Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Jousiammunta ja jousimetsästys
Valvoja: Valvoja
-
- takapotkija
- Lauteille: Tammikuu 2006
Jousiammunta/jousimetsästys.
Koitin Etolasta hakea, siellä tais olla joo jotakin... Ainaki näemmä 15mm solumuovia. Hitto kun niitä ei saa sillee fiksusti liimattua yhteen... Olis tuo kyllä halpaa ainakin. Jos jostain löytyis vielä yli 50mm paksua levyä tai edes sen verran, ni olispa kätevä
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
Osta tatami?
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
-
- takapotkija
Nii joo, niissähän oli niitä solumuovivaihtoehtoja, hitto pitääki katsoa. Kiitos!
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2012
On olemassa sellaisia solumuovilevyjä, joissa toinen puoli on tarraa. Minullakin on sellaista 50millistä levyä.
Eli niitä vaan liimailee päällekkäin.
Eli niitä vaan liimailee päällekkäin.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Sliipparit/Viemäri TV
-
- takapotkija
Jousiammunta/jousimetsästys
Tässä pyöritellyt nyt hommaa, niin täytynee pistää vanhoja rättejä juuttikangassäkkiin, sitä kangasta sattumalta löytyi kotoa metrikaupalla. Lisäksi pohtinut tässä jousikalastusta, kun vermeetkin on nyt sitten, niin siinä lie toiminee harjoittelua varten muovipullo täytettynä uretaanilla.
Se kyllä täytyy myöntää, että etenkin jousikalastus oli todella mielenkiintoisen oloista hommaa. Siis metsästellä kaloja jousella, mikä voisi olla parempaa?
Se kyllä täytyy myöntää, että etenkin jousikalastus oli todella mielenkiintoisen oloista hommaa. Siis metsästellä kaloja jousella, mikä voisi olla parempaa?
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Aika harva juttu. Etenkin tuulastustyylisesti aivan kerrassaan kiehtovaa.
Ja koska tämä:
Oma kipinäni syttyi jo kauansitte:
Millähän nuo saa pidettyä ton langan noin solmuttomana.
Ja koska tämä:
Oma kipinäni syttyi jo kauansitte:
Millähän nuo saa pidettyä ton langan noin solmuttomana.
-
- takapotkija
Yksi erikoisimpia pongauksia tuohon liittyen oli hauen kalastus avannosta jousella. Tässä mallia siihen:
En tiiä perskatti, pitäisköhän koittaa, haukia on niin älyttömästi joissakin lammissa kodin lähistöllä, ettei mitään rajaa.
En tiiä perskatti, pitäisköhän koittaa, haukia on niin älyttömästi joissakin lammissa kodin lähistöllä, ettei mitään rajaa.
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2006
- Etulaji: Historiallinen miekkailu
Jousikalastus on kyllä vinkeää hommaa. Vaatii vain aikalailla harjoittelua että oppii ampumaan oikeaan paikkaan - laskeskelin, että jos maali on puolen metrin syvyydessä ja viiden metrin päässä, niin joutuu jo metrin verran ampumaan nähdystä maalista lyhyeksi että osuu. Tuollainen avantokalastus lienee ammunnan puolesta helpompaa kun valo ei pääse taittumaan niin paljoa.MtJ kirjoitti:Tässä pyöritellyt nyt hommaa, niin täytynee pistää vanhoja rättejä juuttikangassäkkiin, sitä kangasta sattumalta löytyi kotoa metrikaupalla. Lisäksi pohtinut tässä jousikalastusta, kun vermeetkin on nyt sitten, niin siinä lie toiminee harjoittelua varten muovipullo täytettynä uretaanilla.
Weird things happen when you swallow swords - Thom Sellectomy
-
- takapotkija
Juu, mulla on tuulastuksesta kokemusta, miten vinoon se syvällä oleva kala "menee", mutta tän jousen kanssa olen täysin noviisi. Mutta nyt on kerrankin kesäksi odoteltavaa, pääsee jännää uutta juttua koittamaan. Ei se saaliskaan nyt aluksi mitään meinaa, enempi jännitän sitä uutta harrastusta ja välineistöä, kuin sitä, että tuleeko saalista vai ei.
Tietenkin hienoa sitten kun jotain saa, mutta pääasia on tää uusi puuhastelu tässä, ei niinkään saaliit. Täytyy vielä värkkäillä tyhjistä pulloista ja uretaanista harjoittelumaalejakin, niin pääsen kesällä harjoittelemaan joka päivä laiturin päästä laukauksia eri syvyyksille. Mulla on siinä hiekkaranta lähellä ja laituri, joten siinä on loistava harjoituspaikka, kun nuolet ei jää uppotukkeihin ym. kiinni, vaan ne saa pohjasta helpolla irti.
Tietenkin hienoa sitten kun jotain saa, mutta pääasia on tää uusi puuhastelu tässä, ei niinkään saaliit. Täytyy vielä värkkäillä tyhjistä pulloista ja uretaanista harjoittelumaalejakin, niin pääsen kesällä harjoittelemaan joka päivä laiturin päästä laukauksia eri syvyyksille. Mulla on siinä hiekkaranta lähellä ja laituri, joten siinä on loistava harjoituspaikka, kun nuolet ei jää uppotukkeihin ym. kiinni, vaan ne saa pohjasta helpolla irti.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Mutta ekkös sä epätykännyt hauesta?
Tohon vedenalaiskiikarointiin sain itte hyvän tuntuman pikkujantterina kevätaikaan, kaskun tohon pellolle nousi vesi (joki tulvi yli eikä ollu vielä salaojia).
Hauet nousi kutemaan niin ei muuta kuin uittamaan rautalankaa kidusten taakse.
Oli jännää, oppi mukavasti tajuamaan sen vääristymän ja hiiviskelyn ja varjonheiton merkityksen.
V'tutti eräs ruotsalainen joka kävi rätkimässä niitä haukia haulikolla. Onneks olin parempi futiksenpelaaja, vaikka sälli on edelleen aktiivi ja oikeen seurapäällystöä.
Kiitos tosta avantovideosta, kiinnostava.
Tohon vedenalaiskiikarointiin sain itte hyvän tuntuman pikkujantterina kevätaikaan, kaskun tohon pellolle nousi vesi (joki tulvi yli eikä ollu vielä salaojia).
Hauet nousi kutemaan niin ei muuta kuin uittamaan rautalankaa kidusten taakse.
Oli jännää, oppi mukavasti tajuamaan sen vääristymän ja hiiviskelyn ja varjonheiton merkityksen.
V'tutti eräs ruotsalainen joka kävi rätkimässä niitä haukia haulikolla. Onneks olin parempi futiksenpelaaja, vaikka sälli on edelleen aktiivi ja oikeen seurapäällystöä.
Kiitos tosta avantovideosta, kiinnostava.
-
- takapotkija
Koirille meinasin keitellä ja kylän mummoille kiikuttaa saaliskalat, itse en suuhun pistä haukea, ellei satu vähän isompi kala tai joku muu erikoisempi, miksi just haukea pitää syödä. Tässä on useampikin vanha mummo ja pappa, jotka ostaa jopa kaupasta kalansa, semmoinen peli ei oikein tunnu järjelliseltä
Itse haen ehkä eniten lahnaa ja siikaa saaliiksi. Etenkin lahna kiinnostaa, parhaita kaloja.
Itse haen ehkä eniten lahnaa ja siikaa saaliiksi. Etenkin lahna kiinnostaa, parhaita kaloja.
-
- takapotkija
Mulla on lahnalle tässä jopa sotajuoni mietittynä, kun tiedän kaislikot missä lahnaparvet kesällä mekastaa. Meinasin mennä tyynenä päivänä kahvitermoksen kanssa päiväksi istumaan kaislikon reunaan polarisoivat lasit päässä ja odotella savulahnan raaka-aineet saapuvaksi. Kiire ei saa tietysti olla, mikä on vähän niinkuin jutun juoni siinä lahnan odotuksessa.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Tuollainen tuossa yksi päivä
On tuo jousimetsästys haastavaa, vaikka etäisyys on haulikon luokkaa, niin pitää olla hyvin naamioitunut ja jousen jännittäminenkin voi olla liikaa aralle eläimelle. Joko liike tai ääni. Ja jos ampuu liian kauas, eläin voi väistää kun kuulee äänen ja kun nuoli tulee niin hitaasti, niin ehtii hypätä syrjäänSinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- takapotkija
Mä mietin että koitan ennen hemikuun loppua piharusakkoa vielä, siinä kun on lintulaudan alla oikein leegio niitä. Ja tietenkin kun oon vetelä pska, niin ihan talon ikkunasta livautan. Täytyy kattoa miten käy, ne kyllä joka yö käy siinä.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
sim-kortillinen riistakamera siihen, niin puhelin kilahtaa, kun pupu on syömässäMtJ kirjoitti:Mä mietin että koitan ennen hemikuun loppua piharusakkoa vielä, siinä kun on lintulaudan alla oikein leegio niitä. Ja tietenkin kun oon vetelä pska, niin ihan talon ikkunasta livautan. Täytyy kattoa miten käy, ne kyllä joka yö käy siinä.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Seuraajat
Ale • AlexMachine • HannuK • Hukka • jonikaleva • JukkaS • Kampfsau • Kari Aittomäki • Kuhmu • MikkeM • mikkomoto • Mjölnir • MtJ • NCP • Pyrkele • Satsujin • taikaviitta • Timpa • Vili Tarkiainen