Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Jaawa

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Mika kirjoitti: Fak juu... brushteeth
Mä tiedän missä sä asut, mersu odottaa jalkakäytävällä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2837
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Jaawa

Viesti Mika »

:peljastys:

Kai tuut tapaamiseen? No, miksei sitten nimi ole ruokalistassa?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Mika kirjoitti: :peljastys:
Kai tuut tapaamiseen? No, miksei sitten nimi ole ruokalistassa?
En oo tulossa, ei oo mun juttuja miitit sorry. Mutta sut voin tulla hakemaan silti, tarvi Plevnaankaan mennä, ku laitan vartaan tulille :bbq: viva lá kannibalizatión!
Kuvake
Mika
etupotkija

Jaawa

Viesti Mika »

Hä? Menee vitsit vähän ohi. Esakin tulee. Ootko töissä tai muuta sellaista?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Juuh, ei mulla mitään ole sillon, vaikka oiskin niin se ois tekosyiden keksimistä, aikaa pystyn tehdä mille vaan millon vaan. Mut se on lähinnä mielenkiintokysymys, mä oon hyvin valikoiva persoona, sekä elän vaihetta jossa näen itseni hakkaamassa makiwaraa 24/7, lone wolf, aina ollu :) Jotenka, ei mitään itse miittiä vastaan ole, vois olla täyshauskaa, en vaa tunne tarvetta sille :p
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Torstaina 14.5.2009

Rakas heppatyttöpäiväkirja,

Uusi tekniikka, Uraken, kovinkin hieno lyönti, vähän niinku ns. virkkuukoukku, suorempi vain. Variaatioita, kierrolla guardin ohi, tarkka tekniikka, osumakohtia monia. Kyllä siinä on kaverilla kämmenselät kovilla. Pientä kombinaatiota, Uraken, kyynerpäätä tollolle 45°.

Potkuja, korkealle ja komeasti, paitsi ettei etujalalla mutten jaksa siitä tänne kokoajan valittaa. Buranakuuri naamariin, katotaan mitä tapahtuu. Sokuto Geriä hieman, se alkaa tulla jo tutuksi, ehkä siihen löytyy vielä voimaa joskus. Ulkona kun oikein viima käy niin tuuli puhaltaa kovempaa ku mä potkin, lähinnä tarkotan että kun toi lähtis niinku vasuri Mawashi Geri. Kyllä se siitä, moar training, bloody sweat, naked men, lube ..wat, nyt Jaawa lähti taas vähä hanskasta. Mut joo, venyttelytarkotukseenhan nuo potkut meillä, ylös potkiminen tositarkoituksellakin on vain jumppaa :p

Loppupainit, laiskasti makasin kaverien päällä ja puristin rätistä, taptap. Mähän oisin ihan kusessa jos me painittais alasti, onneksi nuo muut ei uskalla mun ilmoilla riisua! :outo:

Hiiohoi ja hopsis-kopsis, askcuMski anagrammiylläri
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Tiistaina 19.5.2009

Combat Karatea, alkulämmöt pikasella pystynujulla.
Potkucounteritreeniä, toinen vetää Mawashi Gerin, toinen vastaa, askel kohti, kävellään jalasta läpi. Mikalle sopi paremmin Kin Geri tuohon. Kuulemma Mikalla on parempi tuo ruoska, mutta mulla lähtee voimakkaammin alku, eli meidän Mawashi Gerit pitäis saada risteytettyä, Esa sano että jos me pariudutaan niin se onnistuu sillä, mutta mä luulen että tässä on joku taka-ajatus, kirjaimellisesti :p

Torjuntasettiä, Mawashi Geri, läpsy reidelle, peitetään näkö, tuuppaus kehoon. Jännää, mennään hieman Kas-Pin puolelle tuossa. Eihän ne ihan tämän vaiheen juttuja ole, mutta ohan se järkevämpää ottaa jotain karkkia kuin vetää kahden miehen Kihonia, siinähän vasta tyhmä olo tulee.

Potkuja, Mawashi Geri, Kin Geri sisäreiteen, kaikki päkijällä. Ruvetaan hakemaan kovuutta ja tarkkuutta pikkuhiljaa.

Lyhykäinen mattotreeni, Anaconda-variaatio, loppupaini jolla ei ollut mitään tulosta, Mika seisoo mun Open-Guardissa, mä roikun sen rätissä kiinni enkä saa kaveria kaadettua. Toki loppuun Esa näytti lisäjippoja, ehkä ens paineissa mä saan tuon ärsyttävän tilanteen purettua, ja ehkä myös Mika lopettaa tuon hakemisen jos saan sen jatkossa negatoitua. Mut tää on tätä, jokaselle uppoaa ne luontevimmat jutut, minä ohitan Guardia matossa eri tavalla, ensinnäkin mä oon laiska, ei siinä nyt seisomaan jaksa nousta, ja jos se on joku muija niin että jaksaa seisoa, niin ei sitä Guardia tarvi ees ohittaa, d'oh.

Torstaina jatkuu, Hiiohoi ja hopsis-kopsis, hevoinen laukkaa hirnuten.
aMki sskcu jos tämänkertainen anagrammivariaatio samasta ois helpompi, meni vissii viimeksi ohi
Kuvake
Mika
etupotkija

Jaawa

Viesti Mika »

sukiyaki weds daccas jaws

:smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Mika kirjoitti: sukiyaki weds daccas jaws
:smt003
Hahhah, aika hyvä :D Pakko laittaa counter-riposte!
Ed Thievesa Keya Kissa Minta Trya
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Torstaina 21.5.2009

Erittäin kuristuksellista combatointia, parasta, hikiset miehet tanssii ja korina käy. Alkulämmöt kun oli nopsasti haettu niin lähdettiin hakemaan perus Clinchistä karatenomaisia kaatoja, riepotuksia ja combat-henkisiä kuristuksia. Anaconda-variaatio, Neck Crank, rättikuristuksia eteen ja taakse, kaulan hiertoa, päätä vietiin kainalossa, kuperkeikalla mounttiin ja vintti pimeeksi.

Sitten kombinaatiojuttuja, Jodan Uke, Haito Uchi, Oi Tsuki/Hiza Geri/Sokuto Geri. Halki, poikki ja pinoon. Vapiskaa rotat, yöelämässä liikkuu pian tilastollisesti hieman enemmän huonoja kohteita :badgrin:

Loppupaini, 11min vääntöä, ei ratkaisua. Heh, varmaan johtu siitä kun rättikuristukset oli taas bannattujen tekniikoiden listalla :p Mutta virkistävää oli totakai hakea Americanaa ja Rear Naked Chokea, kun vaan ois tuo Guardista karkaaminen paremmin hallussa, mutta tulee kai se sieltä ajan kanssa. Osaksi ongelma on juuri tämä että Mikan kanssa ollaan painittu ihan liikaa kahdestaan, molemmilla sama opettaja, sama taso. Kesällä kait tulee vaihtelua jos saadaan Rikun poikia messiin tai mennään heidän messiin, JanneKoo ja ketäs muita sielä onkaan, odotan innolla :)

Hiiohoi ja hopsis-kopsis, joko Mika selvitti tuon edellisen anagrammin?
Kuvake
Mika
etupotkija

Jaawa

Viesti Mika »

En... Mutta tule tapaamiseen lauantaina, niin voidaan selvittää koko asia kertaiskulla... brushteeth
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Emmäkumunautossaeioobensaakuseondieseljakoiratpitääruokkiaja
kissaamullaeioomuttasekinpitääruokkiajamäentiedämissätampereon
vaikkatiedänkimuttenosaasinneleikistijamunkirveessäkionkyhmyja
ongelmatkasautuujaitkettää :savolaiset:
Kuvake
Mika
etupotkija

Jaawa

Viesti Mika »

Esa juuri pari päivää sitten jossakin ketjussa Lavalla paljasti sinun asuvan Tampereella tätä nykyä :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 3276
Aiheet: 

Jaawa

Mä kyllä repesin sille murjasulle ihan täysillä, menit vielä lankaan :D
Esa Tyynismaa
kylkeenpotkija
Lauteille: Elokuu 2007
Aiheet: 0

Jaawa

Viesti Esa Tyynismaa »

Mika,eri mersumies.Ed von Virtanen on kans mersu-uskovainen...

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Kuvake
Clancy B.
J-P Koivula
Jaawa
Kuvake
JanneKoo
Kuvake
Joni Samanen
Kuvake