Ei kummankaan. Liiallisen A-vitamiinipitoisuuden vuoksi.
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Jousiammunta ja jousimetsästys
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Syyskuu 2009
- Etulaji: Perinteinen Shaolin 少林拳
- Sivulajit: Itsepuolustus
Jousiammunta/jousimetsästys
Opetan Wang-perheen Shaolin kung-futa.
Todellinen voimasi — 100 asiaa, jotka voit oppia Shaolin-munkeilta
Todellinen voimasi — 100 asiaa, jotka voit oppia Shaolin-munkeilta
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2006
- Etulaji: Tai shin mun
- Sivulajit: Pena
- Takalajit: Mave
No niin perhana oli.
Mietin tuota aikasempaa kirjottaessa etten kyllä keksi minkälaisia pitoisuuksia em. vitamiineja pitäis olla, että ne myrkyllisiä olis (mistä B-vitskusta ois kyse). Mutta enpä jaksanu kysyä herra Googlelta jääkarhun maksasta.
Ois kannattanut. Nyt vaikutan hölmöltä.
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.
Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.
Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Tänä iltana taas passiin. Itseluottamuksen säilyttämiseksi tähtäimen kohdistuksen varmistus yhdellä nuolella 35 metristä. Riittävä. Tuon pisteen koko maalissa on 2,5cm
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
Ystäväni oli kiinnostunut ajatusleikistä, että olisi teräksestä valmistettu jousi. Sellaisia ei ole, joten varmaan siihen on joku syy. Varsijousen kaaria on kai tehty joskus teräksestä tai jopa raudasta, mutta tarkoitan tässä nyt normaalia käsijousta. Jos sellaisen yrittäisi rakentaa, niin millainen se olisi ominaisuuksiltaan?
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2006
- Etulaji: Historiallinen miekkailu
Persiassa ja Intiassa on 1700-1800-luvuilla tehty teräsjousia, joten niitä kannattaisi varmaan ensin tutkia. En lonkalta osaa heittää ajatusta parhaimman mallin perään, mutta moderneista materiaaleista jokin jousiteräksistä tuohon varmasti parhaiten istuisiAndy kirjoitti: ↑marras 10, 2019, 21.43 Ystäväni oli kiinnostunut ajatusleikistä, että olisi teräksestä valmistettu jousi. Sellaisia ei ole, joten varmaan siihen on joku syy. Varsijousen kaaria on kai tehty joskus teräksestä tai jopa raudasta, mutta tarkoitan tässä nyt normaalia käsijousta. Jos sellaisen yrittäisi rakentaa, niin millainen se olisi ominaisuuksiltaan?
Weird things happen when you swallow swords - Thom Sellectomy
Timpan kaukainen ämeriikanserkku tuli vastaan googlefuulla.
Tajua noista paljoakaan mutta perinteisesti valmistettua komposiittipeliä olisi kiva joskus kokeilla.
Tajua noista paljoakaan mutta perinteisesti valmistettua komposiittipeliä olisi kiva joskus kokeilla.
-
- etupotkija
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Mulla on myös tällainen
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Tänään haettiin taas sitä ensimmäistä vaistojousikaatoa. On mennyt varmaan kuukausi, että ei ole ollut ns. hyvää paikkaa, että olisin päässyt kaurista kokeilemaan, tänään se tuli, pitkästä aikaa vaistojousi mukana, ja muuten meni hyvin, mutta ammuin yli. Yläkulmilta on aina vaikea ampua, maali on vielä pienempi kuin yleensä, ja ampuma-asento muuttuu helposti alaspäin ammuttaessa, joka taas vaikuttaa tähtäykseen. No, joka tapauksessa harmittaa kuin pientä oravaa, tosin, onneksi puhdas ohilaukaus, eikä huono haavoittava osuma, jota olisi kahlattu tuntikausia metsästä.
Kohta vuoden olen hakenut vaistojouselle kaatoa, mutta ei vieläkään...
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Täytyy sanoa että tämä mies on mieleiseni.
Eipä ollut turhia eleitä ja jälkihyrinä melko mukavanolosta.
Vähä viistotti että jätti rankaan-ammutun teutaroimaan kommentina ajaksi.
Aikamoinen saalis kyllä.
Nuo siat ei olleet mitenkään karkuunlähteväisiä.
Kuinka suuri mahdollisuus tossa kaadon jälkeen on saada kostava possu silmilleeen?
Eipä ollut turhia eleitä ja jälkihyrinä melko mukavanolosta.
Vähä viistotti että jätti rankaan-ammutun teutaroimaan kommentina ajaksi.
Aikamoinen saalis kyllä.
Nuo siat ei olleet mitenkään karkuunlähteväisiä.
Kuinka suuri mahdollisuus tossa kaadon jälkeen on saada kostava possu silmilleeen?
-
- etupotkija
Se on varsin mahdollista. Villisikakarju varsinkin hyökkää helposti haavoitettuna. Tim Wells on ammattijousimetsästäjä ja hommassa on paljon showta, mutta tykkään kans katsella. Hienoja kohtaamisia jne.
Viimeksi eilen hiivin yhden kauriin, mutta kliimaksi jäi toteutumatta kun 35 metrissä se huomasi mut ja juoksi vähän liian kauas. Nyt on tullut pari viikkoa pelkkiä epäonnistumisia, ohiammuntaa jne, joten tauko on paikallaan. Töiden takia (Defendo-ohjaajakurssin veto) olen nyt neljä päivää pois metsästä, mutta jos sinä aikana joku henkinen klikki aukeaisi. On mennyt ehkä yliyrittämisen puolelle. Eikä se Tapio väkisin anna. Joka kerta olisin kiväärillä kaatanut mutta jousi onkin vähän eri juttu
Viimeksi eilen hiivin yhden kauriin, mutta kliimaksi jäi toteutumatta kun 35 metrissä se huomasi mut ja juoksi vähän liian kauas. Nyt on tullut pari viikkoa pelkkiä epäonnistumisia, ohiammuntaa jne, joten tauko on paikallaan. Töiden takia (Defendo-ohjaajakurssin veto) olen nyt neljä päivää pois metsästä, mutta jos sinä aikana joku henkinen klikki aukeaisi. On mennyt ehkä yliyrittämisen puolelle. Eikä se Tapio väkisin anna. Joka kerta olisin kiväärillä kaatanut mutta jousi onkin vähän eri juttu
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Niin, tossahan tuo sai kolme killshottia peräjälkeen.. vaikka se tokaveto näytti tulevan takaoikealta. Mutta kai se sitte jakso sinne pumppuun asti.
Tarkotin että lauma hajosi, mutta kun olen lukenut että sika on aggressiivinen niin kuinka mahdollista on saada yllärimässi kimppuunsa?
Miten pirussa se pääsi noin lähelle?
Sehän se temppu aina on, maalista riippumatta.
Tarkotin että lauma hajosi, mutta kun olen lukenut että sika on aggressiivinen niin kuinka mahdollista on saada yllärimässi kimppuunsa?
Miten pirussa se pääsi noin lähelle?
Sehän se temppu aina on, maalista riippumatta.
-
- etupotkija
Villisialla on erittäin huono näkö mutta varsin tarkka hajuaisti. Jos tuuli on oikea, possun hiipiminen ei ole mitenkään erityisen vaikeaa. Haavoitettuna se on vaarallinen, jos esim huomaa verijäljistä että ei tullut hyvä keuhko/sydänosuma, ei tule jatkaa jäljitystä yksin vaan koira ja ampuma-ase mukaan
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Takaviistosta jousella on erittäin hyvä ampua helpon penetroitumisen takia, mun pisimmältä jousella tapettu kauris on ammuttu 36 metristä, pääsin hiipimään pellon reunaan alatuulesta ja astuin pellolle, arvioin etäisyyden 35, pinni kylkeen ja keppi matkaan. Kauris kääntyi paetakseen kun kuuli jänteen rämähdyksen mutta tällä kertaa oli liian hidas ja nuoli tuli takaviistosta kylkiluiden takaa ja lavan alta ulos. Molemmat keuhkot puhki, pakolaukka 100m ja hiipuminen kyljelleen peltoon
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Näin. Turha hölmöillä jos ei ole pakko.
Seuraajat
Ale • AlexMachine • HannuK • Hukka • jonikaleva • JukkaS • Kampfsau • Kari Aittomäki • Kuhmu • MikkeM • mikkomoto • Mjölnir • MtJ • NCP • Pyrkele • Satsujin • taikaviitta • Timpa • Vili Tarkiainen