Oletko onnellinen?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2005

Viesti Keiju »

Suosittelen tiistai- marinadia...ei hatuta mikään...kesähän on vain kerran vuodessa rakkaat örveltäjät. :D
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

sokrates
munillepotkija

Viesti sokrates »

Ihan hyviä ja erilaisia näkökantoja mistä huomaa miten subjektiivinen tämä homma on.

Koska olen Mikan tavoin näitä "kaksoisikierreihmisiä" eli painotan useimmissa asioissa perimän merkitystä, näen sen onnellisuudessakin aika olennaisena tekijänä, mutta ei siitä sen enempää.

Perjantaina alkaa lomat ja edessä on kaikista velvoitteista vapaa vkl, niin täytyypä yrittää tuota onnellisuutta kohottaa sikailemalla, jos siitäkään nyt enää mitään tulee.

Taitaa jäädä vain pissimiseksi jollain julkisella paikalla, se onnistuu vielä vanhasta muistista. :smt048
Biitistä sekaisin
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija

Viesti Keiju »

Ja ny baariin hakee sitä onnee...voe mahoton mua, antakaa anteeks. Hohhoijaa.....Yöllä nähdään täällä, pysykää hereillä!

Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija

Viesti Keiju »

Hemmetti, eihän tääl oo ketään! Heti ollaan jättämässä....Jokke-pappaa. Toi on lohkaisu Loirilta "Pahat Pojat- leffasta".

Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija

Viesti Keiju »

:hillo:

Eiks vois ylläpito asettaa promillerajaa, ettei tänne pääsis törttöilee kuin vesiselvänä? :smt078

Kuvake
Tero
munillepotkija
Lauteille: Huhtikuu 2005

Viesti Tero »

Joo kyllä että tietää olevansa onnellinen pitää olla niitä vertailukohtia. Ylä- ja alamäkiä tulee ja kun muistaa että ne huonot ajat aina menee ohi niin ei sitten tarvi velloa siinä liikaa.
Mitä materiaan ja onnelisuuteen tulee niin muistan että luin jostakin vastikään tehdystä maailmanlaajuisesta tutkimuksesta onnellisuudesta. Tulokset oli jotakuinkin sitä luokkaa että kunhan on vesiklosetti, sähköt ja ruokaa riittävästi niin ihmiset olivat onnellisia. Sen rajan jälkeen onnelisuus ei ollut enää materiasta kiinni.
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Viesti Mika »

Onnellisuus on asenteesta kiinni. Jokainen on oman onnensa seppä :)

(Jätetään kaikki groteskit poikkeusesimerkit suosiolla pois, jookostajoo?).
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate

Viesti TimoS »

Keiju kirjoitti: :hillo:

Eiks vois ylläpito asettaa promillerajaa, ettei tänne pääsis törttöilee kuin vesiselvänä? :smt078
Mutta sitten sulla ei olis mitään tekosyytä jolla selittää toimiasi ;)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
tabitha
päähänpotkija
Lauteille: Toukokuu 2005

Viesti tabitha »

Mähän oon niin onnellinen että mä voisin kuolla :D

(sen takia että mä pääsen kohta Ranskaan aikidoleirille kaheks viikoks)
Kuvake
TimoS
etupotkija
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate

Viesti TimoS »

tabitha kirjoitti: Mähän oon niin onnellinen että mä voisin kuolla :D

(sen takia että mä pääsen kohta Ranskaan aikidoleirille kaheks viikoks)
Oho, onko monetkin harjoitukset päivässä ?
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
tabitha
päähänpotkija
Lauteille: Toukokuu 2005

Viesti tabitha »

Eka meillä on tunti asetreeniä aamulla. Sitten suoraan perään puoltoista tuntia aikidoa. Illalla on vielä tunti ja 15 min, taas aikidoa.

Kolmet treenit päivässä. Leiri on Etelä-Ranskassa Nizzan lähellä, joten kuumuus on aikamoinen rasite...
Kuvake
marjis
sääreenpotkija

Viesti marjis »

Täällähän on mun suosikkiaihe käynnissä :D Ei onneksi ole kovasti vääntöä, on niin kuumakin ettei jaksa alkaa :D

Onnellisuus on siitäkin niin omituinen asia, että sitä pitää itseään jonain hetkenä älyttömän onnellisena, ja sitten joskus myöhemmin huomaa olevansa vielä onnellisempi. Että se onnen tila jossa joskus oli, ei ole mitään verrattuna siien onnen tilaan missä nyt on. Silloin elämä muuttuu vielä helpommaksi, kun tajuaa, että vaikkei aina menisikään näin hyvin, onnellinen voi olla niin monella eri tasolla. Ja se on 8)
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija

Viesti Keiju »

TimoS kirjoitti: Minä olen viime aikoina joutunut toteamaan että ne hyvät puolet ovat joissakin ihmisissä niin syvällä, että ei maksa vaivaa
Joo ei maksa ei. Onneksi seuransa voi aika pitkälti valikoida.
Mutta sitten sulla ei olis mitään tekosyytä jolla selittää toimiasi
Niin, mut silloinhan ei pääsis tapahtumaan mitään, mitä pitäis selitellä. Toisaalta, eipä sitä olisi nytkään ollut. Olen aina kaikissa olotiloissa yhtä hillitty ja miellyttävä.
Mika kirjoitti: Onnellisuus on asenteesta kiinni. Jokainen on oman onnensa seppä
Jokainen on tosiaan oman onnensa seppä. Toiseen ihmiseen et voi onnellisuutta pakottaa. Itsensä on nähtävä mahdollisuutensa, mutta niiden löytämisessä voi toinen avittaa.

Mitähän mahdoit tarkoittaa groteskeilla poikkeusesimerkeillä? Keneen viesteihin viittasit ja miksi yrität ohjata keskustelua vain sinulle sopimaasi suuntaan? Vai tarkoititko, että jätät itse omasta viestistäsi esimerkit suosiolla pois?
sokrates kirjoitti: painotan useimmissa asioissa perimän merkitystä, näen sen onnellisuudessakin aika olennaisena tekijänä
Meinaatko, että jos on sattunut syntymään p*skaan sukuun, niin ikään kuin ei olisi lupaa olla onnellinen? Vai puuttuuko joiltain ihmisiltä jokin onnellisuusgeeni, että on lukuisia sukukuntia, joissa kukaan ei kykene onnellisuuteen?

Kyllä olennaisin tekijä onnellisuuteen on ihmisen horoskooppimerkki! :p

Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Viesti Mika »

Keiju kirjoitti:
Mika kirjoitti:Onnellisuus on asenteesta kiinni. Jokainen on oman onnensa seppä
Jokainen on tosiaan oman onnensa seppä. Toiseen ihmiseen et voi onnellisuutta pakottaa. Itsensä on nähtävä mahdollisuutensa, mutta niiden löytämisessä voi toinen avittaa.
No niin-niin, siksi mä siitä jännittämisestä niin hartaasti paasaankin :lol:
Keiju kirjoitti: Mitähän mahdoit tarkoittaa groteskeilla poikkeusesimerkeillä? Keneen viesteihin viittasit ja miksi yrität ohjata keskustelua vain sinulle sopimaasi suuntaan? Vai tarkoititko, että jätät itse omasta viestistäsi esimerkit suosiolla pois?
No, jos esittäisin niitä itse, olisi se vähintäänkin ristiriitaista. Äh, eihän tuo nyt paljoa mielikuvitusta tarvitse. Antaa siis kuitenkin olla. Mutta joka tapauksessa kyseinen sivuhuomautus on täällä Potkussa täysin tarpeeton (tiedät kyllä missä sitä olisi tarvinnut). Tän jengin fiksuus edelleenkin jaksaa yllättää mut...
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
jkk
kylkeenpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2005

Viesti jkk »

Keiju kirjoitti: :hillo:

Ei mielellään. Jäis nääkin vähät jorinat kirjottamatta. :roll:

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Candy
Kuvake
Eppu
Kuvake
finnjet
Kuvake
JariMarjamaa
Kuvake