Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
Mua naurattaa ihan jo kirjoittaa tätä, mutta Malmilla oli joulun avaus viime viikonloppuna ja siellä oli joulupukki, niin mähän kävin kysymässä, josko täti-ihmisen sopii istua joulupukin seuraan. Joulupukki rennosti totesi, että tottahan toki ja avustajamuori kysäisi haluanko valokuvan, no totta mooses haluan! Viime vuonna mietin, meenkö kuvaan pukin kanssa, en mennyt niin nyt piti änkeä. Kaverit on repeilleet tälle ja miehen ilme oli parin euron arvoinen, kun näytin sille kuvaa. MInä ja joulupukki.
MISTÄ voittajan sitten kannattaisi alkaa etsiä tonttia ja missä kunnan arvokkaimmat tontit sijaitsevat?
Kanervio kertoo, että tårta på tårta-avenuella.
Kyllä, nimi on oikea. Tie sijaitsee Taka-Wetkan alueella Karstulassa. Kanervio kertoo, että nimi tulee siitä, että tie alkaa kunnan jätevedenpuhdistamolta ja johtaa etelä-pohjoissuunnassa Pääjärven rantaan.
Alue on haluttua, ja Kanervio arvioi, että tårta på tårta-avenuen tontit ovat keskimäärin kalliimpia kuin muualla Karstulassa.
Rantatontteja tårta på tårta-avenuella olisi edelleen vapaana muutama.
Olin odottelemassa vaimoa TAYSin tutkimuksista. No siinä odotellessa istuin käytävällä jonkun herttaisen mummon vieressä. Häntä saapuivat haastattelemaan useampi hoitaja. Hän kertoi että: "Peruutin sänkyä kohden ja istuin. Mutta putosinkin istualleni maahan. Sattui niin mahdottomasti per... tuonne taka-osaan."
Hoitsujen ilme ei värähtänytkään, mutta minun oli pakko vetää talvitakin kaulukset suun eteen. Töin tuskin pokeri piti.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Tästä on aikaa jo vähintään puoli vuosikymmentä: olin koiran kanssa metsälenkillä. Oltiin erään kallion juurella, kun siihen tuli teinipariskunta. He kysyivät: "Mistä menee portaat tuonne kalliolle?"
Vastasin että tietääkseni sinne ei mene portaita. Täytyy vaan kiivetä.
Kotimatka sujui hymyillen.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Tuo on siis elokuvasta Freelance, jossa super macho John Cena on action hero. Genre on kai komedia, joten en ole ihan varma onko tuo tahallaan. Tai tulosta Baldwin-gatesta.
Sinappi ehti väliin.