Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Kehitysehdotukset ja vikailmoitukset

Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen

Valvoja: Valvoja

Lasse Candé
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2007

Viesti Lasse Candé »

Joo, olen unohtanut mainita tuosta asiasta. Mutta siis vaikka olen jatkuvasti kirjautuneena, joskus systeemi kirjaa ulos. Kun sitten kirjaudun takaisin sisään, joudun käytännössä aina tehdä tämän kahdesti. Ensimmäisellä yrityksellä tulee muistaakseni teksti ”Lähettämäsi lomake oli epäkelpo.” tms.

Ja sitten toisella yrityksellä menee läpi.

Koska muistaakseni toisella yrityksellä täytettävät luukut ovat eri sivulla kuin ensimmäisellä (foorumin etusivu), ehkä ongelman ratkaisua voisi etsiä tältä suunnalta?
Lasse Candé
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2007

Viesti Lasse Candé »

Ilmoitin hyvän viestin, koska samasta aiheesta keskustellaan paremmassa ketjussa. Ehdotin siirtoa sinne.

Tästä seurasi erikoinen asia. Minulta katosi mahdollisuus reagoida tähän viestiin mitenkään. En siis voinut tykätä siitä, vaikka olisin halunnut.

Tämä on sillä tapaa ymmärrettävää, että ilmoitus nähdään jotenkin lähtökohtaisesti negatiivisena asiana. Täällä Potkussa ainakin minulla ilmoitusten primäärinen funktio on ehdottaa jakoja uusiin aiheisiin tai siirtoja parempiin. Ja täällä ei ole hirveästi ”reaktiokiimaa” missä niillä vedetään toisten viestejä alas tai toisaalta hehkutetaan vihamielisesti jotakin vastapuolta kohtaan.

Voisiko tästä kysellä foorumimuodon väsääjiltä tai jopa ehdottaa, että ilmoittaja saa vielä ilmoituksenkin jälkeen reagoida ilmoittamaansa viestiin?

Tämä ei ole tärkeä asia, mutta nähdäkseni juuri sellainen mikä erottaa maailman tämänsorttiset keskustelufoorumit facebookiin nähden edukseen.
Kuvake
admin
tekninen ylläpito
Lauteille: Joulukuu 2004

Viesti admin »

Tämä ei ole teknisesti mahdollista, eivätkä phpBB:n kehittäjät muokkaa alustaa lisäosille sopiviksi, jos kyse ei ole heidän muutamista omista virallisista lisäosistaan.

Käytännössä kyse on vain lyhyen ajan teknisestä kysymyksestä, sillä Potkun valvojat käsittelevät ilmoitukset yleensä muutamassa tunnissa tai viimeistään muutamassa päivässä. Kun ilmoitettu viesti on käsitelty, siihen voi reagoida.
Kuvake
admin
tekninen ylläpito
Lauteille: Joulukuu 2004

Viesti admin »

Lasse Candé kirjoitti: heinä 26, 2024, 09.46 Joo, olen unohtanut mainita tuosta asiasta. Mutta siis vaikka olen jatkuvasti kirjautuneena, joskus systeemi kirjaa ulos. Kun sitten kirjaudun takaisin sisään, joudun käytännössä aina tehdä tämän kahdesti. Ensimmäisellä yrityksellä tulee muistaakseni teksti ”Lähettämäsi lomake oli epäkelpo.” tms.

Ja sitten toisella yrityksellä menee läpi.

Koska muistaakseni toisella yrityksellä täytettävät luukut ovat eri sivulla kuin ensimmäisellä (foorumin etusivu), ehkä ongelman ratkaisua voisi etsiä tältä suunnalta?
Takapotkijat eivät ole pystyneet toistamaan tätä ongelmaa, mutta koska tässäkin on kyse lisäosasta, kirjautuminen alustan omalla tavalla kadottanee tämän ongelman. Se kirjautumisessa avautuva pikkuikkuna on lisäosa. Siitä pääsee KIRJAUDU SISÄÄN -linkin kautta alkuperäiselle kirjautumissivulle:

https://potku.net/forum/ucp.php?mode=login

https://potku.net/forum/ucp.php?mode=login

Seuraajat

Kuvake
Aleksi T
Kuvake
AlexMachine
Kuvake
Andy
Kuvake
Daddy
Kuvake