Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
KJV Jiu-Jitsu
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2006
-
- munillepotkija
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Lokakuu 2007
kiitoxia kehuista
Oli taas Lystikäsleiri ja IMAAMIMME KALLE oli voimissaan
en yleensä seuraa foorumia, kun kaikki lässyttää korkeintatotuuttaan asioista joita rivät "kerkiä" harjoittelemaan????
EIVÄTKÖ TOTIAAN KERKIÄ...
Mä kerkiän kyllä vaikka teen 7.päivän työviikkoa oon kahden lapsen isä, yhden vaimon mies ja yhden koiran isäntä.
nyt pitää lopettaa kun tulee ne Salkkarit.....?
en yleensä seuraa foorumia, kun kaikki lässyttää korkeintatotuuttaan asioista joita rivät "kerkiä" harjoittelemaan????
Mä kerkiän kyllä vaikka teen 7.päivän työviikkoa oon kahden lapsen isä, yhden vaimon mies ja yhden koiran isäntä.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Mutta liian viisaista ihmisistä koko yhteiskunta !
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2005
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2007
Re: kiitoxia kehuista
Me ollaan katsos vaan laiskoja ja halutaan käyttää aikamme löysäilyyn. Siksi ei kerkiäRikuLahdensuo kirjoitti: Oli taas Lystikäsleiri ja IMAAMIMME KALLE oli voimissaan
Sanshou, vapaaottelu, Sin Moo Hapkido ja Wushukin taas mukana kuvioissa.
"Sanda is the ultimate evolution of kung fu."
"Sanda is the ultimate evolution of kung fu."
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2007
Olit siis kaspinkekkereissa? Kirjoittaisitko vahan kokemuksia siita?Naked kirjoitti: Leirillä minulla kyllä pääsi menemään ohi, että oliko siellä KJV jujutsua ollenkaan? Ainoa minkä muistan oli yhden jutun kohdalla, että "tämä tulee KJV jujutsuunkin".
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.
Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.
Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
-
- etupotkija
Mjep. Tässä.DeusVult kirjoitti:Olit siis kaspinkekkereissa? Kirjoittaisitko vahan kokemuksia siita?Naked kirjoitti:Leirillä minulla kyllä pääsi menemään ohi, että oliko siellä KJV jujutsua ollenkaan? Ainoa minkä muistan oli yhden jutun kohdalla, että "tämä tulee KJV jujutsuunkin".
Nuutti Kotivuori
"Karvainen ja helppo"
"Karvainen ja helppo"
-
- polveenpotkija
Oli hyvä teksti mitä leiri piti sisällään, eipä ole paljon lisättävää
Itellä meni 5 vuotta asian "oivaltamiseen" ja siitä 3 vuotta asian sisäistämiseen.
Nyt on hyvä reenata sitten ja vertailla eri lajien juttuja on loppunut "tunteen palo" siitä ainoasta oikeasta totuudesta, on vain juttuja.
12 tuntia töihin päivässä ja loput itselle ja perheelle.. Muistakaa rakkaus ja 45 astetta
Ei päästä Rikun kanssa Potkuun pitämään kaspin osiota ollaan sen verran huonoja että saahaan pian nokkaan, palataan asiaan kun ollaan opittu jotain
Itellä meni 5 vuotta asian "oivaltamiseen" ja siitä 3 vuotta asian sisäistämiseen.
Nyt on hyvä reenata sitten ja vertailla eri lajien juttuja on loppunut "tunteen palo" siitä ainoasta oikeasta totuudesta, on vain juttuja.
12 tuntia töihin päivässä ja loput itselle ja perheelle.. Muistakaa rakkaus ja 45 astetta
Ei päästä Rikun kanssa Potkuun pitämään kaspin osiota ollaan sen verran huonoja että saahaan pian nokkaan, palataan asiaan kun ollaan opittu jotain
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
-
- polveenpotkija
En tohi mennä lupaamaan yhtään mitään se tässä potuttaakin, yleensä jos sanotaan että paikalla niin se tarkoittaa sitä eikä jotain muuta.
Tällä hetkellä tosiaankaan en osaa sano olenko Suomessa vai missä tuona ajankohtana, minusta riippumattomista syistä ohjelmaa alkaa olla riittävästi kalenterissa.
Rikusta en voi sano mitään, pitää aiheesta vielä keskustella.
Yksi kerta lyhyt höpö höpö ei juurikaan mitään kerro ja Kas-Pin, KJV on verrattavissa muihin sisäisiin lajeihin jotka eivät välttämättä tunni harjoittelun jälkeen anna juurikaan mitään. Tosin en nyrkkeilemäänkään oppinut tunnissa, meni kaksi ennekuin osasin kaikki ja tiesin kaikki paremmin kuin opettaja jolla oli vain yli 50 vuotta kokemusta nyrkkeilystä, kyseessä ei ole kalle, taitaa pyörittää vieläkin kuokkalan pommisuojassa poxinkia jos on hengissä 10 vuotta sitten oli ainakin hyvässä hapessa.
KJV:sta sen verran että käsittääkseni sitä ei opeteta leireillä. Itse olen sattuneista syistä sitä jonkin verran nähnyt ja vaikutti milenkiintoiselta, poikkeaa KP:sta aika laillakin niiltä osin jota näin poikien näyttäneen.
Tosin minähän en tiedä kp:stakaan juurikaan mitään, hiukan pintaa raappaissut, toisinaan hirvittää mitä tuo tullessaan.
Ennen pelkäsin ja taas pelkään? olenko siis pelkuri? tårta på tårta taitaisi olla parempi sana
Meni vähän offtopikkiin mutta koitetaan pärjätä.
Perjantai. 2.45 jälellä
Tällä hetkellä tosiaankaan en osaa sano olenko Suomessa vai missä tuona ajankohtana, minusta riippumattomista syistä ohjelmaa alkaa olla riittävästi kalenterissa.
Rikusta en voi sano mitään, pitää aiheesta vielä keskustella.
Yksi kerta lyhyt höpö höpö ei juurikaan mitään kerro ja Kas-Pin, KJV on verrattavissa muihin sisäisiin lajeihin jotka eivät välttämättä tunni harjoittelun jälkeen anna juurikaan mitään. Tosin en nyrkkeilemäänkään oppinut tunnissa, meni kaksi ennekuin osasin kaikki ja tiesin kaikki paremmin kuin opettaja jolla oli vain yli 50 vuotta kokemusta nyrkkeilystä, kyseessä ei ole kalle, taitaa pyörittää vieläkin kuokkalan pommisuojassa poxinkia jos on hengissä 10 vuotta sitten oli ainakin hyvässä hapessa.
KJV:sta sen verran että käsittääkseni sitä ei opeteta leireillä. Itse olen sattuneista syistä sitä jonkin verran nähnyt ja vaikutti milenkiintoiselta, poikkeaa KP:sta aika laillakin niiltä osin jota näin poikien näyttäneen.
Tosin minähän en tiedä kp:stakaan juurikaan mitään, hiukan pintaa raappaissut, toisinaan hirvittää mitä tuo tullessaan.
Ennen pelkäsin ja taas pelkään? olenko siis pelkuri? tårta på tårta taitaisi olla parempi sana
Meni vähän offtopikkiin mutta koitetaan pärjätä.
Perjantai. 2.45 jälellä
-
- etupotkija
Re: KJV Jiu-Jitsu
Onkos KJV Jiu-Jitsun saralla kuulunut lissää uutisia?
Nuutti Kotivuori
"Karvainen ja helppo"
"Karvainen ja helppo"
-
- polveenpotkija
-
- etupotkija
Re: KJV Jiu-Jitsu
Treenejä! Julkisia näytöksiä! Leirejä! Lisää tietoa jota potkuun saa laittaa!
Nuutti Kotivuori
"Karvainen ja helppo"
"Karvainen ja helppo"
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
KJV Jiu-Jitsu
Kalle lienee vienyt tämän lajin mukanaan tuonpuoleiseen? Vai harjoitellaanko sitä vielä jossain?
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders