Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

Kiinalaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Veepee
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2014
Aiheet: 0
Etulaji: Taido, Tenshin shōden Katori shintō-ryū
Sivulajit: Tachimura-ha Shuri-Te, 白眉, Shaolin
Takalajit: Judo, moderni taijiquan

Viesti Veepee »

Veka kirjoitti: heinä 24, 2024, 03.07 Tällä videolla siis ei mitään tekemistä edellä käsitellyn aiheen kanssa. Kunhan vähän fiilistellään.😎🇭🇰

Tuo puisto on kyllä aivan äärimmäisen hieno arkkitehtoninen suoritus. Kunnioittaa historiallista muistia ja sen monia kerroksia todella hienosti. Kävin siellä viime vuonna. Spottasin myös WKL:n koulun Nathan Roadilla!
Ville-Pekka Turpeinen

"If your unsoku is good, you can never be touched." -Kozo Kitamura, taido 8. dan hanshi, Suomen taidoliiton kesäleiri 2012

"Kun olet kiillottanut tekniikkasi ja saavuttanut liikkeiden vapauden, saat luonnostaan ihmeelliset voimat." -Musashi Miyamoto, Go Rin no Sho, Tulen rulla
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 38

Viesti Veka »

Veepee kirjoitti: touko 14, 2025, 06.55
Veka kirjoitti: heinä 24, 2024, 03.07 Tällä videolla siis ei mitään tekemistä edellä käsitellyn aiheen kanssa. Kunhan vähän fiilistellään.😎🇭🇰

Tuo puisto on kyllä aivan äärimmäisen hieno arkkitehtoninen suoritus. Kunnioittaa historiallista muistia ja sen monia kerroksia todella hienosti. Kävin siellä viime vuonna. Spottasin myös WKL:n koulun Nathan Roadilla!
Jep, on kyllä ehdottomasti yksi meidänkin suosikkipaikoista täällä Hon Kongissa. Yleensä myös mukavan rauhallinen, jos ei nyt satu mitään valtaisaa turistiryhmää samanaikaisesti paikalle.
"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2008
Aiheet: 0

Viesti Jorge »

Veka kirjoitti: touko 15, 2025, 07.15 Jep, on kyllä ehdottomasti yksi meidänkin suosikkipaikoista täällä Hon Kongissa. Yleensä myös mukavan rauhallinen, jos ei nyt satu mitään valtaisaa turistiryhmää samanaikaisesti paikalle.
Hienosti tehty puistohan tuo on ja on siellä kai yksi muinainenkin rakennus ajalta ennen Hongkongia ja muidenkin rakennusten perustoja. Rauhallisena paikkana äärimmäisen epä- Hongkong :D - ja Kowloon Walled City (joka oli kaikkea muuta kuin rauhaillinen) ei muuten hallinnollisesti kuulunut Hongkongiin, vaikka sen sisällä sijaitsikin.
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 38

Viesti Veka »

"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;

Seuraajat

Kuvake
Andymoloko
grappling
Kuvake
jaiger
Jasir
Kuvake
KungFuMiäs
Kuvake