Oletko onnellinen?
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
-
- munillepotkija
Ihan hyviä ja erilaisia näkökantoja mistä huomaa miten subjektiivinen tämä homma on.
Koska olen Mikan tavoin näitä "kaksoisikierreihmisiä" eli painotan useimmissa asioissa perimän merkitystä, näen sen onnellisuudessakin aika olennaisena tekijänä, mutta ei siitä sen enempää.
Perjantaina alkaa lomat ja edessä on kaikista velvoitteista vapaa vkl, niin täytyypä yrittää tuota onnellisuutta kohottaa sikailemalla, jos siitäkään nyt enää mitään tulee.
Taitaa jäädä vain pissimiseksi jollain julkisella paikalla, se onnistuu vielä vanhasta muistista.
Koska olen Mikan tavoin näitä "kaksoisikierreihmisiä" eli painotan useimmissa asioissa perimän merkitystä, näen sen onnellisuudessakin aika olennaisena tekijänä, mutta ei siitä sen enempää.
Perjantaina alkaa lomat ja edessä on kaikista velvoitteista vapaa vkl, niin täytyypä yrittää tuota onnellisuutta kohottaa sikailemalla, jos siitäkään nyt enää mitään tulee.
Taitaa jäädä vain pissimiseksi jollain julkisella paikalla, se onnistuu vielä vanhasta muistista.
Biitistä sekaisin
-
- kylkeenpotkija
-
- kylkeenpotkija
-
- kylkeenpotkija
-
- munillepotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
Joo kyllä että tietää olevansa onnellinen pitää olla niitä vertailukohtia. Ylä- ja alamäkiä tulee ja kun muistaa että ne huonot ajat aina menee ohi niin ei sitten tarvi velloa siinä liikaa.
Mitä materiaan ja onnelisuuteen tulee niin muistan että luin jostakin vastikään tehdystä maailmanlaajuisesta tutkimuksesta onnellisuudesta. Tulokset oli jotakuinkin sitä luokkaa että kunhan on vesiklosetti, sähköt ja ruokaa riittävästi niin ihmiset olivat onnellisia. Sen rajan jälkeen onnelisuus ei ollut enää materiasta kiinni.
Mitä materiaan ja onnelisuuteen tulee niin muistan että luin jostakin vastikään tehdystä maailmanlaajuisesta tutkimuksesta onnellisuudesta. Tulokset oli jotakuinkin sitä luokkaa että kunhan on vesiklosetti, sähköt ja ruokaa riittävästi niin ihmiset olivat onnellisia. Sen rajan jälkeen onnelisuus ei ollut enää materiasta kiinni.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
-
- etupotkija
- Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
- Sivulajit: Matayoshi kobudo
- Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2005
-
- etupotkija
- Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
- Sivulajit: Matayoshi kobudo
- Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2005
-
- sääreenpotkija
Täällähän on mun suosikkiaihe käynnissä Ei onneksi ole kovasti vääntöä, on niin kuumakin ettei jaksa alkaa
Onnellisuus on siitäkin niin omituinen asia, että sitä pitää itseään jonain hetkenä älyttömän onnellisena, ja sitten joskus myöhemmin huomaa olevansa vielä onnellisempi. Että se onnen tila jossa joskus oli, ei ole mitään verrattuna siien onnen tilaan missä nyt on. Silloin elämä muuttuu vielä helpommaksi, kun tajuaa, että vaikkei aina menisikään näin hyvin, onnellinen voi olla niin monella eri tasolla. Ja se on 8)
Onnellisuus on siitäkin niin omituinen asia, että sitä pitää itseään jonain hetkenä älyttömän onnellisena, ja sitten joskus myöhemmin huomaa olevansa vielä onnellisempi. Että se onnen tila jossa joskus oli, ei ole mitään verrattuna siien onnen tilaan missä nyt on. Silloin elämä muuttuu vielä helpommaksi, kun tajuaa, että vaikkei aina menisikään näin hyvin, onnellinen voi olla niin monella eri tasolla. Ja se on 8)
-
- kylkeenpotkija
Joo ei maksa ei. Onneksi seuransa voi aika pitkälti valikoida.TimoS kirjoitti: Minä olen viime aikoina joutunut toteamaan että ne hyvät puolet ovat joissakin ihmisissä niin syvällä, että ei maksa vaivaa
Niin, mut silloinhan ei pääsis tapahtumaan mitään, mitä pitäis selitellä. Toisaalta, eipä sitä olisi nytkään ollut. Olen aina kaikissa olotiloissa yhtä hillitty ja miellyttävä.Mutta sitten sulla ei olis mitään tekosyytä jolla selittää toimiasi
Jokainen on tosiaan oman onnensa seppä. Toiseen ihmiseen et voi onnellisuutta pakottaa. Itsensä on nähtävä mahdollisuutensa, mutta niiden löytämisessä voi toinen avittaa.Mika kirjoitti: Onnellisuus on asenteesta kiinni. Jokainen on oman onnensa seppä
(Jätetään kaikki groteskit poikkeusesimerkit suosiolla pois, jookostajoo?).
Mitähän mahdoit tarkoittaa groteskeilla poikkeusesimerkeillä? Keneen viesteihin viittasit ja miksi yrität ohjata keskustelua vain sinulle sopimaasi suuntaan? Vai tarkoititko, että jätät itse omasta viestistäsi esimerkit suosiolla pois?
Meinaatko, että jos on sattunut syntymään p*skaan sukuun, niin ikään kuin ei olisi lupaa olla onnellinen? Vai puuttuuko joiltain ihmisiltä jokin onnellisuusgeeni, että on lukuisia sukukuntia, joissa kukaan ei kykene onnellisuuteen?sokrates kirjoitti: painotan useimmissa asioissa perimän merkitystä, näen sen onnellisuudessakin aika olennaisena tekijänä
Kyllä olennaisin tekijä onnellisuuteen on ihmisen horoskooppimerkki! :p
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
No niin-niin, siksi mä siitä jännittämisestä niin hartaasti paasaankinKeiju kirjoitti:Jokainen on tosiaan oman onnensa seppä. Toiseen ihmiseen et voi onnellisuutta pakottaa. Itsensä on nähtävä mahdollisuutensa, mutta niiden löytämisessä voi toinen avittaa.Mika kirjoitti:Onnellisuus on asenteesta kiinni. Jokainen on oman onnensa seppä
(Jätetään kaikki groteskit poikkeusesimerkit suosiolla pois, jookostajoo?).
No, jos esittäisin niitä itse, olisi se vähintäänkin ristiriitaista. Äh, eihän tuo nyt paljoa mielikuvitusta tarvitse. Antaa siis kuitenkin olla. Mutta joka tapauksessa kyseinen sivuhuomautus on täällä Potkussa täysin tarpeeton (tiedät kyllä missä sitä olisi tarvinnut). Tän jengin fiksuus edelleenkin jaksaa yllättää mut...Keiju kirjoitti: Mitähän mahdoit tarkoittaa groteskeilla poikkeusesimerkeillä? Keneen viesteihin viittasit ja miksi yrität ohjata keskustelua vain sinulle sopimaasi suuntaan? Vai tarkoititko, että jätät itse omasta viestistäsi esimerkit suosiolla pois?
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
Seuraajat
Aleksi T • Candy • Eppu • finnjet • JariMarjamaa • Kamishimo • Kari Aittomäki • Lars • Lasse Candé • Mika Tervo • Milla • ninja • Point • shogun • Sitav Abdullah • Snake-Master • TimoS • TuomasP