Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kokkaaminen

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Osaatko kokata?

Olen mies ja kyllä osaan, hyvinkin
58
41%
Olen mies ja osaan jonkin verran
46
33%
Olen mies ja pystyn juuri pitämään itseni (ja läheiseni) eväissä
10
7%
Olen mies ja osaan tehdä voikkarin
8
6%
Olen nainen ja kyllä osaan, hyvinkin
13
9%
Olen nainen ja osaan jonkin verran
4
3%
Olen nainen ja pystyn juuri pitämään itseni (ja läheiseni) eväissä
1
1%
Olen nainen ja osaan tehdä voikkarin
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 140

Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 315
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#721

Viesti Mjölnir »



Fasaanista ruokaa: satuin näkemään fasaanin vilahtavan heinikkoon matkalla kaurispassiin. Spottasin sen heinikosta ja hiivin. Pääsin 7 metriin. Ammuin, tänään syötiin. Porkkanaa, omenaa ja salottisipulia, mustaherukkaa, lihalientä, calvadosta ja smetanaa. Uuniperunoista sosetta paistettujen herkkutattien kanssa. Tosi jees. @chef_antti ohjetta mukaillen
#kokkaavatmiehet #riistaruokaa #metsästäpöytään #fasaani #kotigourmet
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 315
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#722

Viesti Mjölnir »



Tilaa pakastimeen, viime kauden peuranpotkat padaksi. Potkat sahalla kahteen osaan, vihannesten ja yrttien kanssa uunissa 150C iltapassin ajan, juhlava perunamuusi, jossa voita, keltuaista ja täysmaitoa. Hyvää! Potka on monesti aliarvostettu pala, joka jauhetaan jauhelihaksi, mutta syyttä. #riistaruoka #kokkaavatmiehet #metsästäpöytään
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
nipsuli
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 965
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: HJJ, BJJ, modernisoitu shaolin kung fu, thainyrkkeily, escrima

Kokkaaminen

#723

Viesti nipsuli »

Kiusataan teitä taas lihattoman lokakuun kunniaksi vegeruuilla:

Chili-inkivääri-Delikauranuudelit (Delikaura on poistunut markkinoilta, mutta sattui vielä olemaan pakastimessa pussi)
Kuva

Kesäkurpitsa-Hernispasta
Kuva
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 315
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#724

Viesti Mjölnir »

Mä nokitan kans eilisellä vegellä: ”nachopelti” perunoista ja paputäyte, cheddarkastike sekä tomaattisalsa


Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 6443
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Kokkaaminen

#725

Viesti AlexMachine »

Vegehommista tuli mieleen että sain pari pakettia Myllärin Ruis ateriayviä sekä kaura ateriajyviä. Varsin hyviä riisin korvikkeita ja kotimaisia. Maku ja suutuntuma hyvä, pitkä kypsennysaika eli 20m keittelyä ja sitten 5 min haudutusta. Ohrasuurimot on sitten toinen herkku jota käytän usein riisin sijasta.
The beatings will continue until morale improves.
nipsuli
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 965
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: HJJ, BJJ, modernisoitu shaolin kung fu, thainyrkkeily, escrima

Kokkaaminen

#726

Viesti nipsuli »

Noi ohran ja kauranjyvät on kyllä hyviä! Ovat kotimaisia ja viljelyyn kuluu paljon vähemmän vettä kuin riisin viljelyyn. Jos haluaa olla nopeampi, niin Fazer Willjan kaura kypsyy 8 minuutissa ja ohra 10 minuutissa.
Kuvake
Kerkko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1615
Lauteille: Helmikuu 2006

Kokkaaminen

#727

Viesti Kerkko »

Laitan ohraa aina kaalilaatikkoon riisin tilalle. On sekä terveellisempää että mielestäni sopii muutenkin paremmin. Muuten olen vähän huono käyttämään ohraa missään. Noita kauranjyviä olen myös käyttänyt erilaisissa salaateissa, mutta ne eivät oikein ole saaneet suosiota juniorien keskuudessa.
tapsaattori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 2510
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Kokkaaminen

#728

Viesti tapsaattori »

Ruisjauhoissa pyöriteltyjä voissa paistettuja muikkuja, kermaviilikastike (sinappi, mustapippuri, tilli) ja keitettyjä perunoita. Kotimaiset muikut oli 5e/kg.
Kuva
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 315
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#729

Viesti Mjölnir »

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kauriin sisä- ja ulkofilettä paistiinperunoiden kera
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kokkaaminen

#730

Viesti tohtorismies »

Onko teillä kokemusta dry aging/raakakypsytys hommista? Jenkeissä näyttää olevan saatavilla steak wraps juttuja joihin lihan voi kääriä ilman vakuumia ja eikun kaappiin. Hyvät neuvot tarpeen, kiinnostaisi kovin kokeilla.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
xYm
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 67
Lauteille: Joulukuu 2014
Etulaji: Vapaaottelu
Sivulajit: Lukkopaini, potkunyrkkeily
Takalajit: Practical wing chug kung fu

Kokkaaminen

#731

Viesti xYm »

tohtorismies kirjoitti: loka 31, 2022, 23.16 Onko teillä kokemusta dry aging/raakakypsytys hommista? Jenkeissä näyttää olevan saatavilla steak wraps juttuja joihin lihan voi kääriä ilman vakuumia ja eikun kaappiin. Hyvät neuvot tarpeen, kiinnostaisi kovin kokeilla.
Youtubessa on sellainen kanava kuin "pihvimies" -Kanavalla käsitellään paljon eri lihojen dry age kypsytystä ja jossain jaksossa ainakin kerrotaan mitä välineitä tarvitaan, kauanko ottaa aikaa, mitä lihaa kannattaa käyttää yms. Enemmän kanavalla tietysti keskitytään lihojen maisteluun kuin valmistusmenetelmiin, mutta jos asia kiinnostaa niin varmasti kannattaa kurkata.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 315
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#732

Viesti Mjölnir »

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 315
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kokkaaminen

#733

Viesti Mjölnir »

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 2049
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Kokkaaminen

#734

Viesti katar »

Ei saa laittaa tommottis kuvia, kauhia nälkä iski päälle! Tai sitten mulle kans!
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Kokkaaminen

#735

Viesti Pyrkele »

Meillä on ollut nyt verkot jään alla puoltoista viikkoa. Tuloksena on ollu särkeä, lahnaa, haukea ja muutama siika.
Päätin eilen laittaa näistä jottain, kun yks kaveri verkkoporukasta oli tehny kalapataa takassa.
Sen verran tehin että fileoin kaikki kalat, kun en halunnu selkärankoja tuohon mukaan. Isoimmista vedin kylkiruodotki pois. Lisäksi marinoin kalat soijassa.
Kohtalaisen mukavasti chiliä, valkosipulia, jeeraa, sipulia ja nestemäistä savua sekä pari purkkia tomaattimurskaa. 6h takassa samalla kun lämmitti sen.
Aijumankauta että tuli hyvä

Kuva

Kuva

Huomaa muuten että en ole kuvia ottanut niinku somemielessä
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 126 kurkkijaa