Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Potkun WhatsApp-ryhmä
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Potkun WhatsApp-ryhmä
Jos haluat keskustella potkulaisten kanssa reaaliaikaisesti puhelimesi kautta, ole hyvä ja lähetä minulle tekstiviesti, jossa kerrot vähintään Potku-nimesi, joskin oikea nimikin olisi ihan mukava lisätieto. Numeroni on tiedoissani.
Tässä on myös suora linkki:
Jos tiedät JanneM:n tai minun numeroni, kumpikin meistä voi pyynnöstäsi lisätä sinut ryhmään. WhatsAppin ryhmiin ainoastaan ryhmän perustaja tai muut ylläpitäjät voivat lisätä jäseniä (lähde).
WhatsApp on keskustelusovellus, joka toimii kaikissa käyttöjärjestelmissä MeeGoa lukuun ottamatta. Sen voi ladata täältä. MeeGon oman Wazzap!-sovelluksen (The Open WhatsApp Project) voi ladata täältä. Se toimii WhatsAppin kanssa.
Tässä on myös suora linkki:
Jos tiedät JanneM:n tai minun numeroni, kumpikin meistä voi pyynnöstäsi lisätä sinut ryhmään. WhatsAppin ryhmiin ainoastaan ryhmän perustaja tai muut ylläpitäjät voivat lisätä jäseniä (lähde).
WhatsApp on keskustelusovellus, joka toimii kaikissa käyttöjärjestelmissä MeeGoa lukuun ottamatta. Sen voi ladata täältä. MeeGon oman Wazzap!-sovelluksen (The Open WhatsApp Project) voi ladata täältä. Se toimii WhatsAppin kanssa.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2007
Potkun WhatsApp-ryhmä
Miksi tämä muuten on lavalla? Eikös vastaavat yleensä ole niksinurkassa tms?
Enivei, olen huomannut että usein jos tulee paljon viestejä tulee muutama ilmoitus että joku on jättänyt ryhmän. Varsinkin yöaikaan.
Katselin asetuksia ja ainakin äänettömälle saisi sieltä ryhmästä. En äkkiseltään löytänyt miten värinät saa pois. Varmaan laitan jos löydän, koska ei nämä niin kiireisiä ole ja itse asiassa välillä vähän ärsyttäviäkin. Viime päivinä tosin tullut hyvää settiä.
Enivei, olen huomannut että usein jos tulee paljon viestejä tulee muutama ilmoitus että joku on jättänyt ryhmän. Varsinkin yöaikaan.
Katselin asetuksia ja ainakin äänettömälle saisi sieltä ryhmästä. En äkkiseltään löytänyt miten värinät saa pois. Varmaan laitan jos löydän, koska ei nämä niin kiireisiä ole ja itse asiassa välillä vähän ärsyttäviäkin. Viime päivinä tosin tullut hyvää settiä.
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2009
Re: Potkun WhatsApp-ryhmä
Olisikohan potkupallokisojen aikaa puhelin piippasi ja värisi kokoajan. Tyttöystävä ihmetteli, että mistäs ihmeestä sä olet kavereita saanut.
No, onneksi onnistuin jotenkin poistamaan ilmoitukset ko. Ryhmän osalta..
No, onneksi onnistuin jotenkin poistamaan ilmoitukset ko. Ryhmän osalta..
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
-
- etupotkija
Potkun WhatsApp-ryhmä
Ymmärrän ajatuksen, mutta kun tämä ryhmä ei ole varsinaisesti Potkun messulaudan osa vaan enemmänkin sellainen virtuaalitapaaminen, joka jatkuu ja jatkuu.Lasse Candé kirjoitti: Miksi tämä muuten on lavalla? Eikös vastaavat yleensä ole niksinurkassa tms?
-
- etupotkija
Potkun WhatsApp-ryhmä
No niinhän se kyllä tuntuu olevan!
-
- etupotkija
Potkun WhatsApp-ryhmä
Koska en enää paria potkulaista lukuun ottamatta muista, ketkä kaikki ovat alunperin tai aiemmin olleet ryhmässä, lisään nyt muutaman. Älkää suuttuko. Niin monella sellaisella, jolla ei ole ennen ollut WhatsAppia, on se nyt, joten tarjottakoon tämä "mahtava mahdollisuus". Pääseehän ryhmistä helposti sitten poiskin.
-
- etupotkija
Potkun WhatsApp-ryhmä
Oli aika erikoinen tervetuliaisrutiini uusille se värihässäkkä joka jatkui ja jatkui.
Pahoittelut omasta puolestani!
Pahoittelut omasta puolestani!
-
- etupotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2010
- Etulaji: Taekwondo Ilshin
- Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu) - Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Potkun WhatsApp-ryhmä
Lollattu
Chauffeur & Concierge Service Helsinki
Ennakkotilaa kuljetus 12h etukäteen
Lataa äppi androidille ja iLuurille
>>
Tuotamme luotettavia taksipalveluita laatutakuulla - Puni's Cab Company
>>
Laadukas kunto- ja kamppailusali Pitäjänmäki, Helsinki. Kysy salista.
>>
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
Ennakkotilaa kuljetus 12h etukäteen
Lataa äppi androidille ja iLuurille
>>
Tuotamme luotettavia taksipalveluita laatutakuulla - Puni's Cab Company
>>
Laadukas kunto- ja kamppailusali Pitäjänmäki, Helsinki. Kysy salista.
>>
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
-
- etupotkija
Potkun WhatsApp-ryhmä
Mainittakoon että ryhmän ylläpitäjiä ovat myös Mjölnir, TimoS ja JanneM. Heidän kauttaan ryhmään pääsee mukaan, jos sellainen rento turinointi kiinnostaa.
-
- etupotkija
Potkun WhatsApp-ryhmä
Ihan kiva joo lueskella aina välillä. Kannattaa heti ottaa kaikki hälytykset pois, niin sitten se on ihan hyväkin lisä kaikkeen kanssakäymiseen.
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Potkun WhatsApp-ryhmä
AI oonks mä sen ryhmän ylläpitäjä? Oonko vieläkin kun kerran siitä itseni onnistuin poistamaankin?
-
- etupotkija
Potkun WhatsApp-ryhmä
No, ainakin mulla nimesi perässä lukee
Group Admin
. -
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Potkun WhatsApp-ryhmä
Jaaa.... Jännä vallantunne valtasi kehon juuri. MUAHAHAHAHAHAHA!Mika kirjoitti: No, ainakin mulla nimesi perässä lukee Group Admin.
-
- etupotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
- Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
- Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)
Potkun WhatsApp-ryhmä
Ota se käsi pois peiton alta.JanneM kirjoitti:Jaaa.... Jännä vallantunne valtasi kehon juuri. MUAHAHAHAHAHAHA!Mika kirjoitti: No, ainakin mulla nimesi perässä lukee Group Admin.
Mikko Mänttäri
In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
-
- etupotkija
Potkun WhatsApp-ryhmä
Jos joku ei tiedä tai muista, noin Jussi Häkkinen lausui joskus sata vuotta sitten jossakin ketjussa Tabithalle.