Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Jaawa

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Höh, mä luulin että Esa tiesi Mikan tarkoittavan mua, ja pelotteli Mikaa huijaamalla että mä oon muka Treella :p
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Lauantaina 23.5.2009

Rakas heppatyttöpäiväkirja,

Mikan kanssa päissään. Opettaja miitissä ja JP kipeänä. Muita ei oo näkyny.
Lämmiteltiin hullunhauskalla metodilla, toinen hyppää reppuselkään ja alkaa hakea kuristusotteita puolelta toiselle, kun toinen on Kiba Dachissa ja yrittää parhaansa mukaan tehdä Mae Gerejä, noh, osoittautui sen verta puuduttavaksi tälläsille Cripple Karatekoille että tehtiin lähinnä Kin Gerejä.

Kombinaatiotekniikkaa,
Suoraan tai ohi 45°, Jodan Ukella tai Oi Tsukilla tupaan, Haito Uchi + Oi Tsuki/Liver Shotti/Sokuto Geri siihen namimpaan jalkaan. Ylimääräiset saranat ovat paras keino avata tappion ovi vastustajalle. Elikkäs näitä yhdisteltiin ja tehtiin rutkasti, suurin osa treenistä.

Knockdown karatea,
Pätkittiin Mikan kanssa toisia kohtuu huolella, ihan hyviä osumia tuli kummallekin, pikkuhiljaa alkaa hahmottua tämä lyöntitekniikan harjoittelu tässä karatemuodossa, että se toimii potkujen lisänä jne. eikä mene ihan bokraukseksi. Hienoa touhua, tätä lisää, kerran viikossa vois ottaa knockdown karatesparria, onko meissä jotain vikaa kun ihan vapaaehtoisesti halutaan tulla hakatuiksi?
:D Nääh, valioyksilöitä. Parhautta.

Hiiohoi ja hopsis-kopsis, hevoinen ratsastaa ylösalaisin, harja viistää maata, kaviot kuopii ilmaa, hirnunta käy, ratsastajalla on multaa suu täynnä. Mun pitäs varmaan ruveta levyttämään kohta, sen verta hyvää settiä.
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Tiistaina 26.5.2009

Combat Karate. Lämmittelypainit, positionvaihtoa ripeästi. Lukkoja sai hakea, mutta niitä ei vedetty voimalla.

Two-Fingers, kolme variaatiota perusversiosta väänneltiin menemään, sanotaanko että nuo variantit ovat kaikki vaikeampia kuin se perustapa, tai se tapa minkä Esa on ekana näyttänyt, siis. Kuitenkin hyvää treeniä, koska nuo vaativat hieman enemmän ajattelua tehtäessä, sekä vaativat usein enemmän feinttejä että niitä saa edes alulle. Melkein onnistuin riisumaan Mikan, melkein.

Kihon: Haito Uchi (tarkkana ja 45° massana), Chudan Uchi Uke, Soto Uke ja Sokuto Geri tuoreimpia Kihon-tekniikoita, huomasin miten yhtäkkiä Haito Uchin Kihonissa tekeminen onnistui ongelmitta, vaikkei sitä ole Kihonissa treenattu tässä välillä, näin ne jutut koodaantuu lepopäivinäkin selkärankaan ;)

Katutekniikkaa, perus snägäristäsidontaan saatiin sedältä karkkia, eli samaan Haito Uchi, ja toinen heti perään, variaatio myös, toiseen Haito Uchiin napataan hyökkääjän lyöntikäsi messiin, *snap* *crack* & *pop*, lisää variaatiota, 2. Haito Uchin sijaan Sokuto Geri. Samaan tilanteeseen, Mae Geri x2 tai Hiza Geri, stopparijuttuja. Kaikki nämä tekniikat arvaamattomasti, kylmän rauhallisesta, casual stancesta munat suuhun, 2sek jälkeen hyökkääjä ymmärtää (jos siis on tajuissaan), ettei vastassa ollutkaan mikään Mall Ninja.

Hiiohoi ja hopsis-kopsis, karatehevoinen laukkaa taisteluun.
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Torstaina 28.5.2009

Combat Karate.
Lämmiteltiin lähinnä potkupuolta, Kiba Dachista Kin Geriä, Mae Geriä ja yllärinä Hiza Geriä, lähinnä halusin koittaa miten tuo luonnistuu, hyvinhän se, muka. Lisää lämmittelyä ja availua, toisten potkimista, Sokuto Geriä namipaikkaan, Mae Geriä niin korkealle kuin sen mielekkäästi saa. Piiri pieni pyöri.

Kombinaatioharjoittelua, 45° kulmaan Yaku Tsuki Simo pannuhuoneelta hei, Haito Uchi Mawattella, hei tää meni rikki, saanko mä uuden treenikaverin? Peruscomboa, naamaan, ja siitä tilanteen mukaan sopivaa Uppercuttia.

Mattotekniikkaa, Juji Gatamea altapäin, eli Homoplatan alku mutta sitten napataankin kaverin raaja suoraksi ja ruvetaan niinkö lähestulkoon lisääntymään sen kanssa, tuloksena Tapout ja mahdollisesti orgasmi, riippuen nopeudesta ja hormooneista.

Loppuun otettiin Knockdown Karatea, niin että jokainen sai 2x2min ottaa ja antaa. Se on kivaa, se on niin pirun kivaa, vähän tuli hölmösti blockattua että kyynärpää sai hittiä, ja jalkapöydällä tuli vähä taas koitettua, mutta nää just opettaa, ja kovettaa.

Hiiohoi ja hopsis-kopsis, ritari ratsastaa hevoisella peitsi tanassa.
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Tiistaina 2.6.2009

Combat Karatea.
Mika kipeänä, treeneissä minä ja opettaja. Private session XXX DVDrip divx vol. 6.avi.

Pystynujulla lämpöä, opettaja tais antaa mulle ne kaadot mitä tuli, ihan vaan opettaakseen tavan miten siitä lyödään välittömästi. Ihan pikkusen lämmittelypainia, mutta se on niin vierasta kuitenkin kun tässä on vedetty rähinällä matossa.

Jatkui mattohommilla, guardin ohittelua parilla eri tyylillä, sitomista (vissiin morsiussidontaa), kaveri pakettiin ja rystyset naamaan. Sormien, ranteiden ja varpaiden kanssa leikkimistä matossa, melko tehokasta. Nilkkalukkoja, Rear Naked (oltiin oikeasti alasti, treenirealismin vuoksi) Chokelta puolustautumista. Catch-tyylistä runnomista, kaveria niskoilleen, kovinkin hienoa.

Pystystä lyöntikombinaatioita, Oi Tsuki, Empi Uchi, loikkii hevoinen. Tuotti hankaluuksia Southpaw puolelta vetää, mutta kait se edes kerran onnistui ok.

Loppupainit, joo-o, mua vietiin. Mutta näin oppii, varsinkin tuota kuntopuolta, hengittämistä. On tapana vähän riehua liikaa, kyllä se siitä, ei se varmuus tuu treenaamatta.

Saakelin hyvät varv ... eiku treenit, jos näitä tulee lisää niin kohta mä varmaan oon opettajalla Uchi-deshinä, gag-ball suussa itken aina itseni uneen pihalla koiran häkissä, siis itken ilosta tietenkin, kun tiedän että kun uusi päivä koittaa niin ottaa taas kipeetä mutta oppii kaikkia jänniä ja sadistisia metodeja.

Hiiohoi ja hopsis-kopsis, varo hevoinen, ettet joudu meetwurstiksi!
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Tiistaina 9.6.2009

Combatointia.
Pystynujulla lämpöjä, Mikan polvi rusahti vähä, Esa on niin hellä, mut liian huonon polvituenhan syy tuo. ..tai sitte Mika vaan tykkää huutaa sikiöasennossa lattialla. Nii jos se menee samalla tapaa ku se japsitiedemiesten teoria, että vauvan huuto kasvattaa naisten rintoja. Hmm, kuinkahan se sitte tässä tapauksessa toimii.. parempi ettei mee tolle mietiskely-alueelle ollenkaan.

Catchi-pohjasta mattoa, Guardin avaamista, Full Guardista runttaamista, Crossista Two-Fingers variantti, kyynärpäästä koko painolla, kuristuksia. Kaikenmoisia lukkoja, väänneltiin ja käänneltiin, runtattiin ja puntattiin, rutattiin ja putattiin, kuusi puusi viisi piisi kasi pasi kaksi paksi kolme dolme ja nelkku kelkku!

15min loppupaini, JP:n kanssa ähistiin putkeen koko aika, ei lopetuksia :D

Sellasta tälläkertaa, torstaina luvassa jotain aivan muuta, mä laitan jo lubet valmiiksi jääkaappiin.
Hiiohoi ja hopsis-kopsis, laukkaa hevoinen :)
Mika Tervo
polveenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2009
Aiheet: 0

Jaawa

Viesti Mika Tervo »

ääh se polvi on vaan viallinen... tarvin uuden :)
Terve mieli terveet harrastukset?
cyt
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2008

Jaawa

Viesti cyt »

Jaawa kirjoitti: Hiiohoi ja hopsis-kopsis, laukkaa hevoinen :)

Oot sä ihan ok? :smt003
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Tuohan on mun signature heppatyttöpäiväkirjan loppukaneetti, mutta ei, emmä koskaan oo ok, mä oon aina kingor :D
cyt
kylkeenpotkija

Jaawa

Viesti cyt »

... :smt003 :smt003
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Torstaina 11.6.2009

Combat Karate. Alkulämmöt painilla, Sweeppailttiin ja ohiteltiin vähän Guardia, sen on hyvä lämpökeino se paini, se lämmittä koko lihaskroppan.

Pystytreenit tänään. Vedettiin patjoihin perus kombinaatioita, Oi Tsuki, Jodan Uke, Empi Uchi, Haito Uchi tekniikkoina, askel askel hyppy ja sammakkoloikka. Ribbit. Ribbit.

Sitten hieman hämäysjuttuja, kaverin katse muualle, jalka hallintaan ja painetaan kaveri maahan. Polvea keholle, nyrkkiä päähän ja/tai toista polvea.

Hämäysteemalla jatkui lyönti/potku kombinaatiot, Oi Tsuki, Kin Geri, Yaku Tsuki, Gedan Mawashi Geri. Vähemmän treeneihin armeijan takia kerennyt se-toinen-Mika ei arvostanut mun potkuja kun Esa käski vetää niin että vähä sattuu :)

Lopuksi vähän potkittiin, letkeästi korkealle nopeita vetoja, Jodan/Chudan Mawashi Geri.

Hiiohoi ja hopsis-kopsis, potki hevoinen kaviolla omenavarkaat katki!

PS. Treeneistä #49 asti on vedetty 2h kerrallaan, peruskurssin 1,5h sijaan, treenejä on myös vain ti ja to nykysin, ei la enää. Tämä sama jatkuu näillä näkymin ikuisuuksiin, elämä hieman lyhyempi on.
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Tiistaina 23.6.2009

Combat Karatea, minä vetäjänä. Meitä oli neljä paikalla, kaks Mikaa ja kaks Ei-Mikaa.
Alkulämmittelyt pyramidilla, ne ei tykänny Gizassa ollenkaa ku käytiin hakemas niiden hienot rakennelmat sieltä. Noei, 10 8 6 4 2 toistoa, punnerruksia rystysillä, selkäcruncheja, vatsacruncheja, niskasiltoja, telemarkhyppyjä, ei hypitty kovin pitkälle ku kellää ei ollu suksia mukana, eikä täälä pohjanmaalla oo oikee nuita mäkiäkää.

Meinasin että painittas, ja Esakin meinas neuvoessaan, mutta totesin sitten lopuksi että parempi treenata sellasia juttuja mitkä varmasti osaa opettaa jotenkuten, mattohommissa kun on vielä niin pihalle, tulee vielä treenattua väärin, sitte seuraavis treeneis pojat näyttäis Esalle kuinka Jaawa opetti pyllistelemään ja riisuutumaan matossa, kuitenki tykkäis vaan. Noniin, ei lähdetä sille tielle.

Eli pystytreenit pidettiin.
Muutama hyvä kombinaatio käytiin läpi,
Oi Tsuki, Empi Uchi, Haito Uchi, massana tai tarkasti, ihan kuinka tuntuu hyvältä, loikittiin sammakkoloikkia, sen ekanki voi loikata jos tuntuu hyvältä. Kaikki tuntuu hyvältä jos on riittäväsit lubea. Vaparihenkinen tilanne, Oi Tsukilla etäisyys, Yaku Tsuki tietokoneelle, Uppercut.
Sitten kovemmalla kontaktilla, Oi Tsuki rintaan, Mawashi Geri reiteen, Haito Uchilla niskaan, treenattiin blockauksia siinä samalla sitten, eli näitä ei otettu tyynyihin. Oi Tsuki, Oi Tsuki, Mae Geri, ryntäävää massatouhua, eteenpäin joka toistolla, runnotaan se kaveri pois tieltä, se joko tippuu tai kaatuu, saa iha ite valita.

Ihan hyvä pystysessio, jos JP ja Tervo luette näitä mun kirjotuksia niin antakaa vähä jotain palautetta, se on hyvä että tiimi toimii niin tietää vähä missä mennään ja joskos jossain ois kehittämisenvaraa, niinku vetäjässä lähinnä meinaan.

Torstaina nähään taas, Esaa on jo ikävä mutta ei luovuteta vaan pidetään paikat rasvattuina!
Hiiohoi ja hopsis-kopsis.
cyt
kylkeenpotkija

Jaawa

Viesti cyt »

Koppoti koppoti. Siitä se kokemus paranee vetäjänä. :)
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Joo näin on, ihan hyviä kokemuksia ollu noi muutamat vedot, rajummin mentäs jos jätkät kestäis muttaku kaikilla on joku paikka mäsänä :p
cyt
kylkeenpotkija

Jaawa

Viesti cyt »

Jaawa kirjoitti: Joo näin on, ihan hyviä kokemuksia ollu noi muutamat vedot, rajummin mentäs jos jätkät kestäis muttaku kaikilla on joku paikka mäsänä :p
Urheilija ei nää tervettä päivää, u know?

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Kuvake
Clancy B.
J-P Koivula
Jaawa
Kuvake
JanneKoo
Kuvake