Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
Paikaksi ehdotan Karaokekellaria, joka luultavasti ainakin saa Timon innostumaan!
(Myös nuo muut menettelevät, mutta mulle passaisi henkilökohtaisesti paremmin Halvan Kaljan Mestat tai Boothill, joka on opiskelijoille HKM. Taitaa vain valtaosa kiinnostuneista olla kermapeppuja tai muita vastaavia hienostelijoita...)
Jorge kirjoitti:Olen vain utelias, että vaatiiko liikunnallisten ihmistenkin sosiaalinen elämä voiteekseen alkoholia? Mikä meitä suomalaisia oikein vaivaa?
Olen vuosikymmenien ajan etsinyt liikuntalajia, johon ei olennaisesti sisältyisi oluen/ alkoholin siemailu. Edes sukeltaminen 40m syvyyteen ei tuottanut tulosta, joten en usko kamppailunkaan sitä tuovan. Mutta jatketaan etsimistä. Ehkäpä tuolla miitissä keksivät moisen lajin?
PICT0055.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
Kyynikko kirjoitti:Luupää siellä uhoaa niin hellyttävästi vaikka vaimonsa ei päästä tälläkään kertaa paikalle.
Luupääkö tossun alla? Ei varmasti ainakaan myönnä olevansa
Mini-me nyt saa noita mustasukkaisuuskohtauksia peeämmässän aikana. Mä olen toistuvasti sanonut sille että hän on vapaa ryhtymään jonkun muun vakiorotiksi. Vaikka elän yksiavioisessa heterorakkaus-suhteessa, niin ole joviaalina kaverina tullut vastaan ja luvannut hakata ja nöyryyttää häntä aika ajoin, mutta eihän tuolle kyltymättömälle pikkulumpulle riitä mikään.
Ettei Kyynikolle tule paha mieli, niin pidetään miitti tuossa 30.9. Vai olisiko 29. päivä parempi? Paikkana voisi olla Vastarannan kiiski. Toivottavasti luupääkin tulee nimikkoravintolaansa. Eiköhän sieltä saa viinejäkin. Poneja siellä ei tietääkseni ole, joten joudut sellaisen hommaamaan meidän iloksi jostain muualta.
Hieno homma että miitti on kuun viimeisenä viikonloppuna, niin mullakin on mahdollisuus raahautua paikalle. Ehkä te haluatte siis vielä harkita asiaa uusiksi?