Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Entisen poliisin paljastusblogi poliisin rikoksista

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4151
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Entisen poliisin paljastusblogi poliisin rikoksista

#16

Viesti YJT »

Jorge kirjoitti: huhti 1, 2021, 15.35 Tiedätkö tyypin henkilöhistorian ja mitä sen 1,5 vuoden aikana on tapahtunut? Itse en, mutta tiedän kyllä ihmisiä, jotka ovat (syystä tai toisesta) romahtaneet henkisesti elämän varrella, vaikka he ovat aiemmin käyneet monenlaisia psykologisia testejä läpi ja paineensietoakin on menestyksellisesti testattu ihan käytännössä.
Joo en muista miestä enkä voi sanoa tuntevani.

Minulle kyllä voimankäyttökouluttajakurssilla kerrottiin, että aikanaan kurssille oli komennettu henkilö joka oli ilmeisen epävakaa ja oli lähetetty kurssille " koska ampuminen on niin terapeuttista".

Tämä oli ajallisesti ennen kuin tuo blogin kirjoittaja olisi ollut tuolla kurssilla, sitä paitsi tuo kaveri lähetettiin maitojunalla kotiin.

On tietysti mahdollista että kurssille on lähetetty toinenkin henkilö jonka kasetti ei ole kestänyt, tai sitten blogin kirjoittaja on kuullut tästä todellisesta tapauksesta ja ikään kuin unohtanut että se kurssille lähetetty olikin toinen henkilö, eikä hän itse. Paha sanoa, kun blogi on muuten niin uskottavasti kirjoitettu.
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 26 kurkkijaa