Jore kirjoitti:
Kai tässä tarkoitetaan sellaista "perusonnellisuutta". Että on yleensä tyytyväinen ja iloinen sisimmässään. Kun siis kuulee sanottavan että monet ovat koko ajan hieman negatiivisia ja tyytymättömiä elämäänsä, vaikka näin ei tarvitsisikaan olla. Kai naureskelun ja hymyilyn päiväsaldoistakin voi jotakin päätellä, en minä tiedä.
Mielenkiintoista, että miehet jaksavat pohtia onnellisuutta! Lainaan sokratesta ja sanon: "Tästä on melkoisesti peistä taitettu". Oletko Jorekin kenties lukenut jossain joskus aikaisempia vääntöjä(mme)?
Onnellisuus on sitä, joka ei riipu kesätöistä, futiksen pelaamisesta, neitosen tapaamisesta Kuopiossa tai Kuopiorockista...
Onnellisuus on sitä, jota emme usein käsitä kuin vasta jälkikäteen. Monien kuulee sanovan "olisipa vielä niin ja näin", vaikka loppujen lopuksi ei tuo tunne tuolloin ollut varmasti kokoaikaisesti sen onnellisempaa.
Itseäni kyrsi tässä keväällä lähestulkoon joka aamu erinäiset asiat. Olin/olen onnellinen siitä, että mua nyppii, koska silloin tiedän, mitä haluan ja mitä en ainakaan halua elämältäni.