Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

Hitti vai huti?
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Hitti vai huti?
Hitihkö, mutta ei. En ole oikein koskaan pitänyt Popedasta. Syytä en osaa sanoa.
Tuli mieleen tuosta aikaisemmin postatusta Black Bettystä ja Ram Jamistä. Legendan mukaan saivat levy-yhtiöltä 500 dollaria musiikkivideon tekemiseen. Ostivat olutta koko rahalla ja kuvasivat videon jonkun bandin jäsenen takapihalla.
Tuli mieleen tuosta aikaisemmin postatusta Black Bettystä ja Ram Jamistä. Legendan mukaan saivat levy-yhtiöltä 500 dollaria musiikkivideon tekemiseen. Ostivat olutta koko rahalla ja kuvasivat videon jonkun bandin jäsenen takapihalla.
The beatings will continue until morale improves.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: Pilates, HIIT
- Sivulajit: Girya, Yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Hitti vai huti?
Kyllä tuo hitti on. Muutama viikko sitten viimeksi kuuntelin bändiä ja tuota biisiä.
Pysytään peleissä. Vaikka Rainbow oli mielestäni parempi bändi muiden laulajien aikana, Graham Bonnet itse on tykki äijä. Näin miehen keikalla n. 15 vuotta sitten, jolloin 60-vuotias skottirokkari kovassa tikissä esiintyi todella energisesti ja koko ajan hymyillen. Kontrasti sen jälkeen esiintyneeseen myös Rainbowssa laulaneeseen jenkkidiiva Joe Lynn Turneriin oli valtava.
Pysytään peleissä. Vaikka Rainbow oli mielestäni parempi bändi muiden laulajien aikana, Graham Bonnet itse on tykki äijä. Näin miehen keikalla n. 15 vuotta sitten, jolloin 60-vuotias skottirokkari kovassa tikissä esiintyi todella energisesti ja koko ajan hymyillen. Kontrasti sen jälkeen esiintyneeseen myös Rainbowssa laulaneeseen jenkkidiiva Joe Lynn Turneriin oli valtava.
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Hitti vai huti?
Hitti ilman muuta. Niitä hemmoja, joiden tarvii vain avata suunsa ja tulee asiaa ulos. Taustaorkassakin aika kovaa tyyppiä...
Miten maistuu saman aikakauden Sabbath med Ronnie James?
Miten maistuu saman aikakauden Sabbath med Ronnie James?
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Hitti vai huti?
Kasakka rattaille ja kaivoon.
Huti, tekijät luottaa maineensa tenhoon ja maneereittensa riittävyyteen.
En panis, edes porakoneella.
Nyt pihistään neonia seksykkäästi, kyllä ruotsalaiset osaa.
Huti, tekijät luottaa maineensa tenhoon ja maneereittensa riittävyyteen.
En panis, edes porakoneella.
Nyt pihistään neonia seksykkäästi, kyllä ruotsalaiset osaa.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Hitti vai huti?
Maneereista puheenollen, niiden kaupallistamisen ruotsalaiset kyllä osaavat. Tuossakaan ei ollut minkäänlaista persoonallista otetta, vaan varsin laskelmoidusti hittitehtaassa kasattua höttöä, joka kyllä myy aikansa, kun jakelukanavat ovat kunnossa. Huti siis mulle.
Sitten sama saksaksi:
Sitten sama saksaksi:
-
- etupotkija
Hitti vai huti?
Yleensä diggailen KW:n touhuja, mutta tämä puudutti jo puolivälissä.
Pysytään Neonissa, Kärtsy lähetti Käärijälle terveisiä euroviisufinaaliin, että on tällasen musan säetyksellä voitettu maailmanmestaruuskin; Tuuli Matinsalo 1999.
Pannaan poikkeuksellisesti itse biisi ja tuo voittosuoritus omina videoinaan:
Pysytään Neonissa, Kärtsy lähetti Käärijälle terveisiä euroviisufinaaliin, että on tällasen musan säetyksellä voitettu maailmanmestaruuskin; Tuuli Matinsalo 1999.
Pannaan poikkeuksellisesti itse biisi ja tuo voittosuoritus omina videoinaan:
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Paukkuva hitti koska Tuuli Matinsalo. Joka on pussannut mun ällöttävää poskea.
Naiset on outoja.
Ja tuo silkka energia, tota vois käyttää aivan elvytyksessa.
- Holtteeraa tänne, Äänen suuntaan.
Neonvalojen assosisaatio mulle on kaupunginvalot, citylights. Isojen kaupunkien yömaisemassa.
Tolta se tuntu kävellä Lontoon, Pariisin ja muittensemmosten yössä ja ihmetellä.
Naiset on outoja.
Ja tuo silkka energia, tota vois käyttää aivan elvytyksessa.
- Holtteeraa tänne, Äänen suuntaan.
Neonvalojen assosisaatio mulle on kaupunginvalot, citylights. Isojen kaupunkien yömaisemassa.
Tolta se tuntu kävellä Lontoon, Pariisin ja muittensemmosten yössä ja ihmetellä.
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Helposti heilahtaa hitiksi!
Suurkaupungin valoissa harhailun, tulen ym. teemojen parissa jatketaan tässäkin:
Suurkaupungin valoissa harhailun, tulen ym. teemojen parissa jatketaan tässäkin:
-
- etupotkija
Hitti vai huti?
Bob Seger on mulle oikeastaan aina hitti. Hän ja Silver Bullet Band olivat niiden ensimmäisten tienviittojen joukossa, kun aloin teininä siirtyä siitä kasarihevistä (joka oli kylläkin hard rockia, mutta sitä ei Suomessa kutsuttu silloin siksi) vähän laajemmille vesille ja nimenomaan '70-luvun suuntaan. Ja tietysti Michigan yhdistää.
Silver Bullet Bandissa kitaraa soitti Drew Abbot, joka nykyään vaikuttaa sellaisessa bändissä kuin Leo Creek. On muuten melko mielenkiintoinen temppu kiipparilta noin viiden minuutin kohdalla.

Silver Bullet Bandissa kitaraa soitti Drew Abbot, joka nykyään vaikuttaa sellaisessa bändissä kuin Leo Creek. On muuten melko mielenkiintoinen temppu kiipparilta noin viiden minuutin kohdalla.

-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Taitavat sedät soittaa jaskaa.
Tulin lähes pahalle päälle, se että soittajilla on omaa kivaa ei tarkoita että kuulijalla on. huti.
Tarttee huuhtoo aivot.
Tulin lähes pahalle päälle, se että soittajilla on omaa kivaa ei tarkoita että kuulijalla on. huti.
Tarttee huuhtoo aivot.
-
- etupotkija
Hitti vai huti?
Güntterit on aina hitti, vaikka biisi ei ollutkaan ihan vahvimmasta päästä. Juuri eilen tuli kuunneltua hemmojen ekaa ja Backseatia, joista viimeksi mainittu on yksi kovimpia rock-levyjä ikinä. Ihan millä tahansa mittarilla.
Laitetaan seuraavaksi ensi kesänä ilmestyvältä kokopitkä uutta jytää:
Laitetaan seuraavaksi ensi kesänä ilmestyvältä kokopitkä uutta jytää:
-
- päähänpotkija
Hitti vai huti?
Zeppeliiniä on kuunneltu, niin kuin herrat itsekin toki mainitsevat.
Harvinaisen hyvin tehtyä musiikkia, ja jollakin tavoin haluaisin digata tätä, mutta se jättää aika kylmäksi; tuntuu hiukan liian steriililtä tai jotain.
Sitten hiukan samanhenkisesti nimetty bändi ja nyt ei olla vain inspiroiduttu brittirokista, vaan coveroidaan sitä; Status Quota nimittäin:
Harvinaisen hyvin tehtyä musiikkia, ja jollakin tavoin haluaisin digata tätä, mutta se jättää aika kylmäksi; tuntuu hiukan liian steriililtä tai jotain.
Sitten hiukan samanhenkisesti nimetty bändi ja nyt ei olla vain inspiroiduttu brittirokista, vaan coveroidaan sitä; Status Quota nimittäin:
-
- etupotkija
Hitti vai huti?
Alkuperäinen on tosi rok, mutta tuo oli jotenkin kulmikas ja laahaava versio. Ei jatkoon.
Bändin nimestä tulee aasinsilta. En osaa lokeroida tätä, mutta tämän tyylistä musiikkia olen viimeiset 6-7 vuotta kuunnellut tosi paljon. Post punkia, jota kuuntelen joka päivä, tämä ei ole, mutta olisiko tämä sitten sitä hämmästystä herättänyt Spotifyn keksimän lokeron mukaista chamber psychia?
No, itse asiassa alla olevan linkin takana juuri tämä bändi on sen genren kohdalla mainittu.
https://disobedientsounds.com/2021/03/2 ... ber-psych/
Mutta se biisi!
Bändin nimestä tulee aasinsilta. En osaa lokeroida tätä, mutta tämän tyylistä musiikkia olen viimeiset 6-7 vuotta kuunnellut tosi paljon. Post punkia, jota kuuntelen joka päivä, tämä ei ole, mutta olisiko tämä sitten sitä hämmästystä herättänyt Spotifyn keksimän lokeron mukaista chamber psychia?

No, itse asiassa alla olevan linkin takana juuri tämä bändi on sen genren kohdalla mainittu.
https://disobedientsounds.com/2021/03/2 ... ber-psych/
Mutta se biisi!
-
- etupotkija
Hitti vai huti?
Hitihkö, mimmilaulajan soundi ja vire kun olisivat maagisempia, niin toimisi. Ja ne muutamat tympeimmät kasarisynat olisi voineet jäädä väliin, muuten mennään asiallisen vinolla svengillä ja toi main-riffin detunetus toimii.
Jatketaan vinoissa merkeissä, suorastaan tappavan hauskoissa.
Jatketaan vinoissa merkeissä, suorastaan tappavan hauskoissa.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2016
- Etulaji: keppijumppa
- Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini
Hitti vai huti?
Minun oli hankala hahmottaa rytmitystä tässä kappaleessa, koska laukkaava komppi jossa laulu lähtee välillä yllättävästä iskusta sekotti. mutta kuuntelin kolmesti ja vaikean alun jälkeen tässä on jotain koukuttavaa. Tulin siihen lopputulokseen että säkeet menee kolmella iskulla ja välin huutokohdat kenties jonkun muun rytmin mukaan mitä en nyt hahmota. Hitti ja kiitos tästä.
En ole tutustunut tähän musiikkityyliin oikeastaan ollenkaan, mutta tässä tämmöistä. Hiotun kuuloista tekemistä ja showssa ja kaikkea. Kuuntelen mielelläni muutakin tältä alalta, jos sattuu olemaan mielessä.
En ole tutustunut tähän musiikkityyliin oikeastaan ollenkaan, mutta tässä tämmöistä. Hiotun kuuloista tekemistä ja showssa ja kaikkea. Kuuntelen mielelläni muutakin tältä alalta, jos sattuu olemaan mielessä.
Seuraajat