Heti kun kirjaudut sisään, kaikki mainokset katoavat. Etupotkijat ovat jo vuosia voineet valita mainoksettoman Potkun, ja nyt tämä etu tarjotaan kokeiluluontoisesti kaikille potkulaisille. Ole hyvä ja lue lisää täältä sekä kerro mielipiteesi.

Ottaa pattiin!
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2008
- Etulaji: Thainyrkkeily
- Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily
- Tykännyt: 257 kertaa
- Tykätty: 77 kertaa
Ottaa pattiin!
Reps ja mä putosin noille parille viestille, että ei ota pattiin juu. Lmao ja silleen. 

Frankly my dear, I don`t give a damn.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
- Tykännyt: 247 kertaa
- Tykätty: 484 kertaa
Ottaa pattiin!
No ne kohtaamani ei kyllä olleet mitään testoämpäreitä vaan yksinkertaisesti fyysisesti vastenmielisiä, jaskaltahaisevia talihampaita.tapsaattori kirjoitti: ↑touko 13, 2022, 06.37 Mua ei ärsytä mopopojat paukkuvine pakoputkineen koska nuoren pitääkin haista bensalta ja hieltä, veri kuohuu ja testo virtaaparempi se kuin että katselee ironisia meemejä somessa
Enemmän ottaa pattiin 50+ ukkelit jotka elää uutta nuoruuttaan, pörisyttää alfauroksen elkein liian äänekästä ja suuritehoista mopoaan jolla kompensoidaan orastavaa kihtiä ja pidätysongelmia. Mutta toisaalta tässä voi käydäniinkin että 50v täytettyäni ja kun asuntovelat maksettu pyörin tuolla jossain motskari kaupoissa
Ottaa pattiin tää reaktion voimakkuus, jonkun lapsia hekin ovat.
Silti, jos Salliainen antais mun huomena herätä viisitoistiaana niin mieluusti hakeutuisin samaan kouluun possujen kanssa ja ensiotöikseni vääntäisin ankarat maissijaskat kypäröihinsä. Kypäriinsä. Kypäräisiinsä.
No, haluaisin paskoa hattuunsa. Hattuihinsa.
Ja siitä lähtis käyntiin ankara koulukiusaaminen.
Nih.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
- Tykännyt: 247 kertaa
- Tykätty: 484 kertaa
Ottaa pattiin!
Helevettiläinen kun tuo ruoanlaitto on käyny vaikeaksi, aina menee joku osio häneksi.
Nytki oli lehtipihvi liian viileä/pannu ei tarpeeks kuuma, kudosneste kiehu ja paistopintaa ei syntynyt kunnolla. Kastikkeesta en edes ala..
Tai ehkä mä vaan nillitän enemmän ku on tylsää kerta.
Hemmetti ku ois kaasuhella, mulla oli varastossa sellanen järkyn kaunis 1920-luvun pykäelmä joka ois ollu helppo muuntaa kaasupullolle.
Elävä tuli ois ylivoimainen kyllä.
Nytki oli lehtipihvi liian viileä/pannu ei tarpeeks kuuma, kudosneste kiehu ja paistopintaa ei syntynyt kunnolla. Kastikkeesta en edes ala..
Tai ehkä mä vaan nillitän enemmän ku on tylsää kerta.
Hemmetti ku ois kaasuhella, mulla oli varastossa sellanen järkyn kaunis 1920-luvun pykäelmä joka ois ollu helppo muuntaa kaasupullolle.
Elävä tuli ois ylivoimainen kyllä.
- Potkulaiset jotka tykkäävät kirjoittajan Kari Aittomäki viestistä:
- Jorge • katar
-
- kylkeenpotkija
Ottaa pattiin!
@Kari Aittomäki hanki vaan kuule se kaasuhella kotios, se on niin paras keitin, että oksat pois. Meillä on kaupunkikaasuhella ja kyllä itku tulee siinä kohtaa, kun tuosta muuttaa pois ja se pitää jättää taakseen... 

-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Elokuu 2011
- Tykännyt: 352 kertaa
- Tykätty: 48 kertaa
Ottaa pattiin!
@katar Sähköiset reseptit voi nykyään uusia netissä Kanta-palvelussa: eikun vaan www.kanta.fi ja sieltä kirjautumaan Omakantaan. Sitä en tiedä miten uusivat alunperin yksityisten tekemiä reseptejä, mutta ainakin terveysaseman itse kirjoittamat reseptit uusiutuu näppärästi tuollakatar kirjoitti: ↑touko 4, 2022, 06.22 Meidän firman työterveys siirrettiin toiselle firmalle; oli varmaan halvempi kuin edellinen. Edellinen oli siis Terveystalo, joka oli mielestäni tosi hyvä, pisteitä ympäriinsä ja sai nopeasti ajan lääkärille jos tarvitsi. Nykyinen on sitten Pihlajalinna, pisteitä ei niin paljoa ja säästöä tulee jo siitä, että pitkäaikaissairauksia heidän kautta ei hoideta. Ei edes uusita reseptejä, joista itsellä yksi on kirjoitettu alunperin työterveyslääkärin toimesta minulle. Nyt pitää sitten terveyskeskuksen kautta hankkia uusinnat, harvinaisen hanurista suoraan sanottuna. Eihän sinne terveyskeskukseen saa aikoja kuin keskelle päivää ja kuka voi kesken päivän minnekään lähteä, no en ainakaan minä. Tietty jossain vaiheessa siellä oli laatikko, johon voi pudotta reseptin ja he uusii sen, mutta miten nopeasti ja eihän mulla ole reseptejä, kun ne on kaikki sähköisinä nykyään.Sairaan raivostuttavaa oikeasti.

- Potkulaiset jotka tykkäävät kirjoittajan Daddy viestistä:
- katar
"Täydellinen on hyvän pahin vihollinen"
-Tuntematon
-Tuntematon
-
- kylkeenpotkija
Ottaa pattiin!
Kiitos @Daddy sieltähän ne löytyi.
Luin Hesaria ja kiukustuin; https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008821973.html vanha asuinpaikkani meinataan taas myllätä. Onhan siinä Ogelin juna-aseman luona vanhoja taloja ja Ogelin liikekeskus on jo aika iäkäs, mutta tarviiko koko seutu repiä uusiksi? Ja ihan liian tiiviisti on taas tuon suunnitelman mukaan tungettu taloja joka kohtaan. Oulunkylä mainostaa itseään (tai ainakin mainosti yhdessä kirjassa) vihreä idylli, niin se on tuon suunnitelman myötä kyllä kaukana siitä. Mikä piru siinä on, että kaupungin suunnittelulautakunnan tärkein aikaansaannos tuntuu olevan, että mitä enemmän saadaan taloja, niin sitä parempi? Väljyys on hei oikeasti ihan kiva juttu, ei tarvi tunkea taloja niin tiiviisti! Murr...
Ja se Tapsa Rautavaaran patsas kaipaa ison tilan itselleen, muuten se näyttää vähän hassulle, kun se on aika massiivisen kokoinen kuitenkin. Tämä siis https://www.google.fi/url?sa=i&url=http ... AdAAAAABAP
Luin Hesaria ja kiukustuin; https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008821973.html vanha asuinpaikkani meinataan taas myllätä. Onhan siinä Ogelin juna-aseman luona vanhoja taloja ja Ogelin liikekeskus on jo aika iäkäs, mutta tarviiko koko seutu repiä uusiksi? Ja ihan liian tiiviisti on taas tuon suunnitelman mukaan tungettu taloja joka kohtaan. Oulunkylä mainostaa itseään (tai ainakin mainosti yhdessä kirjassa) vihreä idylli, niin se on tuon suunnitelman myötä kyllä kaukana siitä. Mikä piru siinä on, että kaupungin suunnittelulautakunnan tärkein aikaansaannos tuntuu olevan, että mitä enemmän saadaan taloja, niin sitä parempi? Väljyys on hei oikeasti ihan kiva juttu, ei tarvi tunkea taloja niin tiiviisti! Murr...

- Potkulaiset jotka tykkäävät kirjoittajan katar viestistä:
- Daddy
Seuraajat