Hitti vai huti?
Valvoja: Valvoja
-
- nilkkaanpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2011
Hitti vai huti?
Sanotaan nyt että huti, koska biisi oli mielestäni hieman yksitoikkoinen :/
Tämäkin kyllä varmasti herättää mielipiteitä, mutta
Bomfunk MC`s - Freestyler " onclick="window.open(this.href);return false;
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2006
Hitti vai huti?
Hitti, aina ja ikuisesti. 8-)Turboninja kirjoitti: Sanotaan nyt että huti, koska biisi oli mielestäni hieman yksitoikkoinen :/
Herbie Hancock - Cantelope Island
... well, that aged like milk.
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
-
- munillepotkija
- Lauteille: Toukokuu 2008
Hitti vai huti?
Svengaavaa ja viihdyttävää. Erittäin hitti jos todistat livenä taikka olet pienissä sievissä.
Kokeillaan Star Onea seuraavalle: " onclick="window.open(this.href);return false;
Kokeillaan Star Onea seuraavalle: " onclick="window.open(this.href);return false;
Vasara riivisi
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Hitti vai huti?
Huti. Laulu tökkii.
Cockney Rejects - Fighting In The Streets " onclick="window.open(this.href);return false;
Cockney Rejects - Fighting In The Streets " onclick="window.open(this.href);return false;
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Etulaji: Defendo
Hitti vai huti?
Hyvä ketjuhan on melkein painunut unholaan jo...nostetaanpas..
Tässä OMASTA mielestä tosi hyvä coveri.Biisihän on klassikko niin isolla K:lla kun mahdollista ja varmasti tämä(kin) versiointi taas saa jotkut HC-Priest fanit suutuksiin..
Se mikä tästä itselle tekee hyvän version on se, että mukana on riittävästi omaperäisyyttäkin,mutta on silti riittävän uskollinen alkuperäiselle.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_jh5zIpf ... re=related[/youtube]
Tässä OMASTA mielestä tosi hyvä coveri.Biisihän on klassikko niin isolla K:lla kun mahdollista ja varmasti tämä(kin) versiointi taas saa jotkut HC-Priest fanit suutuksiin..
Se mikä tästä itselle tekee hyvän version on se, että mukana on riittävästi omaperäisyyttäkin,mutta on silti riittävän uskollinen alkuperäiselle.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_jh5zIpf ... re=related[/youtube]
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Hitti vai huti?
Pyhänhäväistys mutta toimii kohtuullisesti...
[youtube][/youtube]
Miksei Hammondeja käytetä enempää, perkele...
[youtube][/youtube]
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Hitti vai huti?
Mä oon sen verran vanha jarru, että diggaan selkeesti enemmän vahaa Heepiä. Tää on aika tylsää junttausta ja kitarasoundiakin on yritetty (turhaan) modernisoida. Hamukat toimii. AIkanaan löysin mutsin ja faijan levyhyllystä "Very 'eavy Very 'umble" -LP:n avattavilla kansilla. Se on mulla vieläkin. Loistokamaa.luupää kirjoitti: Pyhänhäväistys mutta toimii kohtuullisesti...
Pakko pistää tähän perään jännää sekotusta, älyhyvin toteutettua:
[youtube][/youtube]
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Marraskuu 2009
Hitti vai huti?
Pistetään hitti, ihan ok toteutus, vaikka ei imo aivan onnistunein combo ollut.Doug kirjoitti: Pakko pistää tähän perään jännää sekotusta, älyhyvin toteutettua:
Entäs tämä:
[youtube][/youtube]
Gief moar nao!
-
- munillepotkija
- Lauteille: Elokuu 2008
Hitti vai huti?
Hittikamaa. Piti oikein hakea luurit päähän että pääsee naattimaan.TomiH kirjoitti: Entäs tämä:
[youtube][/youtube]
E: siivoilin viestiä.
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
-
- aloituspotkija
- Lauteille: Syyskuu 2011
Hitti vai huti?
Tuo alkuriffi ei vakuuttanut, mutta kun päästiin 0:16 niin osui. Eli hitti.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2011
Hitti vai huti?
Tuo on mielestäni hitti. Ekan kerran kun kuulin Radiosta niin ajattelin että mikä ihmeen kanava on päällä. Pari kuuntelu kertaa lisää niin kuulosti kohtuulliselta, ja nykyöön on oikeasti ihan kiva biisi.
Sitten tämmöinen
[youtube][/youtube]
Sitten tämmöinen
[youtube][/youtube]
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
-Minä ihan ite
Hitti vai huti?
Nohyhhyh, don't get me wrong, dubsteppi on parhaimmillaan jumalaista, mutta tuo oli genreen itseensä jo amatöörimäistä ja vieläpä todella kehno muokkaus 'Knotin biisistä. Huti, heti huolella.kivi kirjoitti: Sitten tämmöinen
Korjataan pahaa makua korvissa, mites muille maistuis:
[youtube][/youtube]
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2006
Hitti vai huti?
Ihan ok, kaippa tuo hitin puolelle menee enemmän. Ei parasta, joskaan ei huonointa.Jaawa kirjoitti:Nohyhhyh, don't get me wrong, dubsteppi on parhaimmillaan jumalaista, mutta tuo oli genreen itseensä jo amatöörimäistä ja vieläpä todella kehno muokkaus 'Knotin biisistä. Huti, heti huolella.kivi kirjoitti: Sitten tämmöinen
Korjataan pahaa makua korvissa, mites muille maistuis:
[youtube][/youtube]
How about: http://www.youtube.com/watch?v=WANNqr-v ... re=related
(Slurps!) Vaikea puhua, kun on nokka täynnä jätskiä!
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
- Sivulajit: Matayoshi kobudo
- Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Hitti vai huti?
Olipas aika psykedeelinen kappale, hitti siitä huolimatta. Vaan pistetääs vielä psykedeelisemmäksiAnarkiaVaari kirjoitti: How about: http://www.youtube.com/watch?v=WANNqr-v ... re=related
The Beatles - Revolution 9
Timo Saksholm
Karate wa kunshi no bugei
Karate wa kunshi no bugei
-
- munillepotkija
- Lauteille: Elokuu 2008
Hitti vai huti?
Olin jo naputellut vastauksen Jefferson Airplaneen, mutta TimoS ehti väliin. Kohtapian liikaa psykedeliaa näin aamutuimaan. Tuo biisi kyllä kuuluu kuunnella molempiin suuntiin http://www.youtube.com/watch?v=PG0wksBzKScTimoS kirjoitti: Olipas aika psykedeelinen kappale, hitti siitä huolimatta. Vaan pistetääs vielä psykedeelisemmäksi
The Beatles - Revolution 9
Nerokkuudessaan(?) puhdas hitti.
Mulla ois tämmönen, laitoin live vedon koska se pätkii levyversion 6-0 IMO
Ihan vaan aamun mielipuolista teemaa korostamaan
[youtube][/youtube]
E: lisäys
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Seuraajat
AhabFoul • Aleksi T • AlexMachine • Dojon Jäykin • Doug • Elina • finnjet • Fubarbarian • Heikki Haverinen • Jani Rantalainen • JariMarjamaa • Kai Kastemato • Kari Aittomäki • kenttiensankari • kimmokammo • KingBuzzo • kivi • kojiro • KolmioKuristaja • Kukkaron Matti • Lybeck • MarkkuT • MikkeM • naama • Neo • Paanari • Paul • Point • Riku Ähvä • Safor • savottamies • sivarinlötkö • sivumies • Taijin harjoittaja • tapsaattori • TimoS • Timpa • tohtorismies • TommyV • Turboninja • Wesku • wick3dclown