Yritämme parhaamme mukaan toteuttaa esitettyjä toiveitaMasasan kirjoitti:Jaahas, tämä on integroitu jo näköjään tännekin ;->Elina kirjoitti:
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Testiketju
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Re: pilkunviilausta
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
-
- polveenpotkija
pilkku ja sen viilausta
Logiikka on kaukana jossain.Keiju kirjoitti:Kuvaako tuo hymiö jotenkin sitä, että naisen logiikka on päässyt valloilleen jossain....Elina kirjoitti:
Katso täältä "hymiön" alku --> http://www.tkdharrastajat.net/Foorumi/v" onclick="window.open(this.href);return false; ... 9161#39161
-
- kylkeenpotkija
No hitto soikoon, enpäs hoksannut. Kiitos tiedosta. Elina käytti sitä tässä ketjussa väärässä kohtaa mielestäni. Ajattelin, että se oli jotenkin kuitti minulle, että aivoni kaipaisi vähän hiontaa.
Mikakin jossain sitä minulle väläytteli, prkl....kosto elää!
Mikakin jossain sitä minulle väläytteli, prkl....kosto elää!
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.
-
- etupotkija
-
- kylkeenpotkija
Niin niin, kyllähän minä sen nyt vihdoin tajusinkin. Mutta, koska Mika käytti sitä jossain henk.koht. minulle ja tajusin tämän Elinan hymiön vasta nyt täältä, niin heti ajattelin, että jaahas, täälläkin kuittaillaan. No se vasta olisikin ollut, että ihan minua varten olisi oma hymiönsä. Kuvittelin itestäni vähän liikoja...
-
- kylkeenpotkija
En aio kertoa teille, mitä tässä harjoittelen!Keiju kirjoitti: Niin niin, kyllähän minä sen nyt vihdoin tajusinkin. Mutta, koska Mika käytti sitä jossain henk.koht. minulle ja tajusin tämän Elinan hymiön vasta nyt täältä, niin heti ajattelin, että jaahas, täälläkin kuittaillaan. No se vasta olisikin ollut, että ihan minua varten olisi oma hymiönsä. Kuvittelin itestäni vähän liikoja...
Jos tää täytyy näin monimutkaisesti tehdä kuin minä teen, niin ihmettelen, että jaksatte...flammee kirjoitti: Tää on testiketju, nähdäkseni tuossa kohtaa testattiin uutta hymiötä.
Pakko tähän on helpompikin keino olla! Tai sitten ei...Mika kirjoitti: Eläköön EU!
-
- etupotkija
Jos haluaa lainata yhteen viestiin tekstiä useamman kirjoittajan teksteistä, eikä halua kirjoittaa käsin noita quote-tägejä, niin tässä vinkki:
avaa jokaiselle replylle oma ikkuna, kopioi niistä haluamasi osuus quote-tägeineen varsinaiseen vastaukseen ja sulje sitten ylimääräiset ikkunat. Halutessasi voit pitää sukkahousuja päällä tämän tehdessäsi, niin saadaan tästäkin aito Niksi-Pirkka -vinkki!
- Marko
avaa jokaiselle replylle oma ikkuna, kopioi niistä haluamasi osuus quote-tägeineen varsinaiseen vastaukseen ja sulje sitten ylimääräiset ikkunat. Halutessasi voit pitää sukkahousuja päällä tämän tehdessäsi, niin saadaan tästäkin aito Niksi-Pirkka -vinkki!
- Marko
-
- kylkeenpotkija
Marko,
mä tein just noin niin ku vinkkasit...tosin ilman sukkahousuja.
Avasin ikkunan kahdesti ja poimin eri ketjuista lauseita. Piti siis kirjautua kahdesti, että saa tohon lainaukseen näkymään sen nimen, kenen tekstiä on lainattu. Yleensä mä vain kopsaan kopipastella lauseen ja sen jälkeen klikkaan "quote", niin silloin lukee vain "lainaus", eikä sitä keneltä se on.
Eiks mun olis muuten pitänyt olla tuolla läsnäololistalla kahdesti omalla nikilläni, kun olin kahdesti kirjautuneena...
Avasin ikkunan kahdesti ja poimin eri ketjuista lauseita. Piti siis kirjautua kahdesti, että saa tohon lainaukseen näkymään sen nimen, kenen tekstiä on lainattu. Yleensä mä vain kopsaan kopipastella lauseen ja sen jälkeen klikkaan "quote", niin silloin lukee vain "lainaus", eikä sitä keneltä se on.
Eiks mun olis muuten pitänyt olla tuolla läsnäololistalla kahdesti omalla nikilläni, kun olin kahdesti kirjautuneena...
-
- etupotkija
-
- etupotkija
Quote-tägin pitää olla muotoaKeiju kirjoitti: Marko,
nimimerkki kirjoitti: jotta siinä näkyisi se, keneltä se on lainattu. Sen voi editoida siihen käsin tai sitten voi ottaa ikkunaan 1 henkilön A viestin, ja ikkunaan 2 henkilön B viestin, sitten kun niistä ne kopsaa, niin siinä pitäisi lukeaA kirjoitti: ja toisessa osassaB kirjoitti:. Eli pelkkä toisen ikkunan avaaminen ei riitä, jos siitä kopsaa ne tekstit, silloin pitää tägit editoida käsin, mutta jos painaa "vastaa" -nappia ja kopsaa siitä kirjoitusikkunasta lainaukset tägeineen päivineen niin sitten toimii. Ja sitten ne pitää muistaa sulkea niillä (/quote) -tägeillä (hakasulut tuohon noiden tavallisten tilalle).
- Marko
-
- kylkeenpotkija
Marko,
mä tein noi omat lainaukseni siten, että avasin vain yhden ikkunan, siis sen varsinaisen (johon kirjoitin) lisäksi. Eli sinun tyylilläsi, jos haluat viiden henkilön tekstejä lainata, niin avaat viisi ikkunaa? Siinähän menee ikä ja terveys, kun meni jo tolla minunkin tyylillä.
Se käsin editointi on siis minun tapauksessa nopeampi tapa. Joutuuhan sitä editoimaan kuitenkin, jos haluaa vain yhden lauseen lainata, eli miksi tuolloin availla viisiä ikkunoita?
mä tein noi omat lainaukseni siten, että avasin vain yhden ikkunan, siis sen varsinaisen (johon kirjoitin) lisäksi. Eli sinun tyylilläsi, jos haluat viiden henkilön tekstejä lainata, niin avaat viisi ikkunaa? Siinähän menee ikä ja terveys, kun meni jo tolla minunkin tyylillä.
Se käsin editointi on siis minun tapauksessa nopeampi tapa. Joutuuhan sitä editoimaan kuitenkin, jos haluaa vain yhden lauseen lainata, eli miksi tuolloin availla viisiä ikkunoita?
-
- etupotkija
-
- kylkeenpotkija
mronkain kirjoitti: No joo, makuasia
kirjoitin ton manki tohon itse käsin.manki kirjoitti: ]Helmi!
Sukkahousut laitoin päähäni ja sidoin lahkeet rusetille leuan alle...alkoi heti lyyti kirjoittaamronkain kirjoitti: Sukkahousut on kuitenkin syytä olla... ööö... jossain.
EDIT: Paitsi, että mikä hemmetin hakasulku tuolla mankin tekstissä näkyy?
-
- etupotkija