Voi olla. Itse en uskaltaisi yleistää.tohtorismies kirjoitti: Njoo, Mika Minäpä olen. Yleensä ne maksimiraudat ovat nostelijoilla "maksimeja". Eli kaukana siitä mihin kykenevät. Kampittelijat ja muut kovikset erikseen.
No, eihän tuo sitten ole 20 toistoa, jos se on 13-15 toistoaEli ottaa sen kympin sarjan "maksimin" harteille ja vetää väkisin välissä hengitellen sen 13-15 minkä sillä todennäköisesti saa kun ottaa to teh deth asenteen.
Alla on viestisi ainoastaan kappalejaoilla ja välimerkeillä höystettynä - tuo nyt on vain yksi esimerkki. Kursivoinnin lisäsin.
Njoo, Mika Minäpä olen. Yleensä ne maksimiraudat ovat nostelijoilla "maksimeja". Eli kaukana siitä mihin kykenevät. Kampittelijat ja muut kovikset erikseen. Eli ottaa sen kympin sarjan "maksimin" harteille ja vetää väkisin välissä hengitellen sen 13-15 minkä sillä todennäköisesti saa, kun ottaa to teh deth asenteen. Ainakin itselle se lisäsi aivan sairaasti voimmakestävyyttä. Nehegittelyt siellä välillä nääs laajentavat rinatakehää ja antavat aikaa myöskin "levähtää".
Ainakain mulle toi treeni, silloin kun joskus kokeilin, oli kyllä niin extremeä että jessus. Ihan tuli ensimmäiset kohtaamiset kohtaamiset kahvakugelin kanssa mieleen. Semmosta v!ttumaista en luovuta arrgh hulk moodi meininkiä eikä mitn bodareitten 4x10 lihas väsymys ja pumppi. Ja kaikessa minimalistisuudessaaan erittäin koukuttava juttu.
Ja nyt heitän mutulla että jokin sen äärimmäisen hapenhaukkomisen sekä lihasväsymyksen kanssa tekee sen kasvun, sekä potkaisee testosteronin tuotantoa ylöspäin verrattuna moneen muuhuun.
Siitä lihaskestävyydestä sen verran, että se antaa enemmänkin sellaista äärirajoilla punkamiseen sitä kestävyyttä enemmän kuin esim keskipitkät sarjat matalalla teholla. Ja ei, en sillä nyt tätä kirjoittanut että tohtorismies tietää kaikesta kaiken, vaan aivan siksi koska ohjelma nyt vain on todettu todella toimivaksi suuri siihen lihasmassa sekä voimman kasvattamiseen, kun tämän topikin nimi oli lihaskasvu, ihan vaan jos joku ei ole moisesta kuullut ja haluaa sitä massaa itselleen. KKun se toimi ainakin minulle sillä lyhyellä kokeilulla uskomattoman hyvin verrattuna mihinkään muuhun.
Eilen oli kuumetta ja tänään ei joten lepo vaan vielä ja huomenna tu teh deth.