Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Pystyottelun opetusvideot

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Pystyottelun opetusvideot

#1

Viesti Andy »

Mahtaako kukaan tietää hyviä pystymatsin opetusvideoita? jostain syystä sekä reality-itsepuolustajilla, että kaiken maailman homopainijoilla on kukkurakaupalla toinen toistaan hienompia opetusvideoita. Potku- tai thainyrkkeilystä - tai vaikka savatesta - ei kuitenkaan tunnu olevan saatavilla samanlaista infoa. Ja nyt en siis tarkoita mitään "näin lyöt takasuoran"-luokan tuotosta, vaan kilpailijoille ja valmentajille tarkoitettuja videoita.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#2

Viesti flammee »

Olet varmaan Benny Urquidezin videoita nähnyt? Olivatko mielestäsi soveltuvia valmentajille/kilpailijoille? Itse niistä jonkinverran koin kostuvani.. Peter Aertsin Power combinations pätkän ja jotain muuta Aertsia joskus vilkaisin, ne tuntui kyllä olevan lähinnä waste of bandwidth..
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
chamos
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 189
Lauteille: Tammikuu 2006

#3

Viesti chamos »

Itsehän en näistä pystytohinoista paljoa tiedä, mutta videoita, joita tiedän kehutun, ovat ainakin Rob Kamanin ja Duke Roufuksen tuotokset.
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#4

Viesti Verr »

chamos kirjoitti: Itsehän en näistä pystytohinoista paljoa tiedä, mutta videoita, joita tiedän kehutun, ovat ainakin Rob Kamanin ja Duke Roufuksen tuotokset.
Kaman on mielestäni turhimpia näkemiäni, lähinnä vain esittelee eri kombinaatioita. Kamanin videoissa sällit vaan tekee ja välillä heitetään joku kommentti. Ei sinällään opetusvideo. Roufus on paras mitä tähän mennessä on tullut vastaan. Roufus selittää runsaasti ja esittelee myös erilaisia ottelustrategioita ja kombinaatioita. Myös tekniikat on mielestäni selitetty aika hyvin. Kattava paketti. Vääntää rautalangasta, mutta videoilla on myös edistyneemmille katsottavaa.

Aerts oli taas vähän kuin Kaman.

Pystyotteluvideoiden taso ei ole samalta planeetalta kuin esimerkiksi BJJ-videoiden. Toisaalta mattojuttuja on helpompi oppia videolta kuin pystyjuttuja.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Turtti
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 109
Lauteille: Heinäkuu 2006

#5

Viesti Turtti »

Ainakin Don Familtonilta on jonkinlainen paketti (Superior Boxing), en ole tosin vielä ehtinyt tutustua mutta tuntuu keränneen kovasti kehuja. Title Boxingin videosetti on ihan ok kamaa mutta ei varmaankaan anna lajia enemmän tuntevalle kovin paljoa, itse pidin etenkin Freddie Roachin tekemistä pätkistä.
Doh
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#6

Viesti Verr »

Kuvittelin että kyseessä olisi vain potkuja sisältävät lajit. Taekwondoon noita videoita löytyy jonkin verran ja nyrkkeilyyn myös. Ei kummempaa tietoa noista kun kyseessä ei ole "näin teet perustekniikan C"-videot.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#7

Viesti bodyguard »

Verr kirjoitti: Kuvittelin että kyseessä olisi vain potkuja sisältävät lajit.
Mikäköhän laji sisältää vain potkuja :shock:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#8

Viesti johannes »

taekkyon
"There's no business like ho business" :pimp:
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#9

Viesti Verr »

bodyguard kirjoitti:
Verr kirjoitti:Kuvittelin että kyseessä olisi vain potkuja sisältävät lajit.
Mikäköhän laji sisältää vain potkuja :shock:
potkuja sisältävät lajit eivät ole vain potkuja sisältäviä lajeja. Voi lausua kahdella tapaa, tarkoitin sitä toista.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#10

Viesti mronkain »

MODE: Kysymys videoilta oppimisesta siirretty omaksi ketjukseen tänne.

- Marko
Torsti Toivola
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 79
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pystyottelun opetusvideot

#11

Viesti Torsti Toivola »

[quote="Andy"]
- tai vaikka savatesta - quote]

Craig Gemeinerin SPORT SAVATE VOL-1 (http://savateaustralia.com/" onclick="window.open(this.href);return false;)lienee ainoa johon olen tuosta lajista törmännyt. Tosin tuo voi olla aika pitkälti juuri sitä "näin lyöt takasuoran" -tyylistä, mutta Gemeineristä olen kuullut pelkästään positiivista palautetta eli taitaa ainakin tuntea alansa.


Torsti
Torsti Toivola,
Ihminen
Kuvake
Hukka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 490
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pystyottelun opetusvideot

#12

Viesti Hukka »

Torsti Toivola kirjoitti: Craig Gemeinerin SPORT SAVATE VOL-1 (http://savateaustralia.com/" onclick="window.open(this.href);return false;)lienee ainoa johon olen tuosta lajista törmännyt. Tosin tuo voi olla aika pitkälti juuri sitä "näin lyöt takasuoran" -tyylistä, mutta Gemeineristä olen kuullut pelkästään positiivista palautetta eli taitaa ainakin tuntea alansa.

Hiukan vanha ketju, mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan :).

Onhan noita enemmänkin. Ihan nopealla google haulla tuli ainakin tämmöinen valikoima eteen. Noiden laadusta en sitten tiedä mitään ja itseasiassa olisin kiinnostunut kuulemaan kommentteja jos joku muu tietää. Koska nuo näyttäisivät olevan enklannin kielisiä versioita, oletan että ranskaksi itseasiassa löytyisi enemmänkin tavaraa.

Niin juu ja vaikka ei olekaan opetusvideo niin onhan tämäkin pakko mainita :)
Verneri

"From head to heel as tough as steel, as nimble as a cat,
With every trick of twist and kick, a master of savate."

-Julot The Apache, Robert W. Service
tonik
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 920
Lauteille: Helmikuu 2007

#13

Viesti tonik »

Frank shamrock power striking oli hyvä.
Vitor belfortin boxing tekniikkavideo myös hyvä,muistaakseni keskittyy enemmän mma tyylin nekkailuun kun tavalliseen
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#14

Viesti steelduck »

Tämä on minusta todella hyvä:

http://www.straightblastgym.com/videoinfo.htm#Rodney" onclick="window.open(this.href);return false;

Nuo SBG:n videot ovat muutenkin todella hyviä....
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Pystyottelun opetusvideot

#15

Viesti Andy »

Oliskohan tämä hyvä? :smt003

http://www.tvins.com/fi/products/tapoutxt/tapoutxt.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 33 kurkkijaa