Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju vol. 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Jaawa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 161
Lauteille: Toukokuu 2022

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4996

Viesti Jaawa »

Hui saakeli, tuohan on ollu melkonen elämys, tuli itellekki hyvä mieli ihan vaan ajattelemalla että Duran Duran ja Chic soittaa :)
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 2030
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4997

Viesti katar »

Mhehe, esimies toi kuohuvapullon kesän kunniaksi; vähän melkeen nolotti ottaa se vastaan, kun just olin räpeltänyt... ;)
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 59
Viestit: 3844
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4998

Viesti Puni »

Poliisilla työajalla räpeltäminen olisi rikos, tai näin tornihuhu kertoo.
Kamppailutaiteiden maaritelmä: Energian tuottaminen ja ohjaaminen kohti päämäärää, jossa vallitsee täydellinen harmonia ja väkivallattomuus.
Risto Hentunen

(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
jsv
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 369
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Iso Omena
Etulaji: BJJ
Takalajit: KU, Potkunyrkkeily, Karate

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4999

Viesti jsv »

Suomi.

Kahden ja puolen vuoden jälkeen taas täällä. Kiitos koronan ja monen yhteensattuman.

On se vaan hyvä paikka ihmisen olla. Saunasta järveen, itsestäänselvyyttä monelle ja itsellekin joskus, mutta nyt se tuntuu lähes uskonnolliselta kokemukselta.
Jussi Vesala
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 1621
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Hyvän mielen ketju vol. 2

#5000

Viesti MikkeM »

No tuli viimein auto/kulkupeli ostettua, viimeinen niitti oli kun kotimatka kesti julkisilla n 3,5 h, normaalisti n 1, 45 h.
Taloudellisti ei kovin järkevä vaihtoehto, eikä ekologisesti, mutta nykyään työmatkaan menee päivässä n 1 h 10 min, kun aikaisemmin julkisilla normaalisti n 2,5 h- 3h/päivässä, bonuksena lämmin ilmainen autohalli, jonka työnantaja maksaa, on helpottanut elämää huomattavasti.
Ensimmäisen kerran elämässäni teen työmatkani henkilöautolla ja olen samalla aloittanut säännöllisen autoilun 50 vuotiaana.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16082
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#5001

Viesti Kari Aittomäki »

Siskolikka lähetti mulle henkselit!
Housut pysyy ylläällä.
Tämä onnea on.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16082
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#5002

Viesti Kari Aittomäki »

Juttelin tossa harakan kanssa.
Olin pihalla kattelemassa kivaa syyspäivää kun yksinäinen harakka lennähti pihlajaan.
Ei näkynyt kaveria hänellä, menetys lie tapahtunut.. harakat kun sitoo elinikäisiä liittoja.
Kysyin asiaa niinku että missä kaverisi on.
Harakka pomppi lähempioksille ja piti sitä sirahteluaan.
Keskusteltiin tovi, käväsin sisällä hakemassa aurinkukansiemeniä pari kourallista.
Näytti maistuvan, kirskunta jatkui poimimisen seasta.
Godspeed, fine magpie.
Vaikka tässähän hän pyörii. Jatkan ruokkimista.

Asiaan täysin kuulumaton hyvänmielen-kuvatus:
Kuva

Nuo kurpitsanpuukottajat voivat todella hymyillä. Aikamoisia ovat he.
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 1621
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Hyvän mielen ketju vol. 2

#5003

Viesti MikkeM »

Valmistuin lähihoitajaksi. Nyt vielä pohditaanko vieläkö riittäisi paukut mahdollisesti jatko-opiskeluihin.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hyvän mielen ketju vol. 2

#5004

Viesti tohtorismies »

Potkun lajikeskustelut ottavat hissukseen tuulta alleen ja sävy on rakentava. Moderointi tekee hyvää duunia nykyisin. Siitä on hyvä mieli.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16082
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#5005

Viesti Kari Aittomäki »

On modet tehny hyvää työtä koko tän 17:a vuoden ajan mitä minä olen jaarituksia tavaillut. :bojutsu:
Vähä se jäykkä otsikkoriippuvaisuus ja saksiherkkyys harmittaa, kun monta hyvää näkemystä katoaa, mutta halivilivoo.

Mua hyvisyttää nää mun avustajat, firma on laittanut kaksi nuorta mimmiä pitään mun huushollia puhtaana.
Huolellisia ja aikaansaapaisia ja aloitteellisia ja pirhana vie vielä mukavia! Ja nättejä!
Jutellaan kaikenlaisesta ja nyt ollaan jo niinhyviä kavereita että kyselevät miehenkäyttöohjeita!
Anatomijaa myöten.

Joko heidät on siihen ohjeistettu tai sitte intuitionsa ovat vahvat tai sitte mä vaan oon niin mukava ja luotettava.
Luultavasti vaihtoehto a) on oikea vastaus mutta saahan sitä haaveilla olevansa vielä tomjones.

Hyvä mieli iskee juu.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93761
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#5006

Viesti Mika »

tohtorismies kirjoitti: maalis 2, 2023, 20.00 Potkun lajikeskustelut ottavat hissukseen tuulta alleen ja sävy on rakentava. Moderointi tekee hyvää duunia nykyisin. Siitä on hyvä mieli.
Nykyisten valvojien linja on tosi asiallinen ja näkymätön. Sanalla sanoen nykyiset valvojat toimivat hyvin aikuismaisesti. En osaisi itse, jos ihan rehellinen olen. Arvostan. 🫡

Sain tänään sähköpostin, jonka perusteella yksi harrastukseni alkaa ottaa virallisia askeleita lähiviikkoina. Samassa ympyrä alkaa sulkeutua kun aikaisemmasta harrastuksestani tai oikeastaan harrastuksistani, jotka nyt ovat päätyöni, alkaa hiljalleen tulla vähän enemmän taas harrastuksia. Se on oikeasti tarkkaa leikkiä, kun harrastus muuttuu työksi. Todella tarkkaa. Tämä uusi suunta tuo nyt hienoa vapautta siihenkin. Kevätfiilis! :-8
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16082
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#5007

Viesti Kari Aittomäki »

Kuva

Kiai
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1617
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Hyvän mielen ketju vol. 2

#5008

Viesti injunjack »

Vuosi uudessa kodissa, nyt voi sanoa asettuneensa, ja hetken mielijohde johti onnistumiseen. Taaksepäin katsoen katastrofin ainekset oli ilmassa, mutta niistä huolimatta kävi hyvin.
Harrastus.... voiko sitä sanoa enää harrastukseksi? otti joulukuussa askeleen ettenpäin...
Lapset pärjää maailmalla, lapsenlapset kasvaa.
Kesä' tulee, motskarit on kutakuinkin kuosissa. Ja baari-ilta edessä hyvän musan ja joraamisen tahdissa edessä, samoín uusin "harrastus" ottaa tuulta alleen taas kohta jo toisten SM kisojen myötä. Tuntuu, että elämä virnuilee mukavasti tällä hetkellä.
Me likes.. ainakin just nyt.
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16082
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#5009

Viesti Kari Aittomäki »

Naiset kantaa mulle pullaa!
Nyt jo neljäs mimmi toi mässyä!

Onko tämä jotain käänteistrullailua vai onko ne lukeneet syräntäsärkevän valitukseni pullanjaon vääryydestä?

Leivonnaisia-leivonnaisia pompompom. \:D/
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16082
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#5010

Viesti Kari Aittomäki »

Joutsenet ovat saapuneet.
Kovin pitävät meteliä he.

Salliainen ois saanu säätää lauluaan sievemmäksi. Mutta kyllä se silti kutsuu.

Kesä tekee tuloaan.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 11 kurkkijaa