Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Oletko onnellinen?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Ari
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2005

Viesti Ari »

ville kirjoitti: Lauantai aamuna klo 7:30 olin varmaan onnelisempi kuin koskaan ennen elämässäni.
Onnellinen olen edelleen, vaikka hiukan alkaa vaivaamaan, osaanko kasvattaa tämän uuden ihmisen niin, että hänkin olisi isona onnellinen.
Onneksi olkoon iloisen perhetapahtuman johdosta. :)
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija

Viesti Keiju »

Ville ONNEA!
flammee kirjoitti: Jos nyt jotain Afrikan köyhiä joskus näkee teeveessä niin ei ne mitenkään erityisen onnettomilta vaikuta
Juuri näin. Länsimaalaisen mielestä on varmasti käsittämätöntä, jos köyhä afrikkalainen voi olla onnellinen.

Heitän kysymyksen kaikille: Jos et voisi mitään enää elämässäsi saavuttaa, et rahalla hankkia (muuta kuin ruokaa), etkä tietäisi yhtään mitä teet huomenna, viikon päästä, koskaan...Olisitko onnellinen?
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Viesti Mika »

Kyllä, jos :partyman:

:lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija

Viesti Keiju »

:smt003

Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija

Viesti KungFuMiäs »

Elämä aaltoilee ylös ja alas jatkuvasti. Tyytyväisyys on siksi paras olotila, liian onnellinen putoaa kuitenkin lopulta alas ja sitten ollaan masentuneita. Vaikka ei pitäisi työssä/koulussa käymisestä niin kyllä sitä voi olla tyytyväinen kuitenkin, sitten kun pääsee lomalle niin pitää kiinni tästä tyytyväisyydestä eikä anna sen mennä liian onnellisen puolelle, sitten ei tarvitse kärsiä kun menee takas töihin/kouluun, sama juttu muiden isompien asioiden kanssa myös, kun tämä onnistuu niin olet saavuttanut rauhallisen mielen.
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija

Viesti Keiju »

KungFuMiäs kirjoitti: Elämä aaltoilee ylös ja alas jatkuvasti. Tyytyväisyys on siksi paras olotila, liian onnellinen putoaa kuitenkin lopulta alas
Liian onnellinen? Taidat tarkoittaa onnellisuudella sellaista jatkuvaa vastarakastuneen tunnetta? Jos nyt pakko on tässä jotenkin määrittää "liian onnellista", niin hänhän ei nimenomaan tipahda korkealta, koska on onnellinen joka olosuhteessa, silloinkin kun nyppii.
Inkeri M. joskus tarinoi myös liiasta onnesta...hmmm, olettekohan sukua? :)

Onnellinen uskaltaa nauttia juuri siitä hetkestä täysillä, mikä on käsillä, eikä yritä mitenkään kätkeä tunteitaan. Vaikka missä olosuhteissa voi löytää sen pienen valonpilkahduksen.

Tietynlainen pessimismi on tosin minullakin valttina. Kun on edessä jokin tapahtuma/reissu, jolla ihmisillä tuppaa olemaan suuret odotukset, niin minä ajattelen; " päin p*rsettä menee kuitenkin" ja koskaan ei ole mennyt päin p:tä, vaikka autosta olisi puhjennut rengas kesken matkan. Toisille tuo jo riittää, että reissu on epäonnistunut.

Kuvake
TimoS
etupotkija
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate

Viesti TimoS »

Keiju kirjoitti: Tietynlainen pessimismi on tosin minullakin valttina. Kun on edessä jokin tapahtuma/reissu, jolla ihmisillä tuppaa olemaan suuret odotukset, niin minä ajattelen; " päin p*rsettä menee kuitenkin" ja koskaan ei ole mennyt päin p:tä, vaikka autosta olisi puhjennut rengas kesken matkan. Toisille tuo jo riittää, että reissu on epäonnistunut.
Eli oletko siis niitä ihmisiä jotka lähtevät liikkeelle (kärjistän hieman) siitä, että kaikki ihmiset joita tapaa, ovat idiootteja, ja sitten kun huomaa että joku ei olekaan, niin yllättyy positiivisesti :)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang

Viesti Mika »

Toikin on sellaista positiivisuutta negatiivisuuden kautta. Mikä ettei, kyllähän toikin skulaa, jos se negatiivisuus ei sitten tavallaan näy tai häiritse (että vaikka sanoisi muille, että "tehkää mitä teette, väärin menee kuitenkin").

Mutta mun mielestä vielä helpompaa on se, ettei vain välitä, on vain ihan 8) koko ajan.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija

Viesti KungFuMiäs »

en nyt puhu VAIN "vastarakastuneisuudesta", onnellisuuden tasoja on monia, tarkoitan että löytää sellaisen "onnellisuuden" tai "tyytyväisyyden" tason jossa elämän aaltoilu ei vaikuta paljoa, silloi voi elää sellaisessa jatkuvassa hyvän olon tunteessa eikä ole riippuvainen siitä mitä elämä tuo eteen (hyvässä tai pahassa). Ei sitä tarvitse miettiä negatiivista kun tapahtuu positiivisia asioita (eikä toisinpäin), asiat vain tulevat ja ne hyväksyy sellaisenaan kuin ovat. Eihän tälläinen elämäntapa tietenkään kaikille sovi..
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija

Viesti Keiju »

KungFuMiäs kirjoitti: Eihän tälläinen elämäntapa tietenkään kaikille sovi..
Ja varmasti sopii. Jos siihen on päässyt, niin ei varmasti toisenlaistakaan elämäntyyliä kaipaa.
TimoS kirjoitti: Eli oletko siis niitä ihmisiä jotka lähtevät liikkeelle (kärjistän hieman) siitä, että kaikki ihmiset joita tapaa, ovat idiootteja, ja sitten kun huomaa että joku ei olekaan, niin yllättyy positiivisesti
En nyt ihan noinkaan, koska uskon, että kaikissa ihmisissä on ne hyvät puolet kaiveltavissa. Mutta on toki sellaisia "tyttöjen-ilta" porukoita, joista jo etukäteen olen tiettyä mieltä ja lähden negatiivisella asenteella ja olen valmis lähtemään porukoista omille teilleni hyvin pian. Usein nykyään on ilta kuitenkin venähtänyt...

Kuvake
JanneM
etupotkija

Viesti JanneM »

Vastaus aiheen otsikkoon...

En.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
TimoS
etupotkija
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate

Viesti TimoS »

Keiju kirjoitti: kaikissa ihmisissä on ne hyvät puolet kaiveltavissa.
Minä olen viime aikoina joutunut toteamaan että ne hyvät puolet ovat joissakin ihmisissä niin syvällä, että ei maksa vaivaa
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija

Viesti Keiju »

JanneM kirjoitti: Vastaus aiheen otsikkoon...

En.
Miksi?

Kuvake
AriJ
etupotkija

Viesti AriJ »

TimoS kirjoitti: Minä olen viime aikoina joutunut toteamaan että ne hyvät puolet ovat joissakin ihmisissä niin syvällä, että ei maksa vaivaa
Onni on syvältä? Eli "happiness sucks"? :D

Viesti JanneM »

Keiju kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Vastaus aiheen otsikkoon...

En.
Miksi?
Kun elämä haisee mädälle kalalle tällä hetkellä....
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Candy
Kuvake
Eppu
Kuvake