Linko

Keskustelua aseista, asetekniikoista ja aseilla harjoittelusta

Ylipotkija: Mjölnir

Vastaa
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Lauteille: Helmikuu 2006
Tykännyt: 16 kertaa
Tykätty: 108 kertaa

Linko

Viesti Kari Aittomäki » marras 24, 2018, 02.12

Aattelinkin että se perusvyö on siihenmittaan lerppu että painolla (solkeen pujotetulla munalukolla, tai sitte sillä cowboysoljella) se tällinjakelu pelittää, mutta teränkääntö aina kohteeseen.. mission impossible.
Ja onhan senyt aika keskittymistä vaativaa pitää elävää terää vyönsolkeen viilattuna, kun pitäis liikkuakkin.

Olen juu treenannut vyönkäyttöä ja Kiinanmaalla olen jopa nähnyt ja muistiini painanut vyöllä tehdyn katan.
Olivat vielä mantsu-sotilaita, pahamaineisia.

Vyöllä ruoskiminen, "vyöhihina" on ollu vanhastansa sellanen alistava kurinpalautus, tyypillisesti isältä-pojalle annosteltu.
Eli kentällä sellanen halveksiva toimenpide, "et ole mitään"-alleviivaus.
Niinku näin:

Leffat on kivoja.
Tuo kuristus.. tollasen olen tehnyt, siis vyöllä mutta ristiotteella. Se oli nopea nukahtaminen kyllä.
En ole vyöllä ketään ruoskinu sentään, enkä ole joutunut vyötä kohtaamaan.

Victor Counter on aika rokrokrok kyllä.
Hävettää aivan että en muistanut ite tota Asterix-juttua (mökö). On ne kuitenkin melkomontasaataakertaa läpiluettu.

lisäys: Steve Reevis, tuo inkkari on jo ehtinyt kuolla pois.
Oli Mustajalka.

Kuvake
Timpa
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Lauteille: Maaliskuu 2012
Tykännyt: 0
Tykätty: 10 kertaa

Linko

Viesti Timpa » marras 25, 2018, 00.14

Kylläpä piiska viuhui. Olen kerran pentuna saanut vyöpiiskaa. Syytä en enää muista. Vaimokin on kerran ollut niin tuhma, että on saanut solkipäätä. (siis ei minulta vaan isävainaaltaan). On häntä koulussakin isketty näpeille karttakepillä; vaikka on saanut myös hymytyttöpatsaan.

Minun ei pitänyt tätä videota edes jakaa täällä, mutta laitetaan nyt, jotta linkoaihe säilyy. Eli kokeilu hyvin kärkipainoisella linkoprojektiililla.
:) Luonnollisesti home made:

Se että henkilö kuolee jonkin asian puolesta ei välttämättä tarkoita hänen olleen oikeassa.
Oscar Wilde

Kuvake
Timpa
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Lauteille: Maaliskuu 2012
Tykännyt: 0
Tykätty: 10 kertaa

Linko

Viesti Timpa » joulu 7, 2018, 19.58

Laitetaanpas tällainen hauska sattumus. Vähän tähtäysvirhettä, ja petanquepallo mäjähti itseeni :smt003

Se että henkilö kuolee jonkin asian puolesta ei välttämättä tarkoita hänen olleen oikeassa.
Oscar Wilde

Vastaa

Lauteilla

Potkulaisia lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 kurkkija