Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
Tässä on käynyt niin, että @katarilla oli useampi välilehti auki samaan aikaan, ja tuon uutisen, jonka hän linkitti tähän ketjuun, hän linkitti hetki sitä ennen yhteen toiseen Kahvilan ketjuun, johon se linkki kuuluukin. Hän siis liitti väärän linkin tähän ketjuun. Hän korjannee asian saadessaan ilmoituksen tästä viestistä.
Siis miten ihmeessä mä ton jutun tähän ketjuun onnistuin änkemään? Joku viisaampi sanoo, että otanko sen pois vai mitä mä teen? Blondi on nyt kyllä todella äimänkäkenä.
Nyt ollaan kai oikealla sivulla... https://www.is.fi/viihde/art-2000009485617.html En itse asiassa drag skenestä tätä herraa tunnistanut, mutta For the love of dogs-ohjelmasta tajusin, että sama herra kyseessä. Aivan ihana, symppiksen oloinen kaveri. Kepeät mulla Paul.
Kyseessä on legendaariseksi päätynyt treffi-ilmoitusten tekijä, jolla kuolemattomia lohkaisuja.
Hänelle on omistettu pari fb-ryhmää ja häntä sivutaan pitkin nettiä legendana. On tainnut täälläkin näkyä muutamaankin otteeseen alkuperäiset lehti-ilmoitukset.
RIP Tina; nyt lähti niin kova mimmi, että. Rock`rollin kruunaamaton kuningatar, todellinen rocklady. Huikea ääni, huikea esiintyjä. Kepeät mullat, Tina. Yle Areenalla on muuten dokkari daamista, suosittelen katsomaan, jos ei Tinan tarina jo muuten ole tuttu. Samoin tänään tulee ihan just kohta keikkataltiointi joidenkin vuosien takaa Tinalta.
Ei kyllä kukaan enää tee biisejä, kuten Phil Spector. Plus että laulajalla on munaa enemmän kuin monella miehellä. Turhanhentoinen ääni olisi hukkunut tuon äänivallin alle, vaan ei Tina.