CrossFit

Keskustelua kamppailulajien oheisharjoittelusta, harjoitteluun vaikuttavista terveysongelmista sekä liikuntaravitsemuksesta
Vastaa
Kuvake
Eppu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: CF
Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW
Tykännyt: 19 kertaa
Tykätty: 54 kertaa

CrossFit

Viesti Eppu » marras 13, 2018, 16.38

https://www.boxrox.com/greg-glassman-regrets-kipping-pull-ups/

Suunta on selvä: CrossFit-bisneksen ainut päämies ja kuningas jatkaa valitsemallaan linjalla. Nyt katumuksen ja syytöksen kohteeksi joutuvat kippileuat, nuo cf-heittereiden vakiokohteet ja aivan liian monen aloittelijan olka aivan aiheuttajat. Mies todella haluaa siirtää bisneksensä maineen urheilusta terveyteen. Ja miksikäs ei, enemmän maailmassa on terveyttä etsiviä, kuin maailman kovakuntoisin man tittelistä kilvoittelevia.
Potkulaiset jotka tykkäävät kirjoittajan Eppu viestistä:
Ile
"10 physical skills are: cardiovascular/respiratory endurance, stamina, strength, flexibility, power, speed, coordination, agility, balance, and accuracy. You are as fit as you are competent in each of these 10 skills."
Treenipäiväkirja -treenipäiväkirja

Kuvake
Mjölnir
ylipotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Etulaji: Scandinavian Defendo
Sivulajit: Krav Maga, Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Tykännyt: 21 kertaa
Tykätty: 93 kertaa
Viesti:

CrossFit

Viesti Mjölnir » marras 13, 2018, 18.52

Niin, itse suosittelen TFW-systeemiä jos haluaa kuntoilua ja terveysliikuntaa, kilpa-CrossFit ei ole siihen optimaalinen vaihtoehto
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi

Kuvake
Mjölnir
ylipotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Etulaji: Scandinavian Defendo
Sivulajit: Krav Maga, Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Tykännyt: 21 kertaa
Tykätty: 93 kertaa
Viesti:

CrossFit

Viesti Mjölnir » joulu 16, 2018, 14.31

Linna Masters 2018 on nyt lusittu, sanotaanko, että oli yllättävän kova(tasoinen) kisa.

Liikkeet olivat selvästi haastavampia ja painot selvästi isompia kuin viime vuosina, masterseiden taso on kyllä kohonnut huimasti.

Kun laji alkaa saavuttaa vähän ikää, niin harrastajien joukossa alkaa olla jo hyviä kilpailijoita, jotka pitävät kovaa tasoa myös vähän vanhempana.

Itse kisasin 45-49 vuotiaiden sarjassa, ja liikkeitä, joita pidin vaativina olivat:
Axelbar thruster 50 kg
Valakyykky 50 kg
Käsipainotempaus 25 kg
Devil's press 2 x 22,5 kg
Ja finaalissa bar muscle up
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi

Vastaa

Lauteilla

Potkulaisia lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 kurkkijaa