Nyt kun olen systemaattisesti tutustunut Disney+:n tarjontaan, otan sanojani takaisin edellisestä viestistäni. Jos perheessä on piirrettyjä katselevia lapsia, luonnollisesti Disney+ on hyvä valinta, mutta aikuisille kanava jää aika ohueksi. Taisin omalle katselulistalleni lisätä 10-15 sarjaa, joista kaikista en osaa etukäteen sanoa paljoakaan. Vaikka kaikki olisivat hyviä, on se silti aika pieni määrä. Ja päinvastoin kuin yleensä, en erikseen etsinyt lisätietoja jokaisesta vähänkin kiinnostavasta sarjasta vaan lisäsin ne suoraan listalleni, joten rima on tavallista alempana, mutta toivon yllättyväni positiivisesti.
Samaa luokkaa ovat Amazon Prime Video ja HBOMax – toki olen molemmilta katsellut enemmän hyviä sarjoja kuin vain 10-15, mutta olen myös tutustunut niihin paljon pidempään. Netflix on edelleen suurin ja kaunein, mutta se tauhkan penkominen on oma prosessinsa, joka vaatii aikaa. En valita, sillä onhan se nyt todella hienoa, että kaikenlaista voi nähdä niin helposti, mutta suurin osa kaikesta viihteestä, on se sitten liikkuvaa kuvaa, musiikkia tai mitä tahansa, on edelleen aika kertakäyttöistä. Olkoon niin.