Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Julkimot kamppailulajeissa

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Julkimot kamppailulajeissa

#1

Viesti mronkain »

Moderaattori: Täältä.

Kari Aittomäki kirjoitti: Heh, olen nähnyt kun Silu Seppälä pomppii tasajalkaa:
- Minä haluan että minua lyödään! Minulla on oikeus siihen että minua lyödään! Mies se olen minäkin!
Kun kaikki rokkimachot nujuutti ja kukaan ei leikkiny pienen kanssa.
Heh, Silu Seppälä käveli kerran melkoisessa pöhnässä Vanhalla minua päin, selvästi oikein yritti haastaa riitaa tönäisemällä minua olkapäällä ohi mennessään. Kaatui reppana lattialle törmäyksestä, minä jatkoin matkaa ja yritin pidättää naurua.

Roballa oltiin kerran luokkatapaamisessa, Kirka oli siellä keikalla ja käveli nokka pystyssä meidän pöydän ohi... Ja kaatua rojahti turvalleen kompastuttuaan jalkaani. Kommentoin että kannattaa katsoa eteensä. Ei vastausta.

- Marko

Valvomo: Aiheen otsikkoa on muokattu 5.9.2022, vaikka aiempi keskustelu on käsitellyt osin myös muita teemoja. Samassa aihe siirrettiin Kahvilasta Saunaan.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#2

Viesti Kari Aittomäki »

Pari vuotta sitten Manalassa istuin tapani mukaan liskomaisen liikkumattomana. Eli väsytti ja askarrutti, jolloin haen tuopin ja kaksi pulloa ja istun täysin liikahtamatta, aivot vaan jauhaa (Voi kun sais tilata viskipullon pöytään ja kaljaa vaan jotenkin ilmaantuis).
Jostain syystä tämä ärsyttää usein kanssaillanviettäjiä, niin tälläkin kertaa.
Joku jätkänretale alkoi huudella naapuripöydästä. Kuuntelin 15 sekuntia ja käänsin katseen suuntaansa. Portsarit kaivo lähtökuoppia, tutut miehet.
Vaan silloinpa nousi naapuripöydästä narutukkainen tennarimies, kiskaisi huutelijan lärvin irti tuijotuksestani:
- Nyt Jape turpa kiinni. Sä et tiedä mitä ovea koputat.
Rasta katsoa minua, teki perhana peace-merkin ja:
- Rauhaa, Thanatos. Sillä he eivät tiedä mitä he tekevät.

Se oli Pelle Miljoona.
Repesin sisäisesti, ulkoisesti olin toki edelleen huima jäävuori.
Nyökkäsin vain arvokkaasti, taisin todeta jotain älykästä tyyliin gruh ja jatkoin totemipaalun matkimista.
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#3

Viesti mronkain »

Pelle on oikeasti aika guru äijä! Viiskymppinen, hyvässä kondiksessa (varsinkin muusikoksi), kykyä ja rohkeutta vetää omaa linjaa ja pistää omia ratkaisuja ja elämää jatkuvasti puntariin. En kauheasti hänen kirjoistaan perusta, mutta musiikki (varsinkin sanat) kyllä kolahtaa. Tuli enemmän kuunneltua joskus 80-luvulla, mutta nykyinen vaimo herätti uudelleen kiinnostuksen Pellen uudempaan musiikkiin viitisen vuotta sitten. Mutta se olut... Pitääpä lähteä tästä kauppaan, siellä (asiamiesposti) odottaisi myös Iron Horsemen -DVD.

- Marko
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#4

Viesti Kari Aittomäki »

aivan pakko..
nykyinen vaimo
käyttänetkö hänestä tätä nimitystä muutoinkin?
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

#5

Viesti Kuhmu »

Aloin arvostaa pelleä,kun näin sen tekevän jooga-harjoitusta rannalla.ihailin kurinalaisuutta,jonka tuon harjoituksen suorittaminen vaati.
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#6

Viesti mronkain »

Kari Aittomäki kirjoitti: aivan pakko..
nykyinen vaimo
käyttänetkö hänestä tätä nimitystä muutoinkin?
Juuen... :lol: Tarkoitin vai siis sitä ettei ollut sitä tuohon aikaan.

- Marko
javu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 211
Lauteille: Toukokuu 2005

#7

Viesti javu »

Kuhmu kirjoitti: Aloin arvostaa pelleä,kun näin sen tekevän jooga-harjoitusta rannalla.ihailin kurinalaisuutta,jonka tuon harjoituksen suorittaminen vaati.
Mieleen tuli heti Ior Bockin joka-aamuinen "jooga-harjoitus", tuskin Pelle sentään samaa... :lol:
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#8

Viesti mronkain »

Tuskin... Ei muuten varmaan myöskään Bock, enää. Triviatietoa Pelle Miljoonasta: nimi Pelle on kunnianosoitus Pelélle ja Miljoona tulee Savonlinnassa sijaitsevasta "Miljoonatalosta" (käsittääkseni sen rakentaminen maksoi aikoinaan – talo valmistui 1926 – sen verran markkoina) jossa Pelle asui opiskellessaa siellä opettajaseminaarissa. Tai näin olen antanut itselleni kertoa. Ja tämä alkaa olla jo melkoisen off-topic...

- Marko
Kuvake
Telepath Carbon
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 742
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#9

Viesti Telepath Carbon »

Pellelle oma ketju, jees. Modet saa siirtää nämäkin viestit sitten. :)

Itse olen aina pitänyt siitä että Vilppulassa lukee yhden kylän harvoista silloista alla helvetin isolla että "PELLE MILJOONA". Ei siis mikään graffiti vaan ihan tikkukirjaimilla. Ja se on maalattu ehkä sadasti peittoon ja aina sen joku kulttuuriaktiivi käy tekemään uudestaan ihan samaan paikkaan. Uskon vahvasti että tekijä ei edes ole aina sama, vaan se on joku kaupungin sisäinen vietti että "siinä on aina lukenut niin ja pitää jatkossakin lukea!" 8) :D
"Oh no, beacuse you do not truly know someone until you fight them." -Serafi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#10

Viesti Mika »

Telepath Carbon kirjoitti: Pellelle oma ketju, jees. Modet saa siirtää nämäkin viestit sitten. :)
Niinpä, ja tässäkin ketjussa on aktiivisimpana ohi aiheen (no, nyt sitten omassa aiheessaan) kirjoitellut moderaattori, jolla on tilapäiset ylläpitäjän oikeudet ja velvollisuudet. Ja joku muu tämän ketjun sitten halkaisi. Juuri näin. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Re: Suomen rock-julkkikset

#11

Viesti TimoS »

mronkain kirjoitti: Heh, Silu Seppälä käveli kerran melkoisessa pöhnässä Vanhalla minua päin
Kuka tuo tuollainen Silu Seppälä on?
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#12

Viesti Kari Aittomäki »

Heitänpä muistista treenaavat rokkiäijät:
- Ben Granfelt, karate ja brassijutsu
- Danny, karate (mm. Yamaguchin salilla)
- Einö Grön paini joskus. Aika Rock.
- Iiro Seppänen innostui vapaaottelusta kun lainasin hälle kasetteja ja treenasi jonkin aikaa bjj:a. Tarpeeks Rock.
- The King, Elvis. Ki(ng)-energian mestari. Muistattehan taannoisen Graceland-leffan, jossa Kurt Russel veti kataa hississä elvari vetimissä.
- Osmondsin mormooniveljekset veti karatella kalusteita päreiksi shoussa.
- Venomin koomikot treenaa täkwondoa.
- Duudsonit on oikeinotellukki hanmoodoossa.
- Kojo hakattiin lyttyyn eka karatetreenissään. Arvakkaas kekä?
- Jukka Puotila on treenannut karatea.
- Ohjaaja ja kakkalinko Jari Halonen oli paitsi teddy, myös shukokai-ottelija.
- - - -


Kaikki ei ihan rokkimiehistä käy mutta menköön.


Lisäys:
http://www.imdb.com/name/nm0784661/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#13

Viesti mronkain »

Mika kirjoitti:
Telepath Carbon kirjoitti:Pellelle oma ketju, jees. Modet saa siirtää nämäkin viestit sitten. :)
Niinpä, ja tässäkin ketjussa on aktiivisimpana ohi aiheen (no, nyt sitten omassa aiheessaan) kirjoitellut moderaattori, jolla on tilapäiset ylläpitäjän oikeudet ja velvollisuudet. Ja joku muu tämän ketjun sitten halkaisi. Juuri näin. :D
Enhän mä jouda kun pitää täällä kirjoitella! :oops:

- Marko
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20209
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#14

Viesti JanneM »

Kari Aittomäki kirjoitti: Heitänpä muistista treenaavat rokkiäijät:
- Ben Granfelt, karate ja brassijutsu
- Danny, karate (mm. Yamaguchin salilla)
- Einö Grön paini joskus. Aika Rock.
- Iiro Seppänen innostui vapaaottelusta kun lainasin hälle kasetteja ja treenasi jonkin aikaa bjj:a. Tarpeeks Rock.
- The King, Elvis. Ki(ng)-energian mestari. Muistattehan taannoisen Graceland-leffan, jossa Kurt Russel veti kataa hississä elvari vetimissä.
- Osmondsin mormooniveljekset veti karatella kalusteita päreiksi shoussa.
- Venomin koomikot treenaa täkwondoa.
- Duudsonit on oikeinotellukki hanmoodoossa.
- Kojo hakattiin lyttyyn eka karatetreenissään. Arvakkaas kekä?
- Jukka Puotila on treenannut karatea.
- Ohjaaja ja kakkalinko Jari Halonen oli paitsi teddy, myös shukokai-ottelija.
- - - -


Kaikki ei ihan rokkimiehistä käy mutta menköön.


Lisäys:
http://www.imdb.com/name/nm0784661/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja uusimmassa Budokassa on juttua kun Anglea NIcoletti-McCoy (siis Andy McCoyn vaimo) on valittu suomen naisten itsepuolutsutliiton (vast.) puheenjohtajaksi ja keulahahmoksi.
Oikein kuva sarja löytyy missä Angela vetää kaljupäätä päin näköä.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Risto R
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3062
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Joensuu

#15

Viesti Risto R »

Juh ja Bruce Dickinson harrastaa urheilumiekkailua. Oli rankattuna jossain vaiheessa Englannin seitsämänneksi, eli kohtuu hyväkin vielä
Joensuun historiallisen miekkailun seura
"I [sword] am Royal, enforce justice, propagate goodness and destroy evil." -Fiore dei Liberi, 1409

Liity etupotkijaksi!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 86 kurkkijaa