Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Ylähuone

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2843
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Ylähuone

Viesti Mika »

Ylähuone on alue, jossa voi keskustella sekä taistelulajimaailmassa tuntemattomampien kaukaisempien alueiden että länsimaalaisista lajeista (esim. Krabi Krabong ja miekkailu).

Tervetuloa keskustelemaan! :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Lauteille: Joulukuu 2007
Aiheet: 0

Re: Ylähuone

Viesti Benu »

Miks näin? Tähän vaikeuttaa huomattavasti BJJ aiheiden lukemista. Eikö mua kiinnosta noi muut topicit... Muutenki ku BJJ keskustelu on aika vähästä, niin se topicit tippuu alas ja keskustelu on vielä vähäisepää... :(
Lazy jiu-jitsu
Kuvake
TimoS
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2005
Aiheet: 436
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate

Viesti TimoS »

Benu kirjoitti: Miks näin? Tähän vaikeuttaa huomattavasti BJJ aiheiden lukemista. Eikö mua kiinnosta noi muut topicit... Muutenki ku BJJ keskustelu on aika vähästä, niin se topicit tippuu alas ja keskustelu on vielä vähäisepää... :(
Ööh, nyt en ymmärrä. Eikös BJJ keskustelut ole tarkoitus käydä tuolla uudella Matto-alueella?
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija

Viesti Mika »

Benu kirjoitti: Miks näin? Tähän vaikeuttaa huomattavasti BJJ aiheiden lukemista. Eikö mua kiinnosta noi muut topicit... Muutenki ku BJJ keskustelu on aika vähästä, niin se topicit tippuu alas ja keskustelu on vielä vähäisepää... :(
Hä? BJJ on Matto-alueella serkkujensa kanssa :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Lauteille: Joulukuu 2007

Viesti Benu »

Aaah... oho! Joo, kappas vaan! Sä oot sekottanut mun hauraat aivot tekemällä täysin uuden osionkin... brushteeth
Lazy jiu-jitsu
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2007

Viesti DeusVult »

Miksi "ylähuone"? Minulle tulee sanasta ylähuone ensimmäisenä mieleen jotain tällaista: :)

Kuva
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Mika
etupotkija

Viesti Mika »

Oikea mielikuva! :D

Oikeasti. Kun tämä alue on hieman epämääräisesti ja persoonattomasti "muille lajeille", niin tuo nimi toivottavasti tasoittaisi profiilia.

Aakkosissa alueen nimi tulisi alkaa niin, että se tulisi Wu Guanin jälkeen. Nimen voi kyllä vaihtaa parempaan.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!

Seuraajat

Kuvake
TimoS