Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Potku-tapaaminen III: Majoittuminen

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Olppaemi
kylkeenpotkija
Lauteille: Joulukuu 2005

Viesti Olppaemi »

TomiR kirjoitti:
Olppaemi kirjoitti:Minulle ja parille muulle varmaan pitäisi saada yöpaikka.
Jeps, elikkäs Olppaemille ja minulle kelpaisi majoituspaikka. Voisihan sitä miettiä vaikka yhteismajoitusta tuolta Tapion ehdottamasta hotellista.
Jeps, eli nyt on oikeasti sellainen tilanne, että meille kahdelle tarvittaisiin pikaiseen edes jonkinlainen asumus lauantai-sunnuntai yöksi.

Mitään patjoja tai muuta ei tarvita, kunhan on katto pään päällä. Luulisi semmoisen 2x2 metrin tilan löytyvän meille joltakin.

Minulle ainakin riittää jo esim. tilava koirankoppi (olenhan nimittäin spol-koulutettu ;) )

Hotellimajoituksessa on vikana hintavuus ja se ettei pelkän yön takia viitsisi vuorokauden huonetta varata. Rahatilanne on vaan mulla sellainen etten viitsisi yhtään ylimääräistä maksaa miittireissusta.
“The soldier, above all other people, prays for peace, for he must suffer and bear the deepest wounds and scars of war.”
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2005

Viesti KungFuMiäs »

puistonpenkit sun muut yleiset tilat ovat aina vapaana. Vähä lämpimämpi paita vaan mukaan.
Kuvake
Tapio
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004

Viesti Tapio »

Eli eli...

Oliko se sauna majoittuminen mahdollinen? Tai löytyykö huoneen jakajia?

Vai pitääkö tässä lähteä vain hyvällä opiskelijamentaliteetillä liikenteeseen, että kyllä se majapaikka aina jostakin löyty...? :D
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Lauteille: Maaliskuu 2005
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

Viesti Mänzy »

Tapio kirjoitti: Eli eli...

Oliko se sauna majoittuminen mahdollinen? Tai löytyykö huoneen jakajia?

Vai pitääkö tässä lähteä vain hyvällä opiskelijamentaliteetillä liikenteeseen, että kyllä se majapaikka aina jostakin löyty...? :D
Minä anakin olen toistaiseksi sillä mentaliteetilla liikkeellä :) . Voidaan sitten leiriytyä puistoon, jos muuta paikkaa ei löydy. Vartioidaan vuorotellen :) .

Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
Tapio
etupotkija

Viesti Tapio »

Mänzy kirjoitti: Voidaan sitten leiriytyä puistoon, jos muuta paikkaa ei löydy. Vartioidaan vuorotellen :)
:D Kuulostaa suunnitelmalta. 8) Opiskelijamentaliteetti kunniaan. :lol:
Kuvake
Elina
etupotkija

Viesti Elina »

Mika on töissä kääntymässä, mutta kyselen asiasta heti, jahka kotiutuu, niin voi pistää teille privana tietoa muista majoitusvaihtoehdoista :)
Kuvake
Mika
etupotkija
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Viesti Mika »

Eiköhän tässä jotakin keksitä. Jutellaan huomenna kasvotusten (tämä viesti siis usealle henkilölle). :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Olppaemi
kylkeenpotkija
Lauteille: Joulukuu 2005

Viesti Olppaemi »

Saatetaan TomiR:n kanssa lähteä jo ruokailun jälkeen junailemaan kotiin, mutta jätetään vielä auki mahdollisuus yöpymiseen jos jotain ilmaantuu.

Huomenna näkee sitten miltä tuntuu. :)
“The soldier, above all other people, prays for peace, for he must suffer and bear the deepest wounds and scars of war.”

Seuraajat

Teemu
Kuvake
TimoS