Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Kuka julkkis?
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Kuka julkkis?
Heidän isänsä treenaa jiu-jitsua ja havaijilaista kenpoa, ja tämä näyttelijä ja hänen veljensä aloittivat Shotokanilla ja tällä kenpolla, joka on ilmeisesti jonkinlainen hybridi kenpoa (Suomessa kempo taitaa olla vähän yleisempi sana, mutta olettaisin niiden tarkoittavan yleensä samaa), judoa ja Shotokania. Tämä kenpo-opettaja oli hyvää pataa Ed Parkerin kanssa, jotka molemmat olivat kenpon pioneereja Uudella mantereella.
-
- etupotkija
Kuka julkkis?
Heidän isänsä pitää Bruce Leen kommentista, jossa Bruce Lee sanoo kamppailulajien olevan pohja kaikelle hyvälle hänen elämässään. Tämä arvuuteltava henkilö ja hänen isoveljensä ovat nuoresta iästään huolimatta aktiivisesti mukana hyväntekeväisyydessä. Arvuuteltava arvostaa kamppailulajeissa kurinalaisuutta ja itseluottamuksen kehittymistä.
Tässä vihjeessä onkin sitten mukana Tony Halme (RIP).
Saatte rauhassa arvuutella tai sitten vain kerron jossakin vaiheessa. Minulla kesti yli 20 minuuttia tehdä taustatyötä tämän viestin eteen. Se on vähän liikaa monologille
Tässä vihjeessä onkin sitten mukana Tony Halme (RIP).
Saatte rauhassa arvuutella tai sitten vain kerron jossakin vaiheessa. Minulla kesti yli 20 minuuttia tehdä taustatyötä tämän viestin eteen. Se on vähän liikaa monologille
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2007
Kuka julkkis?
Kyllä täällä ajatus- ja välillä selvityskoneistokin hyrrää. Eli jatka mielellään vain vihjeiden kanssa.
Lopuksihan sitten Jorge kuitenkin vie potin.
Lopuksihan sitten Jorge kuitenkin vie potin.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Kuka julkkis?
No joo, en ollut lainkaan tietoinen tästä henkilöstä tai veljestään, mutta Mikan edellisessä viestissä on niin vahva vihje, että vastaus lienee Fivel Stewart.
-
- etupotkija
Kuka julkkis?
Jep, Jorge jatkaa!
Povaan näkyvää tulevaisuutta tälle nuorelle tähdelle. Ja se on aina positiivista, kun julkisuuden henkilöt tuovat avoimesti esille kamppailutaustaansa. Ihan varmasti moni nuori nainen on Fivelin esimerkin mukaan alkanut etsiä paikallisia kamppailulajisaleja.
Povaan näkyvää tulevaisuutta tälle nuorelle tähdelle. Ja se on aina positiivista, kun julkisuuden henkilöt tuovat avoimesti esille kamppailutaustaansa. Ihan varmasti moni nuori nainen on Fivelin esimerkin mukaan alkanut etsiä paikallisia kamppailulajisaleja.
-
- päähänpotkija
Kuka julkkis?
Sitten: tämä viime vuosisadalla elänyt henkilö oli poliittisesti merkittävä hahmo, aika harvinaisella statuksella. Hän on myös edelleen hahmo uskonnossa, joka ei edes ole sama, jota hän varsinaisesti itse tunnusti.
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
- Sivulajit: Matayoshi kobudo
- Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Kuka julkkis?
Haile Selassie? On ainakin rastafarien uskonnossa tärkeä hahmo
Timo Saksholm
Karate wa kunshi no bugei
-
- päähänpotkija
Kuka julkkis?
Ja kerrasta oikein!
Haile Selassiella oli sellainen viime vuosisadalla harvinaiseksi käynyt arvonimi kuin keisari. Ennen Etiopian keisariksi kruunaamista häntä kutsuttiin nimellä Ras Tafari Makonnnen ("ras" on herttuaa tms. aatelisarvoa osoittava nimi ja Tafari Makonnnen oli hänen alkuperäinen nimensä).
Hän itse oli Etiopian ortodoksi, mutta Jamaikalla innostuttiin mustasta hallitsijasta, joka sopi yhteen Marcus Garveyn ennustusten kanssa ja Haile Selassieta alettiin pitämään messiashahmona. Tästä syntyi rastafarismi.
Haile Selassiella oli sellainen viime vuosisadalla harvinaiseksi käynyt arvonimi kuin keisari. Ennen Etiopian keisariksi kruunaamista häntä kutsuttiin nimellä Ras Tafari Makonnnen ("ras" on herttuaa tms. aatelisarvoa osoittava nimi ja Tafari Makonnnen oli hänen alkuperäinen nimensä).
Hän itse oli Etiopian ortodoksi, mutta Jamaikalla innostuttiin mustasta hallitsijasta, joka sopi yhteen Marcus Garveyn ennustusten kanssa ja Haile Selassieta alettiin pitämään messiashahmona. Tästä syntyi rastafarismi.
-
- etupotkija
-
- sääreenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2008
- Takalajit: BJJ
Wado-ryu karate
Kuka julkkis?
Laita sitten julkkis, ketjun aiheen mukaisesti.
Meinaan että toi tommonen aiemmin mainittu fiiveli on täysin tuntematon ja minä povaan ettei tuosta fiivelistä tule isoa tähteä. Eikä tulekaan nämligen, eller hur!
-
- päähänpotkija
Kuka julkkis?
No ketjun ekassa viestissä oli määritelty julkkis seuraavasti:
ja Google- haku "fivel stewart" antoi ainkakin minulle yli 300000 osumaa. Vaikka siis itse en ollut kuullutkaan hänestä, kisan sääntöjen mukaan hyvinkin julkkis.
-
- etupotkija
Kuka julkkis?
Minä tiedän vain harvoja näistä julkkiksista myös. Mutta sehän tässä osaltaan onkin kiinnostavaa. Varsinkin silloin kun tulee lopuksi vielä tiivistetty kertomus faktoista ja henkilökohtainen stoori merkityksestä. Aina sitä ei tarvitse, jos vastaavat näkyvät jo vinkeissä, kuten nyt.
Ei tämä ole niin vakavaa ja julkkiksen keksiminen ei aina ole helppoa. Minun mielestäni on pelkästään hyvä, että laitetaan juuri sellasia julkkiksia kuin halutaan, varsinkin kun ovat julkkiksia sääntöjenkin mukaisesti. Sitten kun voittaa kierroksen, pääsee ihan itse vaikuttamaan siihen minkälaisia julkkiksia arvuutellaan ja miten.
Ei tämä ole niin vakavaa ja julkkiksen keksiminen ei aina ole helppoa. Minun mielestäni on pelkästään hyvä, että laitetaan juuri sellasia julkkiksia kuin halutaan, varsinkin kun ovat julkkiksia sääntöjenkin mukaisesti. Sitten kun voittaa kierroksen, pääsee ihan itse vaikuttamaan siihen minkälaisia julkkiksia arvuutellaan ja miten.
-
- etupotkija
Kuka julkkis?
No niin, otetaas tämä. Pääsi tuossa jokunen vuosi sitten Guinnessin ennätysten kirjaan pisimmän uran omalla työskentelyalueellaan tehneenä ihmisenä. Hänen ura alkoi jo 1942 ja päättyi vasta muutama vuosi sitten
Timo Saksholm
-
- etupotkija
Kuka julkkis?
Olisiko?:
” The longest career as a comics artist is 73 years 3 months, achieved by Al Jaffee (USA), who has worked continuously since his first publication in Joker Comics in December 1942 through the April 2016 issue of MAD Magazine.
Mr. Jaffee has worked most prominently with MAD Magazine, where his art first appeared in 1956.”
” The longest career as a comics artist is 73 years 3 months, achieved by Al Jaffee (USA), who has worked continuously since his first publication in Joker Comics in December 1942 through the April 2016 issue of MAD Magazine.
Mr. Jaffee has worked most prominently with MAD Magazine, where his art first appeared in 1956.”
-
- etupotkija
Kuka julkkis?
Ai se olikin noin helppo? No hitto, Lasse jatkaa
Timo Saksholm
Seuraajat
.kuStom. • Aleksi T • AlexMachine • Antti • Bananas • Dojon Jäykin • ed1 • Fubarbarian • halmehe • Heikki Haverinen • Hukka • JanneKoo • Jasir • Kari Aittomäki • katar • Kerkko • kimmokammo • KolmioKuristaja • Lasse Candé • Leij0na • Lowclass • magamies • Mariska • MikkeM • Mikko Laakso • Mänzy • NCP • Neo • Paapan poika • Point • Pop27 • Pyrkele • Rahanpesijä • Riku Ähvä • Risto R • Satsujin • Sheephead • Skyforger • Tarkemo • TimoS • tomassoini • Totte • TuomasP • Tyrsky • vaaramies • Wesku