Ei mua ärsyttäny ensinkään, sälli puhu niinku asiaa ja koki olla viihdyttäväkin.Jasse kirjoitti: ↑joulu 3, 2023, 20.41 Tässä ihan ok analyysia ja kritiikkiä ärsyttävältä kaverilta. Ei kyllä ihan kaikessa osunut maaliin. Esim alkuun totesi etei etukuristusta vastaan tarvitse osatra puolustautua kun on niin huono kuristus ja helppo päästä pois. On se aika vaarallinen kuristus kunhan painaa seinää saatikka lattiaa vasten ja purstaa henkitorvesta. Lopussa osui ihan oikeen siinä että BJJ skenessä vaan toistetaan ja opetetaan näitä tekniikota ilman että oltaisiin kunnolla itse opeteltu ja testattu.
Ikävä kohdastaan että on ruma ja pieni, viihdyttävyyden elementteihin kuuluu olla aihe-uskottava ja viehättävä.
Suulaus voi toki helposti käydä ärsyttäväksi.
Etukuristus on kamala paikka jos Asseri on väkivahva ja raivoissaan. Olen kertonut kuinka Etelänyössä jouduin tilanteeseen jossa päälleni rynkäs Iso ja Vahva edustusurheilija, yritti etukuristusta mutta en antanu syntyä, vaihto taktiikkaa ja pääty sairaalaan. Gruh.
Olen niinikään kertonut kuinka kuristin kukkoilevan judonuorukaisen unille yhden käden pihtikuristuksella.
Hän ei löytänyt vastajuttuja koska erikoisvalmennettavana oli niin itsevarma ja tilannelöysä.
"Kyllähän mä tollasen portsariläskin heitän milloin vaan."
Ei heittäny, yritti toki.
Negaatio-hahmottamisella vain kaivaa itselleen hautamonttusta.
Kunnioitus on ase.
Eli kyllä suora kuristus paha tilanne on silloin kun on.
jee