Oma ehdotukseni tälläisiksi lähtisi kotiinpäinvetämällä sovelletuista OMD/HMD-kisojen säännöistä. Suojina säärisuojat, cobra/MMA-hanskat, kypärä, munarit ja hammassuojat.
Sallittuina tekniikoina kaikki heitot, kampit ja kaadot. Potkut vartaloon, päähän sekä reisille ja lyönnit vartaloon. Kiellettyjä tekniikoita lukot, lyönnit päähän, kyynärpäälyönnit, polvipotkut päähän ja tietenkin lyönnit/potkut vyön alle.
Pisteenlasku:
lyönti jonka vaikutuksesta vastustaja on hetken pihalla, 1p
lyönti jonka vaikutuksesta vastustaja kaatuu maahan, 2p
potku jonka vaikutuksesta vastustaja on hetken pihalla, 1p
potku jonka vaikutuksesta vastustaja kaatuu maahan, 2p
onnistunut heitto/kamppi/kaato siten, että itse pysyy pystyssä tai muuten tilanteen herrana, 1p
onnistunut heitto/kamppi/kaato siten, että itse pysyy pystyssä tai muuten tilanteen herrana ja vastustaja ei heti kykene nousemaan (ilmat pihalla tai vastaavaa), 2p
tyrmäys = automaattinen voitto.
Erät vaikka 3x1 min. Jotta kaikki aika ei mene otteluissa.
Nämä säännöt siis ihan puhtaasti siltä pohjalta, mitkä ovat itselle suht tutut ja voinee ottaa matsia kovaa ihan puhtaasti kaverihengessä. Ja kaikkien pitäisi olla kunnossa vielä jatkoja ajatellen.

Mitä itse haluaisit lisää/poistaa ja osallistuisitko noilla säännöillä? Itse en vielä lupaa tulevani yhteenkään miittiin, mutta jos tulisin ja olisi pystykisat niin miksikäs en harkitsisi osallistumista..
Edit: Pistelaskusysteemi pienelle fontille. Huono idea. Ja matsien tärkein sääntö boldauksella.