Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Upotetut linkit
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Upotetut linkit
Linkkien upottaminen tekstiin on pieni vaiva, mutta se saa tekstin näyttämään siistiltä eikä levennä sivua.
Alla oleva linkki ei näy linkkinä, koska tästä viestistä on BBCode jäädytetty. Noin linkki kuitenkin kirjoitetaan.
[url=www.potku.net]Potku[/url]
Alla oleva linkki ei näy linkkinä, koska tästä viestistä on BBCode jäädytetty. Noin linkki kuitenkin kirjoitetaan.
[url=www.potku.net]Potku[/url]
-
- etupotkija
Sama linkki BBCoden kanssa: Potku
Yksi vaihtoehto on käyttää Tinyurlia: http://www.tinyurl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää muiden lukumukavuutta ja vähennä moderaattoreiden työtaakkaa upottamalla linkit tai ainakin lyhentämällä niitä esim. Tinyurlin kautta. Kiitos.
Yksi vaihtoehto on käyttää Tinyurlia: http://www.tinyurl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää muiden lukumukavuutta ja vähennä moderaattoreiden työtaakkaa upottamalla linkit tai ainakin lyhentämällä niitä esim. Tinyurlin kautta. Kiitos.
-
- munillepotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2007
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Avaa itsellesi tili jossain kuva/videopankissa. Esim photobucket.com. Sitten kun lataat sinne jonkun videon, niin sieltä löytyy image-koodi, jonka voit kopioida ja liittää kynään ja vihkoon. Sitä kuvaa klikkaamalla sitten pääsee katsomaan sen videontekuruma kirjoitti: Terve! kysyisin kuinka saan video matskuu laitettua esim. kynä ja vihko sivulle? (kuvan liittäminen onnistuu kyllä ) Siis omista reeni videoista olisi kyse?
T. Tapsa K
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- munillepotkija
Joo tota en ookkaan vie kokeillut. Aijaassa se ei suostunut ottamaan videoo jonkun muotoseikan takii .Pystyyks niitä muuttamaan ja onko vällii onko otettu känny videoo vai kameralla ?Aijaassa se tukee jotain jgp muotoo?mitäs nää.. sit on?Mjölnir kirjoitti:Avaa itsellesi tili jossain kuva/videopankissa. Esim photobucket.com. Sitten kun lataat sinne jonkun videon, niin sieltä löytyy image-koodi, jonka voit kopioida ja liittää kynään ja vihkoon. Sitä kuvaa klikkaamalla sitten pääsee katsomaan sen videontekuruma kirjoitti:Terve! kysyisin kuinka saan video matskuu laitettua esim. kynä ja vihko sivulle? (kuvan liittäminen onnistuu kyllä ) Siis omista reeni videoista olisi kyse?
T. Tapsa K
t.Tapsa.K
"Kukkokin on kananpoika"
-
- etupotkija
Tekuruma, tässä pari mahdollisesti hyödyllistä linkkiä:
http://www.free-webhosts.com/free-video-hosting.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ghacks.net/2005/11/22/free-f" onclick="window.open(this.href);return false; ... mber-2005/ (vanhentunut, mutta osa toimii edelleen)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_vi" onclick="window.open(this.href);return false; ... g_websites
Noilla alkuun.
http://www.free-webhosts.com/free-video-hosting.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ghacks.net/2005/11/22/free-f" onclick="window.open(this.href);return false; ... mber-2005/ (vanhentunut, mutta osa toimii edelleen)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_vi" onclick="window.open(this.href);return false; ... g_websites
Noilla alkuun.
-
- munillepotkija
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Katsoitko koko sivun, mulla ainakin se ilmestyy kuvakkeena sinne alaosaan sivua
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
Nyt kun käytän kaverin konetta, huomaan että muutamassakin ketjussa on ylipitkiä linkkejä, jotka leventävät sivua. Voisitteko ystävällisesti alkaa käyttää tätä linkkien upotusta hieman useammin?
Sellainen vihje YouTubesta, että tämä &mode=related&search= on täysin turha lisämerkkijono linkin loppuun. Tuo tarkoittaa vain sitä, että olette ensin katsoneet jotakin muuta ja sitten löytäneet kyseisen videon. Älkää kopioiko linkkiä osoiteriviltä, vaan kopioikaa se videon vieressä olevasta linkkirivistä. Alla oleva kuva osoittaa tämän paikan.
Sellainen vihje YouTubesta, että tämä &mode=related&search= on täysin turha lisämerkkijono linkin loppuun. Tuo tarkoittaa vain sitä, että olette ensin katsoneet jotakin muuta ja sitten löytäneet kyseisen videon. Älkää kopioiko linkkiä osoiteriviltä, vaan kopioikaa se videon vieressä olevasta linkkirivistä. Alla oleva kuva osoittaa tämän paikan.
-
- etupotkija
Olkaa ystävällisia ja yrittäkää muistaa tämä ketju kirjoittaessanne viestejä. Näin säästätte lukijoiden silmiä (sellaiset vapaat linkit ovat rumia ja sattuvat silmään) ja ylipotkijoiden korjauksia siinä tapauksessa, että linkkinne ovat järjettömän mittaisia merkkijonoja, jolloin ne pitää lyhentää teidän puolestanne ja jolloin ne levittävät sivua ja siten entisestään pahentavat lukunautintoa itse kullekin.
Ehdottomasti käyttäkää aina esikatselua. Aina.
Kun kaikki toimivat näin, on kaikilla mukavaa ja kivaa.
Ehdottomasti käyttäkää aina esikatselua. Aina.
Kun kaikki toimivat näin, on kaikilla mukavaa ja kivaa.
-
- etupotkija
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
Re: Upotetut linkit
Ei tuo linkkien upottaminen ole minulle mitenkään helppoa. Se että haen jonkun jonkun sivun hintternetin kätköistä ja kirjoitan lyhyenkin asiasisältöisen viestin on joka jumalan kerta yli tunnin kestävä urakka. Edellisestäkin viestistä jätin aikaa säästääkseni pois linkin hesarin juttuun, koska se olisi sellaisenaan venyttänyt sivun leveyttä.
Tää Thaimaasta hankittu kannettavakaan ei tunnu sopivan mun käteen ollenkaan. Saako kannettavasta otettua tuon oman hiiren pois käytöstä jotenkin? Sormet osuvat siihen vahingossa jatkuvasti.
Se että olen tumpelo ei tietenkään ole yllä pidon vika, kunhan kiukuttelen..
Tää Thaimaasta hankittu kannettavakaan ei tunnu sopivan mun käteen ollenkaan. Saako kannettavasta otettua tuon oman hiiren pois käytöstä jotenkin? Sormet osuvat siihen vahingossa jatkuvasti.
Se että olen tumpelo ei tietenkään ole yllä pidon vika, kunhan kiukuttelen..
-
- etupotkija
Re: Upotetut linkit
Itse asiassa tällä ei ole enää niin suurta merkitystä, sillä uusi lautapohja osaa lyhentää ne linkit itse. Ei se nättiä ole, mutta eivätpähän sivut levene enää (eivätkä edes viestit; tää pohjahan osaa erotella tuonkin!). Ihan rauhassa vaan... 8-)
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
Ei lisää lukumukavuutta ainakaan meille tapatalkin käyttäjille kun ne upotetut linkit ei aukea. Oon tästä ennenkin maininnut mutta se on sairaan ärsyttävää kun lukee tapatalkilla jotain kiinnostavaa ketjua ja siinä olisi joku kiinnostava linkki jota klikkaamalla aukeaa sellanen minikuva esim. HS:n etusivusta. Sitten pitäisi koittaa muistaa koneelle päästyään käydä tsekkaamassa ko. linkki.Mika kirjoitti: Oikeasti, voisitteko kiinnittää hieman huomiota tähän asiaan? Tämä pienen pieni vaiva vähentää ylipotkijoiden työtaakkaa ja lisää lukumukavuutta kaikille. Kiitos!
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-
- etupotkija
Upotetut linkit
Tuo on ihan totta, ja olen huomannut saman. Valitettavasti Tapatalk on aika riisuttu tapa selailla Potkua, mikä tietysti on myös sen etukin.