Nonni; tv:n orjan tunnustukset osa 1300000; meillä on nyt sitten sekä Netflix (mies halusi sen) ja DisneyPlus (kun mä halusin sen). Mandaloriania oon seurannut, hyvä mutta vähän hitaasti ehkä etenevä sarja Disneyllä. Tykkään siitä pääosan esittäjästä, harmi vaan kun sillä on se maski naamalla koko ajan, komea mies nimittäin sen alla piileksii.
Netflix miellyttää myös, katsottiin Merlin ihan ohimennen kokonaa. Vähän olin pettynyt siihen loppuratkaisuun, jätettiin sivu auki ikään kuin jatkolle, mutta ihan jees muuten. Sehän oli siis sitä, että jossain joku sählii ja Merlin pelastaa tilanteen. Se nauratti, miten helposti porukkaa lappasi linnaan sisään ja ulos ilman, että kukaan huomasi mitään. Ja miten kuningas lähti tosi pienellä seurueella ulos vihollisen keskelle, vain kourallinen miehiä mukana. Ei kai sentään oikeasti noin tehtäisi...
Niin ja Disneyltä oon katsonut kaikki Avengers-leffat uudestaan, komioita on. Ja Chris Evans

.
Mies tykkää Netflixistä, kun siellä on kauhua (not my thing). Seuraavaksi katsellaan The Dirt leffa, Mötley Cruen huumehuuruinen elämäkerta.
Frankly my dear, I don`t give a damn.