Kuten Youtube-säikeessä, olin ajatellut, että myös Instagramissa varmasti tulee huomionarvoisaa materiaalia vastaan.
Kuitenkin, nyt kun Potkulla on käytössä oma Instagram tili, jota aktiivisesti ylläpidetään ajattelin seuraavaa.
Jos seurat haluavat julkaisuja tehostettavan Instagramissa, niitä varten voisi lähettää materiaaleja some@potku.net osoitteeseen kuvina ja mahdollisesti mielekkäillä tageilla varustettuna.
Itse olin ajatellut, että olisi hupaisaa jos asianomaiset jaksaisivat tehdä seurastaan lyhyen esittelyn liitettäväksi esimerkiksi seuran logoon, Instagramiin kertyisi pikkuhiljaa kattava otos yhteisön jäsenporukoista.
Tarkoituksena on myös julkaista Youtube-kanavan videoista introja Intagramissa, joten näkyvyysarvoa on tarjolla tukemaan foorumia!
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

Instagram-esittelyjä potkulaisista ja seuroista
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2010
- Etulaji: Taekwondo Ilshin
- Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu) - Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Kamppailutaiteiden maaritelmä: Energian tuottaminen ja ohjaaminen kohti päämäärää, jossa vallitsee täydellinen harmonia ja väkivallattomuus.
Risto Hentunen
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Risto Hentunen
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
-
- etupotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2010
- Etulaji: Taekwondo Ilshin
- Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu) - Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Hupsista, enpäs oitis oivaltanut lisätä itse Potkun tiliä. Oheisena qr-koodi ja potkunet käyttäjätunnuksella pitäisi hausta löytyä.

Koodi: Valitse kaikki
https://www.instagram.com/potkunet

Kamppailutaiteiden maaritelmä: Energian tuottaminen ja ohjaaminen kohti päämäärää, jossa vallitsee täydellinen harmonia ja väkivallattomuus.
Risto Hentunen
-JM
Risto Hentunen
-JM