Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 
Ammattiyhdistysliike
Valvoja: Valvoja
-
tohtorismies
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
- Aiheet: 0
Ammattiyhdistysliike
Siis postasin tuon siksi kun te olette kumpikin väärässä.
Te tuijotatte palkkoja kun todellinen syy esimerkiksi kuljetuspuolen ahdinkoon on polttoaineen hinta, ei korona, eikä mikään muu.
Voisitteko te kertoa miten sillä logiikalla mitä edustatte miten kuorma-autoilija voi tienata enemmän nykytilanteessa?
Te tuijotatte palkkoja kun todellinen syy esimerkiksi kuljetuspuolen ahdinkoon on polttoaineen hinta, ei korona, eikä mikään muu.
Voisitteko te kertoa miten sillä logiikalla mitä edustatte miten kuorma-autoilija voi tienata enemmän nykytilanteessa?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
-
Andy
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Aiheet: 686
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
Ammattiyhdistysliike
Ei millään, koska nyt on taloustaantuma. Nyt firmojen katteet yleisesti laskevat ja palkkojenkin pitäisi laskea. Kannattaa olla tyytyväinen, jos edes säilyttää työpaikkansa. Nousukaudella on aika vaatia lisää palkkaa.
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
-
tohtorismies
- kylkeenpotkija
Ammattiyhdistysliike
No mitenkäs paljon sen 1 auton yrittäjän palkan pitää laskea? Eli toisinsanoen se palkka kustannus on se ongelma yrityksen toiminnassa?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
-
Andy
- etupotkija
Ammattiyhdistysliike
Niin. Pienyrittäjillä tapaa tulot laskea silloin kun kysyntä laskee. Se nyt vaan on niin.
Antti Sariola
-
tohtorismies
- kylkeenpotkija
Ammattiyhdistysliike
Eli palkkoja ja taksoja pitää pudottaa siltäkin puolelta koska ne ovat liian korkeat tämän hetkiseen tasoon nähden?
-
Andy
- etupotkija
Ammattiyhdistysliike
Jos sillä yhden miehen firmalla ei ole kassassa rahaa jota yrittäjä voisi nostaa palkkana tai osinkona, niin totta kai hänen tulonsa laskevat. Mistä ihmeestä se raha hänen taskuunsa tulisi, jos sitä ei firmassa ole?
Raha ei kasva puussa, eikä se vain ilmesty taskuun, vaikka sellainen olisikin tosi kivaa. Raha tulee viimekädessä asiakkailta ja jos asiakkaita ei ole tai nämä eivät suostu maksamaan enempää, niin sitä rahaa ei sitten ole jaettavaksi kellekään.
Tämä ei ole oikein tai väärin. Se vain on niin.
Raha ei kasva puussa, eikä se vain ilmesty taskuun, vaikka sellainen olisikin tosi kivaa. Raha tulee viimekädessä asiakkailta ja jos asiakkaita ei ole tai nämä eivät suostu maksamaan enempää, niin sitä rahaa ei sitten ole jaettavaksi kellekään.
Tämä ei ole oikein tai väärin. Se vain on niin.
Antti Sariola
-
tohtorismies
- kylkeenpotkija
Ammattiyhdistysliike
Aijaa joo. Minä olen elänyt siinä harhaluulossa että edellä mainitun alan ongelmat ovat syntyneet pääsääntöisesti siitä että suomessa ln euroopan kalleimmasta päästä oleva poltto-aine tällä hetkellä ja se aiheuttaa suurimmat ongelmat sekä eu:n mahdollistama kabotaasi liikenne. Sekä suomessa käytössä oleva euroopan tarkimmasta päästä oleva ajoaikalain valvonta joka yhdistettynä erittäin korkeisiin käyttökuluihin tekee työn määrällä rahan tekemisen kirjaimellisesti mahdottomaksi(johon on viitattu aiemmin). Äkkiä voisi luulla että se palkan alentaminen ei juurikaan ratkaise ongelmaa koska ne ovat marginaalinen osa edellä mainitussa yhtälössä.
Äkkiä voisi luulla että polttoaineverotuksen laskeminen loisi enemmän työpaikkoja,verotuloja valtiolle. Sekä ajoaikalain löyhentäminen koska kabotaasi veljemme rikkovat sitä toistuvasti.
Sekä suurimmat ongelmat olisivat selätetty. Mutta kiva oli kyllä kuulla miten raha ei tule ilmaiseksi ja mien ne asiat on.
I stand corrected.
Äkkiä voisi luulla että polttoaineverotuksen laskeminen loisi enemmän työpaikkoja,verotuloja valtiolle. Sekä ajoaikalain löyhentäminen koska kabotaasi veljemme rikkovat sitä toistuvasti.
Sekä suurimmat ongelmat olisivat selätetty. Mutta kiva oli kyllä kuulla miten raha ei tule ilmaiseksi ja mien ne asiat on.
I stand corrected.
-
Jarppa
- etupotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2005
- Aiheet: 60
Ammattiyhdistysliike
Sillä logiikalla, että paras tieto yritysten menestyksestä on yritysten omistajien ja työntekijöiden käsissä eikä liittomiesten tai poliitikkojen käsissä.tohtorismies kirjoitti: loka 9, 2020, 17.56 Siis postasin tuon siksi kun te olette kumpikin väärässä.
En osaa sanoa miten kuorma-autoilijat voi tienata enemmän, mutta olettaisin että samalla tavalla kuin omalla kohdallani, eli ei tee töitä jollekin muulle, vaan itselleen. Kulurakenne on pienempi ja ne rahat mitkä on ennen menneet ison yrityksen pyörittämiseen tulee ainakin osittain yrittäjän suuntaan. Käsittääkseni moni kuski on jo nykyään yrittäjä.
Jos ongelma on verotuksessa niin se on demarivetoisen hallituksen käsissä, ei työnantajien. Työnantajat ovat käsittääkseni olleet yleensä kovaa verotusta vastaan.
Johan minä aiemmin sanoin että joo, jos työstä on pulaa niin kannattaa pudottaa hintaa. Se pätee niin yritysten kuin työntekijöiden suuntaan. Käsittääkseni isotkin liikkeet tekee niin.tohtorismies kirjoitti: loka 10, 2020, 03.52 Eli palkkoja ja taksoja pitää pudottaa siltäkin puolelta koska ne ovat liian korkeat tämän hetkiseen tasoon nähden?
-
tohtorismies
- kylkeenpotkija
Ammattiyhdistysliike
No nythän se meni ihan totaalisen metsään . Eli kun et ole ilmeisesti tietoinen alkuunkaan kyseisen alan kulurakenteesta. Eli en oikeastaan jaksaisi soittaa rikkinäistä levyä enää mutta on pakko.
Jos omaa reaalimaailman käsitystä asioista niin olisi syytä hyväksyä että niiden pelottavien liittomiesten tehtävä ympäri maailman on ollut olla takaamassa reaalipalkkojen kehitystä ja jokaisessa toimivassa hyvinvointiyhteiskunnassa on hyväksytty se että työstä saadun korvauksen pitää olla kohtuullinen. Niin se toimii Saksassa,Ruotsissa,Tanskassa jne jne. Sielläkin liitot ovat huolehtimassa työntekijöiden eduista ja loppujen lopuksi vaikka palkat ovat paperilla pienemmät monessa tapauksessa(vaikkakin marginaalisesti) niin kyseessä on kummiskin reaalipalkat jotka ratkaisevat. Ja niitä ay-liike on ollut toimittamassa jokaisessa jotakuinkin toimivassa yhteiskunnassa, erotuksena se Suomalaiseen menneiden vuosien kulttuuriin että siellä laittomasta lakosta on kovat rahalliset sakot joten se toimii pelotteena "turhaa lakkoilua vastaan" mutta se myös velvoittaa työnantaja puolta toimimaan tessin mukaan. Esimerkiksi Jenkeissä muistaakseni työntekijöidenjärjestyneisyys on noin 10% luokkaa ja jokainen varmasti tietää sanomattakin miten toimiva yhteikunta se on normaalin ihmisen kannalta.
Joku varmasti arvostaa sen kaltaista järjestelmää ja tuntee(tarkoittamatta Jarppa sinua) sen verran armotonta ylemmyyden tuntoa omasta osaamisestaan täällä mutta jokaisen meidän palkkatasot on enemmän tai vähemmän suoraan määrittänyt nykyinen ay liike koska se on ollut osaltaan muokkaamassa nykyistä yhteiskunta järjestystä ja tulotasoja.
Jos joku on sitä mieltä että suomalainen palkkataso on liian korkea niin minä ihan syvimmästä olemuksestani toivon että sellaiselle ihmiselle tapahtuisi jotakin pahaa ja joutuisi asettamaan itsensä niihin "tårta på tårta". Silloin saisi sitä oikeaa kokemusta asioista ennenkuin kuin alkaa kertoa markkinatalouden totuuksia, markkina taloushan ei itsessään ole kovinkaan monimutkaista. Siinä tehdään voittoa. Mitä enemmän niin sitä parempi.
Palatakseni kuorma-autoiluun niin kulurakenteessa se palkkojen osuus on häviävän pieni, varsinaisen ongelman muodostaa verotus(eli tässä tapauksessa mainitsemani polttoaineen hinta). Suomalainen polttoaine on huomattavan kallista ja ajoaika lainsäädäntö on euroopan tarkimmasta päästä ja sitä valvotaan erittäin tiukasti. Aikoinaan(itekkin tätä olen tehnyt kun ajelin tuossa yhdessä välissä) että viskoin piirturinkiekkoja ikkunasta ja keksin uuden kiekon laittaessa aina jonkinlaisen selityksen jos miliisi sattuu paikalle. Niin pystyi ajamaan huomattavasti enemmän ja tekemään sitä tuotantoa ennemmän mutta sekin on laitonta, nykyisellä digipiirturi järjestelmällä sen kusettaminen on melkein mahdotonta. Vaikka keinoja siihenkin on ja varsinkin vuosia sitten monen moni ajoi kuin hullu kun oli mahdollista tehdä sitä tienestiä itselle ja talolle. Joten se oli "win win situation". Mutta samaan aikaan se polttoaineen hinta oli huomattavasti matalampi.
Nykyisin se polttoaine maksaa hemmetisti enemmän ja ajaminen on rajoitettua. Puhumattakaan eu:n tuomasta kabotaasi liikenteestä, se on aivan valtava ongelma jos kilpailukyvystä puhutaan. Tämän kuljetus alan otin esimerkiksi koska mielestäni se on hyvä esimerkki siitä että asiat eivät mene aivan perus lukion lyhyellä matikalla laskemalla.
Liitot, työntekijän saama kohtuullinen palkka verraten muuhun valtion hintatasoon eivät ole ongelma koska se palkka on kummiskin kulurakenteesta melko marginaalinen osa suuremmissa yrityksissä. . Ja näissä hyvinvointivaltiossa missä homma toimii yrittäjiä kohtaan tehty verotus on tehty kohtuulliseksi ja sillä taataan parempi kilpailukyky.
[mention]Andy[/mention] on vakaasti sitä mieltä että palkaa laskemalla asiat korjaantuvat. Sillä logiikalla nykyisellä Suomen hintatasolla pitäisi laskea(heitän aivan hatusta arvion) noin 3€/h tasolle koska hänen esittämiensä argumenttien mukaan "niin se vaan toimii".
Mutta jokainen on oikeutettu omaan mieli piteeseensä. Jos amerikan malli on hyvä niin se on sitten hyvä, eihän se minulta ole pois. En ole päivääkään ollut Ameriikoissa töissä ja osana yhteiskuntaa niin näppituntumaa en omaa. Ihan uutispohjalta se vaan aika heikolta vaikuttaa. Ja Kiinassa myös, siellä sitä äärikapitalismia harrastetaan.
Jos omaa reaalimaailman käsitystä asioista niin olisi syytä hyväksyä että niiden pelottavien liittomiesten tehtävä ympäri maailman on ollut olla takaamassa reaalipalkkojen kehitystä ja jokaisessa toimivassa hyvinvointiyhteiskunnassa on hyväksytty se että työstä saadun korvauksen pitää olla kohtuullinen. Niin se toimii Saksassa,Ruotsissa,Tanskassa jne jne. Sielläkin liitot ovat huolehtimassa työntekijöiden eduista ja loppujen lopuksi vaikka palkat ovat paperilla pienemmät monessa tapauksessa(vaikkakin marginaalisesti) niin kyseessä on kummiskin reaalipalkat jotka ratkaisevat. Ja niitä ay-liike on ollut toimittamassa jokaisessa jotakuinkin toimivassa yhteiskunnassa, erotuksena se Suomalaiseen menneiden vuosien kulttuuriin että siellä laittomasta lakosta on kovat rahalliset sakot joten se toimii pelotteena "turhaa lakkoilua vastaan" mutta se myös velvoittaa työnantaja puolta toimimaan tessin mukaan. Esimerkiksi Jenkeissä muistaakseni työntekijöidenjärjestyneisyys on noin 10% luokkaa ja jokainen varmasti tietää sanomattakin miten toimiva yhteikunta se on normaalin ihmisen kannalta.
Joku varmasti arvostaa sen kaltaista järjestelmää ja tuntee(tarkoittamatta Jarppa sinua) sen verran armotonta ylemmyyden tuntoa omasta osaamisestaan täällä mutta jokaisen meidän palkkatasot on enemmän tai vähemmän suoraan määrittänyt nykyinen ay liike koska se on ollut osaltaan muokkaamassa nykyistä yhteiskunta järjestystä ja tulotasoja.
Jos joku on sitä mieltä että suomalainen palkkataso on liian korkea niin minä ihan syvimmästä olemuksestani toivon että sellaiselle ihmiselle tapahtuisi jotakin pahaa ja joutuisi asettamaan itsensä niihin "tårta på tårta". Silloin saisi sitä oikeaa kokemusta asioista ennenkuin kuin alkaa kertoa markkinatalouden totuuksia, markkina taloushan ei itsessään ole kovinkaan monimutkaista. Siinä tehdään voittoa. Mitä enemmän niin sitä parempi.
Palatakseni kuorma-autoiluun niin kulurakenteessa se palkkojen osuus on häviävän pieni, varsinaisen ongelman muodostaa verotus(eli tässä tapauksessa mainitsemani polttoaineen hinta). Suomalainen polttoaine on huomattavan kallista ja ajoaika lainsäädäntö on euroopan tarkimmasta päästä ja sitä valvotaan erittäin tiukasti. Aikoinaan(itekkin tätä olen tehnyt kun ajelin tuossa yhdessä välissä) että viskoin piirturinkiekkoja ikkunasta ja keksin uuden kiekon laittaessa aina jonkinlaisen selityksen jos miliisi sattuu paikalle. Niin pystyi ajamaan huomattavasti enemmän ja tekemään sitä tuotantoa ennemmän mutta sekin on laitonta, nykyisellä digipiirturi järjestelmällä sen kusettaminen on melkein mahdotonta. Vaikka keinoja siihenkin on ja varsinkin vuosia sitten monen moni ajoi kuin hullu kun oli mahdollista tehdä sitä tienestiä itselle ja talolle. Joten se oli "win win situation". Mutta samaan aikaan se polttoaineen hinta oli huomattavasti matalampi.
Nykyisin se polttoaine maksaa hemmetisti enemmän ja ajaminen on rajoitettua. Puhumattakaan eu:n tuomasta kabotaasi liikenteestä, se on aivan valtava ongelma jos kilpailukyvystä puhutaan. Tämän kuljetus alan otin esimerkiksi koska mielestäni se on hyvä esimerkki siitä että asiat eivät mene aivan perus lukion lyhyellä matikalla laskemalla.
Liitot, työntekijän saama kohtuullinen palkka verraten muuhun valtion hintatasoon eivät ole ongelma koska se palkka on kummiskin kulurakenteesta melko marginaalinen osa suuremmissa yrityksissä. . Ja näissä hyvinvointivaltiossa missä homma toimii yrittäjiä kohtaan tehty verotus on tehty kohtuulliseksi ja sillä taataan parempi kilpailukyky.
[mention]Andy[/mention] on vakaasti sitä mieltä että palkaa laskemalla asiat korjaantuvat. Sillä logiikalla nykyisellä Suomen hintatasolla pitäisi laskea(heitän aivan hatusta arvion) noin 3€/h tasolle koska hänen esittämiensä argumenttien mukaan "niin se vaan toimii".
Mutta jokainen on oikeutettu omaan mieli piteeseensä. Jos amerikan malli on hyvä niin se on sitten hyvä, eihän se minulta ole pois. En ole päivääkään ollut Ameriikoissa töissä ja osana yhteiskuntaa niin näppituntumaa en omaa. Ihan uutispohjalta se vaan aika heikolta vaikuttaa. Ja Kiinassa myös, siellä sitä äärikapitalismia harrastetaan.
-
Jarppa
- etupotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2005
- Aiheet: 60
Ammattiyhdistysliike
Koetko itse, että tarvitset ylimääräisiä ihmisiä kertomaan sinulle miten sinun / yrityksesi kuuluu asiat sopia? Onko väitteeni, että paras tieto yritysten menestyksestä on yrityksissä eikä liitoissa millä tavalla pielessä?tohtorismies kirjoitti: loka 10, 2020, 18.47 Jos omaa reaalimaailman käsitystä asioista niin olisi syytä hyväksyä että niiden pelottavien liittomiesten tehtävä ympäri maailman on ollut olla takaamassa reaalipalkkojen kehitystä ja jokaisessa toimivassa hyvinvointiyhteiskunnassa on hyväksytty se että työstä saadun korvauksen pitää olla kohtuullinen. Niin se toimii Saksassa,Ruotsissa,Tanskassa jne jne. Sielläkin liitot ovat huolehtimassa työntekijöiden eduista ja loppujen lopuksi vaikka palkat ovat paperilla pienemmät monessa tapauksessa(vaikkakin marginaalisesti) niin kyseessä on kummiskin reaalipalkat jotka ratkaisevat. Ja niitä ay-liike on ollut toimittamassa jokaisessa jotakuinkin toimivassa yhteiskunnassa, erotuksena se Suomalaiseen menneiden vuosien kulttuuriin että siellä laittomasta lakosta on kovat rahalliset sakot joten se toimii pelotteena "turhaa lakkoilua vastaan" mutta se myös velvoittaa työnantaja puolta toimimaan tessin mukaan. Esimerkiksi Jenkeissä muistaakseni työntekijöidenjärjestyneisyys on noin 10% luokkaa ja jokainen varmasti tietää sanomattakin miten toimiva yhteikunta se on normaalin ihmisen kannalta.
@Andy on vakaasti sitä mieltä että palkaa laskemalla asiat korjaantuvat. Sillä logiikalla nykyisellä Suomen hintatasolla pitäisi laskea(heitän aivan hatusta arvion) noin 3€/h tasolle koska hänen esittämiensä argumenttien mukaan "niin se vaan toimii".
Erityisesti vertaaminen Saksan, Tanskan ja Ruotsin ammattiliittoihin, missä liitoilla on paljon vähemmän jäseniä ja sen myötä valtaa kuin Suomessa, ja työllisyysluvut sen takia selvästi korkeammat menee ainakin minusta pahasti metsään. Esimerkiksi Saksassa on ihan selvästi hyväksytty ajatus, että on tiettyjä aloja joilla palkat eivät voi olla älyttömän suuria. Esimerkiksi Saksassa siivoojat tienaavat huonommin kuin Suomessa. Eikö Saksa ole siis hyvinvointivaltio?
Onko polttoaine Suomessa kovinkin paljon kalliimpaa kuin muissa pohjoismaissa? Ainakin oman käsitykseni mukaan hintaerot pohjoismaiden välillä eivät ole merkittäviä ainakaan Suomen tappioksi. Silti kabotaasi-ajoja tulee varmasti kaikkiin maihin meren yli.
Käsittääkseni kukaan tässä keskustelussa ei ole kaivannut Amerikan mallin perään. Pelkän yleissitovuuden poiston toivominen ei mitenkään ole sitä. Yleissitovuus on Suomea löyhässä hirressä pitävä silmukka mikä hankaloittaa työllistämistä ihan kohtuuttomasti. Ihmisillä pitäisi olla sopimusvapaus Suomen kaltaisessa oikeusvaltiossa. Jos Suomen yrittäjät ry. alkaisi esittämään alakohtaista standardoitua hinnoittelua minkä alle ei saa mennä mikään yritys, oli se jäsen tai ei, olisiko se jonkun mielestä ok?
-
tohtorismies
- kylkeenpotkija
Ammattiyhdistysliike
Kukaanhan ei ole koskaan niin väittänytkään että jokaisen alan palkkojen pitäisi olla "älyttömän suuret". Alkujaanhan vertaaminen lähti sinne Saksaan siitä paperiteollisuudesta, edelleenkin palkkojen erot sillä puolella ovat marginaaliset, suurimmat erot tulevat nimenomaan verotuksen puolella.Jarppa kirjoitti: loka 11, 2020, 16.53 Erityisesti vertaaminen Saksan, Tanskan ja Ruotsin ammattiliittoihin, missä liitoilla on paljon vähemmän jäseniä ja sen myötä valtaa kuin Suomessa, ja työllisyysluvut sen takia selvästi korkeammat menee ainakin minusta pahasti metsään. Esimerkiksi Saksassa on ihan selvästi hyväksytty ajatus, että on tiettyjä aloja joilla palkat eivät voi olla älyttömän suuria.
Esimerkiksi se Saksalainen palkkataso on melko identtinen Suomen kanssa mutta se reaalipalkka on eri. Ja verotuksessa en tarkoita työntekijän verotusta vaan nimenomaan itse yrittäjien verotusta sekä sitä miten teollisuutta tuetaan.
Kabotaasiliikenteeseen mulla ei ole mitään sanottavaa enää eikä tarve avata keskustelua siitä sen enempää. Jokainen voi perehtyä siihen miten se toimii, intermetristä löytyy kyllä tietoa siihen.
Eikä minun tehtäväni ole rueta laskemaan(vaikka voisinkin) paljonko täyspitkä yhdistelmä kuluttaa vuorokaudessa ja paljonko pelkkiin polttoaineisiin kuluu yrittäjän itsensä ajamana sekä sen yhden rengin. Sen voi laskeskella käyttäen hyväkseen ajoaika-lakia ja laskea paljonko halvemmalla se yrittäjä pääsee jos polttoaineen hintaa laskettaisiin vaikka 0.10e/l vai lasketaanko sen työntekijän palkkaa 1€/h.
Ja kumman liikkeen tekeminen vaikuttaa positiivisemmin Suomen ostovoimaan sekä tuottavuuteen sekä pitkässä juoksussa verotuloihin.
JA verrata myös siihen miten kyseinen kuvio vaikuttaa siihen metsätollisuuteen noin yleisesti ottaen.
Ei mulla ole tähän enempää sanottavaa, nyt on sellainen tilanne tässä keskustelussa että sanomiset on sanottu minun osaltani.
-
Mjölnir
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Aiheet: 241
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Ammattiyhdistysliike
Ei, sitä kutsuttaisiin kartelliksi ja joutuisi syytteeseenJarppa kirjoitti: loka 11, 2020, 16.53 Jos Suomen yrittäjät ry. alkaisi esittämään alakohtaista standardoitua hinnoittelua minkä alle ei saa mennä mikään yritys, oli se jäsen tai ei, olisiko se jonkun mielestä ok?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
Andy
- etupotkija
Ammattiyhdistysliike
Se kuljetusfirma ei voi mitään sille, että diesel maksaa Suomessa paljon. Aivan varmaan firman toimari on sitä mieltä, että dieselin hintaa pitäisi laskea, mutta ei se halu tuo rahaa kassaan vaan diesel maksaa sen mitä maksaa ja se raha on kassasta pois. Jos tulot on tiukassa, niin säästöjä pitää hakea sitten muualta.
Polttoaineen hinnan laskemista ei kannata ainakaan tämän hallituskauden aikana odotella. Pikemmin hallituksen tavoite on nostaa sitä eikä laskea.
Polttoaineen hinnan laskemista ei kannata ainakaan tämän hallituskauden aikana odotella. Pikemmin hallituksen tavoite on nostaa sitä eikä laskea.
Antti Sariola
-
Ile
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2009
Ammattiyhdistysliike
Tää on ihan kova juttu.
Teknologiateollisuus ry luopuu valtakunnallisesta työehtosopimustoiminnasta, ja vastuu valtakunnallisista työehtosopimuksista siirtyy uuteen työnantajayhdistykseen, Teknologiateollisuuden työnantajat ry:hyn.
https://teknologiateollisuus.fi/fi/ajan ... avoitteena
Teknologiateollisuus ry luopuu valtakunnallisesta työehtosopimustoiminnasta, ja vastuu valtakunnallisista työehtosopimuksista siirtyy uuteen työnantajayhdistykseen, Teknologiateollisuuden työnantajat ry:hyn.
https://teknologiateollisuus.fi/fi/ajan ... avoitteena
-
Lasse Candé
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2007
- Aiheet: 214
Ammattiyhdistysliike
Varmaan tuollaisella alalla hyvinkin järkevää, kaikkien kannalta.
One, Two, TEN!
HA-HA-HA-(…)-HA-HA.
Keep the change, ya filthy animal!
Lassen treenituumailuja fiiliksen mukaan
HA-HA-HA-(…)-HA-HA.
Keep the change, ya filthy animal!
Lassen treenituumailuja fiiliksen mukaan
Seuraajat