Mikä naurattaa, osa 3

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

katar
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2008
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti katar »

Tuli tuosta hyvän mielen ketjun viestistäni (viimeisimmistä niistä) mieleen, miten nauratti, kun siskon mies selitti tohkeissaan kamado grillinsä hienouksia minulle ja miehelleni (ja vähän vaimolleenkin). Lankomies oli kuin pikku poika karkkikaupassa, kun selitti, että "siihen on tämmönen varras, johon kana laitetaan ja tulee tooosi hyvää". :D Epäilemättä. Se ilo tarttui itseenkin. Ja nauratti myös. :lol:
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Lasse Candé
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti Lasse Candé »

Olin toissapäivänä katsomassa paikallista futisottelua. Olin myös eilen, mistä tulikin jauhettu whatsapissa ulkojalkapallollisista syistä. No jauhan nyt taas tästä ei niin jalkapallollisesti. :lol:

Ei ollut hirveästi yleisöä paikalla, niin oltiin siinä ihmiskeskittymässä vain muutama tyyppi, minä mimmini, kaverini ja takana joku paikallinen. Viimeksimainittu tuli nähtävästi siihen lopputulokseen, että hänellä on asiaa jollekulle tai kaikille kentällä oleville. Siitä asiasta tosin sai selvää vain yhden tai kahden tavun verran, koska iski äänenmurrostyyppinen falsettikimitys päälle kesken päiväkäskynannon. Jatkoi vielä loppuun saakka, vaikka huuto oli pitkähkö. Siitä sai sitten selvää vain sävelkorkeuden verran.

Tuli ihan hiljaista koko mestassa. Kuuli lähinnä kentällä pari satunnaista osumaa palloon ja muistelen että myös lintujen laulua. Siinä sitten imin hymyä ja taistelu oli todellinen. Kaverini vieressä näki taisteluni ja hekotteli miedosti. Piti odottaa aika kauan, ennen kuin kehtasi debriefata tämä jaettu kokemus läpi.

Matsi sitten jatkui ja takana oleva oli vähän hiljaisempaa ukkelia, kunnes sanoi jostain tilanteesta hiljaa ja tuskastuneen määrätietoisesti: ”Perkele.”

Hieman tämän jälkeen hän lähti. Jäätiin sitten miettimään, että oliko se ”perkele” jostain kentällä tapahtuneesta vai pitkän ajan kuluttua hokattu juttu, ettei mennyt huuto ihan nappiin.

Ennen kaikkea nauran itselleni, kun ei ole paljoa älyllistä kehitystä tapahtunut sitten teinivuosien. :D
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Lauteille: Helmikuu 2006

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti Kari Aittomäki »

Keittiössäni kuultua:

- No sillä oli pieni kulli, se oli pihi ja muutenki perceestä.

Eli tää mun huusholleeraaja kertoi eräästä exästään, jutustelun aiheena oli pitkäksi venyneet seurustelusuhteet eli tapaseurustelu. Kuinka hänkin vaan venytti vaikka.

:lol: :lol:
Lasse Candé
etupotkija

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti Lasse Candé »

Hyvä että joku venytti. :lol:
katar
kylkeenpotkija

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti katar »

Mä sitten kyllä onnistun aina välillä... Mä olin siis varannut ja maksanut liput Metallican perjantain keikalle itselleni, siskolle ja siskon vanhimmalle pojalle, eli kummipojalleni. Paitsi, että kun siinä perjantaina siskon miehen avustuksella siirreltiin niitä lippuja siinä apissa toiselle, niin lankomies huomauttaa, että mä olen itse asiassa ostanut molemmille päiville kolme lippua. :o En vaan ollut tajunnut sitä edes silloin, kun maksoin niitä lippuja yli vuosi sitten. Eikä siskokaan, kun maksoi osaa mulle. :o :lol: :lol: :rok: :rok: Kyl me vissiin molemmat ollaan vähän blondeja. :hahaha: :smt061
katar
kylkeenpotkija

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti katar »

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010486064.html Voi hyvänen aika sentään, joku on sitä mieltä, että aikuinen mies ei voi käyttää shortseja. Pitääkö sitä puvun takki ja housut päällä olla kesähelteellä vai? :lol: :lol: Työpaikasta varmaan riippuu aika paljon, mitä sitä laittaa päälleen. Mutta vapaa-ajalla voi olla rennommin ja saa olla.
Lasse Candé
etupotkija

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti Lasse Candé »

Hawk tuah naurattaa ja huomaan lisäksi olevani rakastunut. <3

https://amp.knowyourmeme.com/memes/hawk-tuah-girl

Kannattaa aloittaa selaamalla suoraan siihen kohtaan, missä näkyy tiktokvideo ja kikkailla kunnes sen saa näkyviin.

Juttu lähtenyt lapasesta pitkin internetiä. Ehkä eniten naurattaa Sopranosiin liittyvät kuvat aiheesta. :D
katar
kylkeenpotkija

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti katar »

Tää ehkä kuuluisi "miten kauas nykyihminen on luonnosta karannut", kun ihmetellään, kuinka kettu nappaa variksen suuhun ja sitä kauhistellaan. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010500791.html Ja poliisi soitettu paikalle. Luulisi poliisilla olevan tähdellisempää tekemistä. Olisi se toki ikävä jättää varis kärsimään sinne luontoon, mutta luonta kyllä olisi sen sieltä hoitanut pois jossain vaiheessa. Joko se kettu tai lokki olisi hoitanut asian loppuun.
katar
kylkeenpotkija

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti katar »

https://www.is.fi/digitoday/art-2000010523302.html :lol: Pikkasen hörähdin tälle, että oikeasti jengi salaa kuvaa naisten perseitä ja jakaa niitä vielä eteenpäin. Oikeasti, vähän säälittävää kyllä. Noh huvinsa kullakin. Pitäisköhän mun alkaa salaa kuvaamaan miesten perseitä sille ylilaudalle? :thinking:
Siitä varmaan herrat ylilaudalla repisivät pelihousut, että et sä noin voi tehdä... :D
Kuvake
MikaM
etupotkija
Lauteille: Marraskuu 2009
Etulaji: Jumppa

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti MikaM »

En olekaan koskaan törmännyt tuohon paljon täällä puhuttuun lautaan. Artikkelin mukaan Suomen suurin. Pitää varmaan jonain päivänä vilkasta.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
katar
kylkeenpotkija

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti katar »

:lol: :lol: :lol: :lol: Kyllä ois juomat päätyneet näppikselle, jos olisin juonut jotain kun tämän levynkansi "helmen" näin fb:n feedissä. :lol: :lol:
Kuva
katar
kylkeenpotkija

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti katar »

:hahaha: Nauroin tälle ääneen, tääkin tuli naamakirjassa vastaan.
Kuva
katar
kylkeenpotkija

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti katar »

Mä oon selkeesti loman tarpeessa, mutta nauratti tämä https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010525099.html. Ja eritoten tämä lause; Tanskasen lapsi on eettisistä syistä kasvissyöjä. Niin rouva meinaa varmaan, että hänen lapsensa on hänen omien eettisten syiden takia kasvissyöjä, ei se muksu varmaan ole päättänyt, että hän syö vain kasvisruokaa tästä etiäpäin. Omat eväät sitten mukaan, jos ei ilmainen ruoka kelpaa. Kohta siellä varmaan vaaditaan vegaanista ruokaa. Ja maalaanko piruja seinille, jos ennustan, että joku haluaa sinne halal-ruokaa, koska kyllähän sitäkin pitää olla. Joo, mä on vanha ja väsynyt ja ehkä vähän ilkeä, mutta oikeasti. Sori jos joku nyt ottaa tästä hernettä nenuliin. Poistun takavasemmalle, tai jotain... :kiire:
Jaa seison korjattuna, vegaanista tarjotaan 1 - 2 kertaa viikossa, sori my bad.
Kuvake
flammee
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2005

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti flammee »

– Science that can't be questioned is religion.
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Lauteille: Lokakuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

Viesti Fubarbarian »

White van man, white van man, has one of those lovable faces, parks in disabled spaces, shouting out the windows of his van! :D
A suspicious mind is a healthy mind

Seuraajat

Kuvake
AlexMachine
Anthak
Kuvake
Antti
Bolo
Kuvake
Dojon Jäykin
Kuvake
finnjet