Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

Kokkaaminen
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2016
- Etulaji: keppijumppa
- Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini
Kokkaaminen
Kastikkeen kanat tein tänään siis 3 kpl:sta maustamattomia reisikoiven paloja. Noin 1,5 tuntia uunissa vedessä, vesi talteen kastikkeen liemeksi. Sitten silputaan koivista lihat irti. Paistetaan kananpaloja vielä pannulla, sipuli, paprika, uunista liemi päälle, maustetaan oman maun mukaan ja kerma päälle. Kastikkeesta tulee tosi paljon maukkaampi kuin fileesuikaleista. Ainakin minun makuun, siinä on liha luun vieressä. Halpojakin ovat koivet, 5€/kg.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Kokkaaminen
Tuollainen tuli hetki sitten vedettyä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Kokkaaminen
Työhommissa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- ilmaanpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2024
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2013
Kokkaaminen
Tässä oli aiemmin puhetta ruuan hinnasta. Keittelin siis taas eilen ison kattilan soppaa ja äkkiseltään päässä laskettuna tämä ei kovin kalliiksi tullut. Ensi kerralla voisin huvikseni laskea tarkan hinnan ja ravintoarvot, uskon että ovat aika kohdillaan. Erittäin herkkua, syön tätä muutamana päivänä - makuhan paranee yleensä tokana ja vielä kolmantenakin päivänä. Laitoin kyllä osan pakkaseen.
-perunaa
-pakastesta maissia, hernettä, kukkakaalia, papua
-soijarouhetta paistinpannun kautta (+öljy, pippuri, paprikamauste, suola)
-linssejä, sipulia, purjoa, paprikaa, porkkanaa
-mausteita maun mukaan, chiliä, pippuria, kurkumaa, suolaa, meiramia, mitä nyt osuu kätöseen
-vettä
-perunaa
-pakastesta maissia, hernettä, kukkakaalia, papua
-soijarouhetta paistinpannun kautta (+öljy, pippuri, paprikamauste, suola)
-linssejä, sipulia, purjoa, paprikaa, porkkanaa
-mausteita maun mukaan, chiliä, pippuria, kurkumaa, suolaa, meiramia, mitä nyt osuu kätöseen
-vettä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
-
- etupotkija
Kokkaaminen
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2016
- Etulaji: keppijumppa
- Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini
Kokkaaminen
Tomaattia, mozzarellaa ja basilikaa vuorotellen. Balsamiko kastiketta viereen ja oliiviöljyä.
Helppoa!
Helppoa!
-
- etupotkija
Kokkaaminen
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- etupotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2008
- Etulaji: Original Jeet Kune Do