Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Kokkaaminen
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Elokuu 2006
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Kokkaaminen
http://allrecipes.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolla on melkoinen määrä eirlaisia... tykkään tosi tulisista ruoista, chileistä ym.. tuolla on mm 290 erilaista chilireseptiä... myös muutamia vege-versioitakin.
Tuolla on melkoinen määrä eirlaisia... tykkään tosi tulisista ruoista, chileistä ym.. tuolla on mm 290 erilaista chilireseptiä... myös muutamia vege-versioitakin.
nNt my circus, not my monkeys.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Kokkaaminen
Kiitos jätkät noista linkeistä. Yritän saada jotakin taas aikaan tänään, kahellaan... :p
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
Kokkaaminen
Vinkatkaapa fiksummat etta mista merkeista loytyisi hyvia kokkiveitsia ja mielellaan silleen jarkevan hintaisia? Melkein kaikki mita on itella ollu ovat olleet enemman tai vahemman kehnoja.
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Kokkaaminen
Itsellä on yleisveitsenä Victorinox, ja olen ollut tyytyväinenbodyguard kirjoitti: Vinkatkaapa fiksummat etta mista merkeista loytyisi hyvia kokkiveitsia ja mielellaan silleen jarkevan hintaisia? Melkein kaikki mita on itella ollu ovat olleet enemman tai vahemman kehnoja.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
Kokkaaminen
Kait se tuo victorinox tai sabatier (aîné-perrier) ovat ne parhaimmat valinnat, jos kunnon veitset haluaa.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2009
Kokkaaminen
Jep victorinox on hyvä ja halpa ns perus(kokki)veitsi.
Itse tykkään muovikahvaisesta,puukahva on hiukan paksu,varsinkin jos joutuu pilkkomaan/leikkaamaan/yms
kilo/tuntitolkulla niin puukahvainen käy käteen.
Itse tykkään muovikahvaisesta,puukahva on hiukan paksu,varsinkin jos joutuu pilkkomaan/leikkaamaan/yms
kilo/tuntitolkulla niin puukahvainen käy käteen.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Kokkaaminen
Fiksu tapa on käydä kaupassa kokeilemassa, mikä sopii omaan käteen. Varmasti käytössä tottuu moneenkin, mutta ainahn se on parempi, jos tuntuu heti omalta. Tämmöistä metodia suositteli Wahlmanin Aki kirjassaan. Itselläni on Sanellin veitsiä. Tykkään siitä kahvasta.
-
- etupotkija
Kokkaaminen
Olin juuri televisiostakin tutun Marja Lindforsin kokkauskurssilla Kasvisruokia Italiasta. Nam.
Teimme seuraavia ruokia:
Mukavata. Taas askel eteenpäin
Kurssilla myytiin Marjan kirjaa noin puoleen hintaan. Ostin. Ja Marja allekirjoitti sen omistuskirjoituksella, joten saan siitä hyvät fyrkat vielä joskus
Hesarin artikkeli kirjasta
Teimme seuraavia ruokia:
- fenkoli-pecorinosalaatti (insalata di finocchi con pecorino)
- grillatut paprikat oliiviöljyn, valkosipulin ja chilin kera (peperoni alla brace con ollo, aglio e peperoncino)
- gratinoidut tortelliinit (tortellini gratinati)
- kantarellipizza (pizza con cantarelli)
- kasvislasagne
- suklainen persikkatorttu (torta di pesche con cioccolato)
- kurpitsaiset pikkuleivät
Mukavata. Taas askel eteenpäin
Kurssilla myytiin Marjan kirjaa noin puoleen hintaan. Ostin. Ja Marja allekirjoitti sen omistuskirjoituksella, joten saan siitä hyvät fyrkat vielä joskus
Hesarin artikkeli kirjasta
-
- etupotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2008
-
- etupotkija
Kokkaaminen
Tällaiset yhden illan kurssit maksavat täällä 20-30 euroa ja muutaman illan kurssit joitakin kymppejä. Hintaan sisältyy ruoka-aineet ja ruokien syöminen. Aika 8-)Markuss kirjoitti: Onko tollanen harrastus kallista?
-
- takapotkija
- Lauteille: Elokuu 2008
-
- etupotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2008
Kokkaaminen
Pitäisikin joskus kokeilla.Mika kirjoitti:Tällaiset yhden illan kurssit maksavat täällä 20-30 euroa ja muutaman illan kurssit joitakin kymppejä. Hintaan sisältyy ruoka-aineet ja ruokien syöminen. Aika 8-)Markuss kirjoitti: Onko tollanen harrastus kallista?
-
- etupotkija
Kokkaaminen
Lurttinen kirjoitti: Mulla olis suolaläskiä ja kuivattua poroa.
Maistuisko leivän päällä vai meniskö ilman?
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
Kokkaaminen
Jokin ruoanlaittokurssi voisi olla jees, senverran rajoittunut olen taidoiltani. Kokkiohjelmat ovat varsin hyviä myös, on mielestäni tärkeämpää osata erityyppisten ruokien laittaminen konseptitasolla kuin muistaa tarkkoja reseptejä. Kun homma on jotenkin konseptitasolla hallussa niin eri ruoka-aineita ja niitten määrää pystyy itse melko helposti varioimaan.
Tänään ostin Suomalaisesta tarjouksesta keittokirjan jossa on normireseptejä Thaimaasta, Vietnamista, Koreasta, Japanista ja Kiinasta. Etninen keittiö on aikalailla se mun juttu ja siihen koitan nytten panostaa oman opiskeluni
Tänään ostin Suomalaisesta tarjouksesta keittokirjan jossa on normireseptejä Thaimaasta, Vietnamista, Koreasta, Japanista ja Kiinasta. Etninen keittiö on aikalailla se mun juttu ja siihen koitan nytten panostaa oman opiskeluni
Blogi
Blogi
Kokkaaminen
Ootko tästä sivustosta tietonen? Looginen mutta silti äijäisen rento meininki, on ainakin auttanut mua jo paljon kokkaamisen saralla.bodyguard kirjoitti: Jokin ruoanlaittokurssi voisi olla jees, senverran rajoittunut olen taidoiltani. Kokkiohjelmat ovat varsin hyviä myös, on mielestäni tärkeämpää osata erityyppisten ruokien laittaminen konseptitasolla kuin muistaa tarkkoja reseptejä. Kun homma on jotenkin konseptitasolla hallussa niin eri ruoka-aineita ja niitten määrää pystyy itse melko helposti varioimaan.
Cooking For Engineers
Seuraajat
aatus • Aleksi T • AlexMachine • halmehe • Kari Aittomäki • katar • Kerkko • MikkeM • Mjölnir • nipsuli • Paanari • Point • Pyrkele • Sitav Abdullah • Taijin harjoittaja • tapsaattori • Tyrsky • Ville Heinonen • xYm