Voit luoda tilin myös sosiaalisen median tunnuksillasi. Klikkaa alta. :)

Kuva

Kansankäräjätupa

Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen

Valvoja: Valvoja

Vastaa
admin
ylläpito
Viestit tässä aiheessa: 2
Lauteille: Joulukuu 2004
Tykännyt: 3 kertaa
Tykätty: 7 kertaa
Viesti:

Kansankäräjätupa

Viesti admin » tammi 23, 2020, 21.38

Potkuun on perustettu uusi Kahvilan sisäalue Kansankäräjätupa, joka on omistettu kamppailulajeihin liittymättömille keskusteluille aiheista, jotka ovat omiaan aiheuttamaan kuumia tunteita, riitelyä ja keskusteluilmapiirin huonontumista. Näin ollen kaikki seksiin, uskontoon ja politiikkaan liittyvä väittely tulee käydä tällä alueella. Valvomo päättää mitkä muut aiheet kuuluvat tälle alueelle. Valvomo siirtää jo olemassa olevia ketjuja Kahvilasta Kansankäräjätupaan harkintansa mukaan. Jos olet epävarma, kuuluuko jokin julkaistavaksi aikomasi viesti Kansankäräjätupaan, ota yhteyttä Valvojaan yksityisviestillä. Aluetta voi selata vain kirjautuneena.

Kuvake
MikaM
etupotkija
Lauteille: Marraskuu 2009
Etulaji: Jumppa
Takalajit: Judo, nyrkkeily, Bujinkan, Defendo, Hokuto, kb, Wing Tsun
Tykännyt: 32 kertaa
Tykätty: 88 kertaa

Kansankäräjätupa

Viesti MikaM » tammi 24, 2020, 10.00

Oishan tuon voinu nimetä vaikka Potku24.fi?? :)
Potkulaiset jotka tykkäävät kirjoittajan MikaM viestistä (yhteensä 3):
AtticoraPuninyyski
"When you talk, you only repeat what you already know. But if you listen, you may learn something new."
- Dalai Lama

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Etulaji: Pilates, HIIT
Sivulajit: Girya, Yin-jooga
Takalajit: Tanglang
Tykännyt: 723 kertaa
Tykätty: 246 kertaa
Viesti:

Kansankäräjätupa

Viesti Mika » tammi 24, 2020, 10.05

:tramppa:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Potki etuja!

Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Lauteille: Kesäkuu 2007
Tykännyt: 44 kertaa
Tykätty: 57 kertaa

Kansankäräjätupa

Viesti DeusVult » tammi 24, 2020, 12.07

Onko siis kuitenkin samat aihepiirit kiellettyjä kuin ennenkin, vai onko sääntöjä höllennetty tämän uuden alueen myötä?
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?

admin
ylläpito
Tykännyt: 3 kertaa
Tykätty: 7 kertaa
Viesti:

Kansankäräjätupa

Viesti admin » tammi 24, 2020, 13.25

Säännöt ovat pysyneet samoina. Niihin on linkki alueen kuvauksessa.

tohtorismies
kylkeenpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2008
Tykännyt: 19 kertaa
Tykätty: 22 kertaa

Ilokaasuteltta ja Kahvila yhdistyvät

Viesti tohtorismies » tammi 25, 2020, 22.31

Se "kansankäräjätupa" on erittäin epäonnistunut ratkaisu. Hemmetin moni mukaan lukien minä käy lurkkimassa täällä ja loggaa itsensä silloin vasta kun "tarve" kirjoittaa jotakin tulee. Nyt ne keskustelut on poissa näkyvistä. Uskon kyllä että nykymoderoinnin tasolla kahvila entisenään oli todella hyvä. Nykyisinhän moderointi täällä pelaa. T. Nimim muutosvastarintaa vuodesta 1983
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus

Kuvake
Mika
etupotkija
Viesti:

Viesti Mika » tammi 26, 2020, 08.25

Jos sisäänkirjautuminen on jotenkin vaikea urakka, niin... :lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Potki etuja!

tohtorismies
kylkeenpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2008
Tykännyt: 19 kertaa
Tykätty: 22 kertaa

Viesti tohtorismies » tammi 26, 2020, 13.49

No ni. Se olikin rakentava kommentti.

Kyllä se voi olla, tämä ei kummiskaan ole nyt niin tärkeää tämä tänne kirjoittelu monellekkaan ihmiselle. Ensimmäisenä mieleeni nyt nousee tämä potkun kasvojenkohotus tehostuneen moderoinnin ansiosta, hyvällä tuurillahan se että kaikki keskustelut ovat ainakin luettavissa saisivat ihmisiä aktivoitumaan logaamaan itsensä tänne ja ehkä myös kirjoittelemaan. Mutta jokainen tyylillään. Minä kun en kovinkaan korkealla koulutettu tai fiksu ole niin olen jäävi arvostelemaan näitä isompia linjan vetoja.
Potkulaiset jotka tykkäävät kirjoittajan tohtorismies viestistä:
Lasse Candé
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus

Kuvake
MikaM
etupotkija
Lauteille: Marraskuu 2009
Etulaji: Jumppa
Takalajit: Judo, nyrkkeily, Bujinkan, Defendo, Hokuto, kb, Wing Tsun
Tykännyt: 32 kertaa
Tykätty: 88 kertaa

Viesti MikaM » tammi 26, 2020, 14.30

Mä olen automaattisesti kirjautuneena silloinkin, kun vain luen. Miksi ei? Ei tarvitse erikseen kirjautua
En tajua, olen varmaan kouluttamaton.
"When you talk, you only repeat what you already know. But if you listen, you may learn something new."
- Dalai Lama

Kuvake
Mika
etupotkija
Viesti:

Kansankäräjätupa

Viesti Mika » tammi 26, 2020, 14.59

Tohtorismies, nimenomaan siis on hyvä, etteivät sen alueen keskustelut näy julkisesti. Se oli tarkoituksellinen päätös. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että se on paras muutos koko Potkun historiassa. Näin on hyvä. 😊
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Potki etuja!

Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Lauteille: Joulukuu 2007
Tykännyt: 573 kertaa
Tykätty: 266 kertaa

Kansankäräjätupa

Viesti Lasse Candé » tammi 26, 2020, 16.57

Politiikka tosiaankin on vähän haastavaa. On tuo varmaan ihan hyvä päätös. Jos politiikasta tykkää, joutuu ihan pikkusen enemmän ponnistelemaan (kirjautumaan ja menemään yhtä tasoa pidemmälle alialueelle). Toisaalta taas tuossa suhteessa vakavat aiheet eivät hypi silmille, vaan voi valita mennä sinne alueelle missä ovat.

Ymmärrän kyllä myös tohtorismiehen näkemyksen. Rakentavana kirjoittajana uskon hänen myös lukevan ketjuista lähinnä painavimmat pointit ja sivuuttavan mahdolliset ongelmat. (Uskaltanen spekuloida tällaista, kun on kerran kilttiä.) Jos näin on, onhan kirjautumatta selailu joissain tapauksissa ihan järkevää ja silloin on hyvä että ketjut ovat näkyvillä. Itsekin käytin joskus kirjautumatta olemista rajoittaakseni ajankäyttöäni täällä. Nyt en tekisi sitä koskaan kun etupotkijana saan mainoksemattoman version foorumista. Enivei, rakentavuus liittyy siihen että arvelen ettei kaikki tarvitse tuollaista vakavampien ja vähemmän vakavien aiheiden erottelua. Näin varmaan sitten tohtorismiehellä?

Jos ei ratkaisussa olisi joitain ongelmia, niin eiköhän se olisi jo kekattu aiemmin. Kysymys kuuluukin pelkästään, oliko muutos parannus. Uskoakseni laajassa mittakaavassa oli. Ja kyllä siihen tottuu.
You may say that I'm a dreamer
But I'm not

- John Lennon

Lassen treenituumailuja fiiliksen mukaan

Vastaa

Lauteilla

Potkulaisia lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 kurkkijaa