Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Treenikaveri(e)n hakupalsta FMA-lajeihin
Valvoja: Valvoja
-
- nilkkaanpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2006
Ajattelin laittaa tällaisen hakupalstan, jossa voi huhuilla treenikavereita eri kaupungeista tai kylistä, joilla ei ole tarjolla FMA:ta.
Aloitetaan itse kysymällä, että löytyisikö Klaukkalasta kiinnostunutta treenaajaa (tai useampaakin) vaikka kerran viikossa harjoittelemaan FMA:ta?
Itselläni on kokemusta Pekiti Tirsiasta. Mielestäni treenata voi ulkona, joten treenipaikasta ei tarvitse ottaa stressiä ollenkaan.
Valvomo: Otsikkoon lisätty "FMA-lajeihin" 10.11.2023.
Aloitetaan itse kysymällä, että löytyisikö Klaukkalasta kiinnostunutta treenaajaa (tai useampaakin) vaikka kerran viikossa harjoittelemaan FMA:ta?
Itselläni on kokemusta Pekiti Tirsiasta. Mielestäni treenata voi ulkona, joten treenipaikasta ei tarvitse ottaa stressiä ollenkaan.
Valvomo: Otsikkoon lisätty "FMA-lajeihin" 10.11.2023.
-
- nilkkaanpotkija
Treenikaveri(e)n hakupalsta
Voihan tätä hieman laajentaa, että löytyykö Nurmijärven suunnalta jotakuta. Miksei myös Länsi-Vantaalta, mutta silloin olisi hyvä treenata heti töiden jälkeen, eli siinä kello 16 maissa. Alkaako nyt löytyä treenaajia?peikko kirjoitti: Aloitetaan itse kysymällä, että löytyisikö Klaukkalasta kiinnostunutta treenaajaa (tai useampaakin) vaikka kerran viikossa harjoittelemaan FMA:ta?
Onko niin, että etsin ainoana treenikavereita ja muut ovat autuaassa tilanteessa, että treenipaikka löytyy sopivan matkan päästä ja treeniajat ovat sopivat.
Jos löytyy sellaisia Klaukkalan suunnalla asuvia FMA-treenaajia, jotka käyvät jossain treenaamassa, niin kerrotteko missä käytte treeneissä?
Voisihan tähän vielä lisätä sellaisen pyynnön, että voi myös kertoa jos tuntee tai tietää jonkun (Klaukkalan seudulta siis), joka olisi treenikaveria vailla, mutta ei lue palstaa.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
Ainakin Vihdistä löytyy Pekiti-Tirsia -porukkaa, jos se ei ole liian kaukana...
- Marko
- Marko
-
- nilkkaanpotkija
On se liian kaukanamronkain kirjoitti: Ainakin Vihdistä löytyy Pekiti-Tirsia -porukkaa, jos se ei ole liian kaukana...
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2008
Moikka!
Näillä näkymin v. 2009 kevään aikana alkaa kombatan Vantaalla.
Kirjoitan infoa lisää kunhan kaikki asiat on varmistuneet.
-T-
Näillä näkymin v. 2009 kevään aikana alkaa kombatan Vantaalla.
Kirjoitan infoa lisää kunhan kaikki asiat on varmistuneet.
-T-
-
- aloituspotkija
- Lauteille: Toukokuu 2011
Terve, löytyykö Kannelmäestä lajia harrastaneita?
Hyllyssäni on kasa rottinkia, jota pitäisi päästä tuulettamaan ulkosalle. Teknistä ja hyvätempoista perustreeniä siis kaipaan, kerran viikossa vaikkapa.
Inosanton ja Breenin tyylejä olen opiskellut, mutta eipä tuolla varmaankaan väliä treenikamun kannalta.
Hyllyssäni on kasa rottinkia, jota pitäisi päästä tuulettamaan ulkosalle. Teknistä ja hyvätempoista perustreeniä siis kaipaan, kerran viikossa vaikkapa.
Inosanton ja Breenin tyylejä olen opiskellut, mutta eipä tuolla varmaankaan väliä treenikamun kannalta.
-
- aloituspotkija
- Lauteille: Marraskuu 2014
Hei!
Löytyykö Kuopiosta treenikaveria/porukkaa? Itselläni ei FMA kokemusta ole.
Näyttäisi että lähin seura löytyy Jyväskylästä..
-
- etupotkija
- Lauteille: Syyskuu 2009
- Etulaji: Perinteinen Shaolin 少林拳
- Sivulajit: Itsepuolustus
Wing Tsung Kuopiossa ainakin joskus opetettiin myös Eskrimaa. Sieltä kannattaa kysellä Eskriman peruskursseista.inj kirjoitti: Hei!
-
- aloituspotkija
- Lauteille: Marraskuu 2014
Kiitoksia!Shaolinsi kirjoitti:Wing Tsung Kuopiossa ainakin joskus opetettiin myös Eskrimaa. Sieltä kannattaa kysellä Eskriman peruskursseista.inj kirjoitti: Hei!
PItääpä kysäistä =)
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2009
-
- etupotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2011
- Etulaji: Defendo
- Sivulajit: Libre Fighting, Baraw Sugbo, kuntonyrkkeily, Combat Hapkido
- Takalajit: Thaiboxing
-
- aloituspotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2013
Moro on vähän vanha teksti mutta ite olisin kyllä kiinnostunu treeni seurasta ja maski ja keppikin löytyyinj kirjoitti: Hei!
-
- aloituspotkija
- Lauteille: Marraskuu 2023
- Etulaji: Silat
- Sivulajit: tai chi
- Takalajit: wing chun, karate jne
Moi,
Etsin treenikaveria Silatin harjoitteluun. Olen harjoitellut Silatia monen eri opettajan johdolla käymällä seminaareissa ja olen myös muuttanut opettajien luo ulkomaille pitemmiksikin ajoiksi. Olen viimeiset kaksi vuotta ollut opettaja koulutuksessa Silatissa ja tarvitsen nyt treenikaveria pariharjoituksiin ja itsepuolustussovelluksiin. Tähän Silat tyyliin kuuluu mattotyöskentely oleellisena osana joten groundwork täytyy olla ok sinulle.
Olen itse treeninarkomaani ja haluaisin itse mielellään neljä tehokasta treenikertaa viikossa, mieluiten päiväsaikaan. Kaksi kertaa on minimi. En siis ole järjestämässä opetusta vaan etsin treenikaveria eikä se maksa mitään. Harjoittelu Tampereella. Voit olla kamppailulajeissa vasta alkaja tai edistynyt. En pysty enää kehittymään ilman treenikaveria.
Terveisin Pukulan
Etsin treenikaveria Silatin harjoitteluun. Olen harjoitellut Silatia monen eri opettajan johdolla käymällä seminaareissa ja olen myös muuttanut opettajien luo ulkomaille pitemmiksikin ajoiksi. Olen viimeiset kaksi vuotta ollut opettaja koulutuksessa Silatissa ja tarvitsen nyt treenikaveria pariharjoituksiin ja itsepuolustussovelluksiin. Tähän Silat tyyliin kuuluu mattotyöskentely oleellisena osana joten groundwork täytyy olla ok sinulle.
Olen itse treeninarkomaani ja haluaisin itse mielellään neljä tehokasta treenikertaa viikossa, mieluiten päiväsaikaan. Kaksi kertaa on minimi. En siis ole järjestämässä opetusta vaan etsin treenikaveria eikä se maksa mitään. Harjoittelu Tampereella. Voit olla kamppailulajeissa vasta alkaja tai edistynyt. En pysty enää kehittymään ilman treenikaveria.
Terveisin Pukulan
-
- aloituspotkija
- Lauteille: Marraskuu 2023
- Etulaji: Silat
- Sivulajit: tai chi
- Takalajit: wing chun, karate jne
Moi,
Olen löytänyt tätä kautta todella päteviä treenikavereita Silattiin mutta tarvitsisin vielä enemmän harjoituskertoja Tampereella. Järjestyisikö?
Minulla on jo todella kokeneita treenikavereita, joten nyt ei ole kysymys kamppailutaitojen kokemuksesta vaan kiinnostuksesta ja ajasta! Tosin kombinoimalla saan ehkä junailtua asiat niin että kenenkään ei tarvitse panostaa täysillä.
Terveisin Pukulan
Olen löytänyt tätä kautta todella päteviä treenikavereita Silattiin mutta tarvitsisin vielä enemmän harjoituskertoja Tampereella. Järjestyisikö?
Minulla on jo todella kokeneita treenikavereita, joten nyt ei ole kysymys kamppailutaitojen kokemuksesta vaan kiinnostuksesta ja ajasta! Tosin kombinoimalla saan ehkä junailtua asiat niin että kenenkään ei tarvitse panostaa täysillä.
Terveisin Pukulan
-
- aloituspotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
Hei!
Löytyisikö Lahden/Päijät-Hämeen alueelta treenikaveria tahi porukkaa, jotka treenaavat Filippiiniläisiä lajeja?
Kokemusta ei ole FMA-lajeista, mutta kamppailutaustaa on.
-HJL-
Löytyisikö Lahden/Päijät-Hämeen alueelta treenikaveria tahi porukkaa, jotka treenaavat Filippiiniläisiä lajeja?
Kokemusta ei ole FMA-lajeista, mutta kamppailutaustaa on.
-HJL-