Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
TimoS kirjoitti:Pari-kolme tyyppiä pääsee minun kyydissä Helsingin suunnalta
Olit siis lauantai-aamuna menossa? Itse joudun tulemaan takaisin jo lauantaina klo 19 junalla. Olin vähän miettiny et menisin siksi jo perjantaina, mutta toisaalta silloin tulee vähän juna-bussi-bussi-juna-säätöä.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Joo, lauantaiaamuna n. 9:30 lähden Pitäjänmäeltä liikkeelle. Tämä tiedoksi kaikille, joita kyyti kiinnostaa. Voin hieman koukata, mutta en esim. keskustaan
TimoS kirjoitti:Joo, lauantaiaamuna n. 9:30 lähden Pitäjänmäeltä liikkeelle. Tämä tiedoksi kaikille, joita kyyti kiinnostaa. Voin hieman koukata, mutta en esim. keskustaan
Ok, jos nyt mahtuu niin voisin tulla kyytiin. Tulen 550:llä Pitäjänmäkeen, joten katotaan sit joku sopiva poimintapaikka. Paluumatkan hoidan tosiaan junalla kun pitää tulla jo samana päivänä pois.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Totte kirjoitti:Tulen 550:llä Pitäjänmäkeen, joten katotaan sit joku sopiva poimintapaikka. Paluumatkan hoidan tosiaan junalla kun pitää tulla jo samana päivänä pois.
550 pysähtyy ihan siihen Pitskun R-kioskin viereen ja sehän on ihan siinä minun vieressä.