Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

Karate-clippejä
Valvojat: Valvoja, Lasse Candé
-
- munillepotkija
- Lauteille: Marraskuu 2007
Karate-clippejä
Tää kuuluis osastolle sedät jaksaa heilua, Waenerberg vetää koulu ushiromawan:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
TimppaA
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
Karate-clippejä
Miten tuossa siis kävi pisteiden/varoitusten suhteen?
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
-
- munillepotkija
Karate-clippejä
Tuomarin käsimerkkien mukaan Kimi voitti, ihmettelen kyllä pikkuisen että ei diskattu. Enenpää en asiasta tiedä.
TimppaA
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Lokakuu 2005
Karate-clippejä
Kimi on kyllä ÄIJÄ.
Olisihan diskaus tuosta ollut huutava vääryys.
Olisihan diskaus tuosta ollut huutava vääryys.
” Liiasta nestetankkauksesta seuraa ainoastaan se, että paska lentää keihästä kauemmaksi.”
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: Pilates, HIIT
- Sivulajit: Girya, Yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Karate-clippejä
Olihan nätti potku. 8-)
Minä kun en noita sääntöjä tunne, niin mihin se diskaaminen olisi perustunut? Liian kova kontakti? Kun eikös päähän saa kuitenkin potkia?
Ihan arvauksella vaikutti siltä, ettei se potku itsessään fyysisesti tyrmännyt espanjalaista, vaan sen potkun vaikutus taisi olla enemmänkin psykologinen. Mutta en minä tiedä.
Minä kun en noita sääntöjä tunne, niin mihin se diskaaminen olisi perustunut? Liian kova kontakti? Kun eikös päähän saa kuitenkin potkia?
Ihan arvauksella vaikutti siltä, ettei se potku itsessään fyysisesti tyrmännyt espanjalaista, vaan sen potkun vaikutus taisi olla enemmänkin psykologinen. Mutta en minä tiedä.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: Pilates, HIIT
- Sivulajit: Girya, Yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Karate-clippejä
Olihan nätti potku. 8-)
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Karate-clippejä
Näytti tuo sillain "buttoniin" kajahtavan, että saattaa olla tasapaino jonkin aikaa hakusalla.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Marraskuu 2006
Karate-clippejä
En tiedä kuinka paljon näiden eri "pistekarate" systeemien säännöt eroavat toisistaan, mutta käsittääkseni ainakin esim. JKA Shotokan kisoissa on käsittääkseni pääsääntöisesti sallittu vartaloon täyskontakti ja päähän "hallittu" kontakti... Eli jos tässä on suurinpiirtein sama meiniki niin kyllä tuo potku minusta aika hallitulta vaikutti oman silmään, jos tuo ihan täysillä läpi oltaisiin vedetty niin veikkaisin että ko. potkun vastaanottaja olisi hetken aikaa päiväunilla ollut. Niin no tältä se ainakin omaan silmään näytti - voin olla väärässä, mutta itse asiaan eli - todella tyylikäs potku, taisi tulla vastustajalle aika puskista ja melko täydellisellä ajoituksella... 

-
- munillepotkija
Karate-clippejä
Olisin voinut pitää ton diskauksen omana mielipiteenä koska en nyky säännöistä tiedä mitään, olen viimeksi käynyt katsomassa karatekisoja vuonna -89 Helsinki international open cup:ssa (silloinkin voittaja oli Waenerberg, veti vastustajalta molemmat jalat alta,kuin suoraan oppikirjasta) joten saattaa olla että mun sääntötietous on niin kasarii 

TimppaA
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Shorin-ryu Seibukan karate-do
- Sivulajit: Okinawalainen kobudo
- Takalajit: JKA-Shotokan
Sin moo hapkido
Shorin-ryu (Okuhara-ha)
Karate-clippejä
Eli Waenerberg sai varoituksen liiallisesta kontaktista, mutta koska kontakti ei ollut hylkäyksen arvoinen eikä vastustaja palannut tatamille tuomittiin vastustajalle KIKEN - luovustus ja Waernerberg voittajaksi.
Aleksi Isotalo
http://www.seibukanlahti.fi
"People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf."
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. "
http://www.seibukanlahti.fi
"People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf."
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. "
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Lokakuu 2012
- Etulaji: karate
- Sivulajit: nintendo
Karate-clippejä
[youtube][/youtube]
8-)
Osu!
8-)
Osu!
Fight well - and if you´ll fall - surely Odin will take you to Valhalla.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2010
Karate-clippejä
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2007
Karate-clippejä
Legendaarista.. Teh Black Beltti. 
Ja jätkien yhteinen opettaja kuollut jne jne. Ja Bruce Lee:n vapautumismoodi heitetään päälle Karate Kid 3:n tapaan.
Kovaa settiä!

Ja jätkien yhteinen opettaja kuollut jne jne. Ja Bruce Lee:n vapautumismoodi heitetään päälle Karate Kid 3:n tapaan.
Kovaa settiä!

-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2010
Karate-clippejä
Vielä noista poliisien ja palomiesten 2011 Nykin mittelöistä.
Sieltä Tuubista pitäisi löytyä myös se Kimin ratkaiseva ottelu semmoista kaksimetristä heppua vastaan.
Kun on jo niin vanha klippi, niin kerron, että se menee juurikin samalla tavalla kuin tuo edellä linkitetty.
Mutta kannattaa katsoa sekin. Vai onko noissa muissa mukana, en muista.
Sieltä Tuubista pitäisi löytyä myös se Kimin ratkaiseva ottelu semmoista kaksimetristä heppua vastaan.
Kun on jo niin vanha klippi, niin kerron, että se menee juurikin samalla tavalla kuin tuo edellä linkitetty.
Mutta kannattaa katsoa sekin. Vai onko noissa muissa mukana, en muista.
-
- sääreenpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2009
Karate-clippejä
Kiukkarikatailua! Kaikin puolin siisti video ja hyvää fiilistelyä. Tosin tuo rintalihasten pullistelu menee ehkä hitusen yli.
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]