Yhdistys vaihtoi nimeä, ja siten päivittyivät myös kotisivut.
http://www.pt-jkl.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Pekiti-Tirsia Jyväskylä (ent. Seigiken)
Valvoja: Valvoja
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2008
90% of everything is crap
"If your going to use deadly force on someone... use a fucking gun"
en ole pakkiksella, sama nikki on yhteensattuma
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
Onnea uudelle nimelle, ja hyviä harjoitteluita!
Olen viime aikoina onnistunut keksimään hyviä (teko-)syitä sille, etten ole treenaillut... Saapi nähdä, joko ne pian loppuvat Ainakin kaiholla jo muistelen treenejänne (tähän sellainen pamppaileva sydän).
Riku Ylönen
Olen viime aikoina onnistunut keksimään hyviä (teko-)syitä sille, etten ole treenaillut... Saapi nähdä, joko ne pian loppuvat Ainakin kaiholla jo muistelen treenejänne (tähän sellainen pamppaileva sydän).
Riku Ylönen
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2008
Sekaan vaan vaikkei seisokaan. Me puukotettais sua ihan mielellään taasriku kirjoitti: Onnea uudelle nimelle, ja hyviä harjoitteluita!
Riku Ylönen
90% of everything is crap
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
Juu, epäilemättä minua olisi kiva käyttää jossain wooden dummy -tyyppisessä treenissä
Katsellaan, josko vaikka onnistuisin järjestämään elämän niin, että sinne tulisi palattua - niin kuin olen muutamassakin yhteydessä todennut, Pekitistä tuntui löytyvän "henkinen koti"... tai ainakaan porukka ei hämmästy säikähtäen sitä, että joku keräilee astaloita ja teräaseita
Riku Ylönen
Katsellaan, josko vaikka onnistuisin järjestämään elämän niin, että sinne tulisi palattua - niin kuin olen muutamassakin yhteydessä todennut, Pekitistä tuntui löytyvän "henkinen koti"... tai ainakaan porukka ei hämmästy säikähtäen sitä, että joku keräilee astaloita ja teräaseita
Riku Ylönen
-
- joukkopotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2013
Vanha keskusteluketju, mutta kyselijöitä ja kiinnostuneita on välistä riittänyt, että olemmeko "vielä elossa?"
Kyllä olemme! Aktiivista FMA toimintaa vuodesta 1998 lähtien, jolloin seura on perustettu, eli syksyllä tulee tasan 25v täyteen!
Nettisivut on suljettu, mutta meidät kyllä tavoittaa facebookista ja Instagramista: Pekiti-Tirsia Jyväskylä
https://www.facebook.com/profile.php?id=100090100487629
Kyllä olemme! Aktiivista FMA toimintaa vuodesta 1998 lähtien, jolloin seura on perustettu, eli syksyllä tulee tasan 25v täyteen!
Nettisivut on suljettu, mutta meidät kyllä tavoittaa facebookista ja Instagramista: Pekiti-Tirsia Jyväskylä
https://www.facebook.com/profile.php?id=100090100487629
Janne Muhonen