Sitäpaitsi ethän itsekkään tiedä opettamisista

Valvoja: Valvoja
Kiitän tästä vinkistä mutta kysymykseni olivat retorista sorttia. Pikemminkin "ääneen" pohdintaaKuhmu kirjoitti: Tarjosin tuota Muay-Thai liiton foorumia siksi, että saisit tarkempaa informaatiota sieltä. En niinkään omaa tietämättömyyttäni.
Eiku nettisensei "kunnianimikkeen" myöntävät muut palstalaiset äänekkäimmille tietäjille ja oman egonsa pönkittäjille.Jokainen muuten voi minun puolestani päättää ihan itse kokeeko itsensä netti-senseiksi. Se ettei välttämättä olla aina aivan samaa mieltä kaikesta ei riitä minulle syyksi nimetä ketään Netti-senseiksi. Sillä loppujen lopuksihan me vain luemme näitä mielipiteitä, joita kirjoittelemme näille saiteille tuntematta sen kummemmin taustojamme.
Tartuinpa tarkoituksella tähän vanhaan threadiin. Mitenpä sitä voitaisiin kilpailla paitsi keskenään koska suomessa on niin sulkeutuneet piirit. Kilpailemaan ei pääse jos ei koulu kuulu liittoon, ja liittoon taas ei pääse ennenkuin opetamme Muay Thaita (joka siis toki kuuluu curriculumiimme ja jota todellakin treenataan meillä). Tämä oli siis MT-liiton kanta....Andy kirjoitti: Entä miten teidän seuranne menestys Suomessa noin kansallisella tasolla?
Jotta voisi osallistua virallisiin potkunyrkkeilykilpailuihin, pitää edustaa jotain liiton alaista seuraa. Lisäksi pitää olla liiton passi, joka maksaa 25€ sekä lisenssivakuutus, 90€.carenza kirjoitti: Miten KB-piireissä? Onko teilläkin näin sulkeutunutta? Siis kun kyse ei olisi senkummemmasta kuin muutaman oppilaani halusta ottaa matsia vieraan seuran edustajan kanssa, ikäänkuin referenssinä itselleen. Eli menestyksellä tai menestymättömyydellä ei heille niinkään olisi merkitystä.
Pointtini oli nimenomaan se, että ko. tapahtuma ei olisi liiton "virallinen" tapahtuma.Andy kirjoitti: Tuohon pulkkanarun juttuun kommentoisin, että liitto tykkää ihan varmasti kakkaa siitä, jos virallisiin kilpailuihin päästetään täysin ulkopuolinen tyyppi ottamaan matsia ilman mitään edustuksia, lisenssejä, passeja jne. En usko, että tämmöinen voi onnistua kuin korkeintaan jonain näytösotteluna.
Hmh. Käsittääkseni ihan liiton ulkopuolella toimivat MT-seurat. Joo, ja tästähän sitten voidaan alkaa vääntämään klassikkothreadia oikeen urakallaAndy kirjoitti: Vaan mikä? Kuka tuollaisia epävirallisia kisoja järjestää ja missä?