Daddy, olet nyt ilmeisesti ymmärtänyt Potkun säännöt väärin. Niin ei tietenkään ole, että kunkin pitäisi vastata mihin tahansa kysymyksiin, joita hänelle esitetään. Olen sanonut tämän aiemminkin, mutta sanon sen uudelleen: omiin huutoihinsa tulee vastata, mutta muuten jokainen valitsee vapaa-ajallaan ihan vapaasti ne kysymykset, joihin vastaa. Tuo omiin huutoihinsa vastaaminen tarkoittaa esimerkiksi tarkentavaa kysymystä ("Voisitko täsmentää, mitä tarkoitit tuolla, koska en valitettavasti aivan ymmärtänyt sitä?").
Mitä taas tulee tuohon aiempaan viestiini, johon näköjään taas palasit, erikoinen on todella subjektiivinen termi. Siihen ei saa liitettyä minkäälaista huhuilua - varsinkaan kun jokainen voi itse lukea ne kysymykset - vaikka kuinka näin haluaisi tehdä.
Enkä minä ole valvoja. Minä autan valvojia esim. teknisissä kysymyksissä, ja minulla on ylläpitäjän oikeudet, joilla synnytin tämän ketjun.
Mutta kuten sanoin edellisessä viestissäni, yhden todiste on toisen todisteen puute. Joku nyt siis varmaan näkee, että media tai osa siitä on poliittisesti kallellaan johonkin suuntaan. Osa ei näe näin, eikä se osa ole vakuuttunut esitetyistä argumenteista tämän heidän mielestään enemmän tai vähemmän selvän kallellaan olon puolesta. On meitä kyllä tosiaan moneksi. Ja sehän on valtava ja mahtava rikkaus, vai mitä?