Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Perhetyylit kiinalaisessa kamppailulajiperinteessä

Kiinalaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Shaolinsi
etupotkija
Lauteille: Syyskuu 2009
Etulaji: Perinteinen Shaolin 少林拳
Sivulajit: Itsepuolustus

Viesti Shaolinsi »

Sain tuon esiintymisen jälkeen yli 300 viestiä. Valtosa oli myönteistä palautetta. Muutamalla maallikolla oli viestien perusteella vaikeuksia ymmärtää kertomaani voimankäyttötilannetta. Sain seuraavat ehdotukset vastaisuuden varalle:

- Kannattaa soittaa poliisi, kun joku on lyömässä kasvoihin
- Huuda: ”Ei”
- Ihmisen voi pysäyttää ilman satuttamista

Minulle ei tullut nuo toimintamallit mieleen tuossa tilanteessa. Jokainen voi miettiä, miten olisi itse toiminut.
Kuvake
Vahtikoira
valvontakomissio
Lauteille: Toukokuu 2022

Viesti Vahtikoira »

Valvomo: Tässä ketjussa keskustellaan perhetyyleistä kiinalaisessa kamppailulajiperinteissä.

Maallikoiden näkemyksistä voimankäyttötilanteista voi keskustella seuraavassa ketjussa: viewtopic.php?t=23498-maallikoiden-näke ... ilanteista
Kuvake
Shaolinsi
etupotkija
Lauteille: Syyskuu 2009
Etulaji: Perinteinen Shaolin 少林拳
Sivulajit: Itsepuolustus

Viesti Shaolinsi »

Shaolinsi kirjoitti: elo 16, 2022, 15.49 Olen myynyt tuon tarinan oikeudet eräälle äänikirjatuotantoyhtiölle, niin en voi paljastaa tulevia tapahtumia vielä liian yksityiskohtaisesti. Kirjan julkaisun jälkeen voin avata tuota asiaa tarkemmin. :D
Kuva

Kyseinen äänikirja on tänään julkaistu. Soturimunkin perintö -teos löytyy ainakin BookBeatista, Nextorysta, Storytelista, Elisa Kirjasta ja Suplasta. Jos et halua tilata mitään äänikirjapalvelua ja aihe kiinnostaa, teos löytyy mm. Suomalaisen kirjakaupan nettivalikoimasta: https://www.suomalainen.com/products/so ... in-perinto
Opetan Wang-perheen Shaolin kung-futa.

Seuraajat

Haamu
Kuvake
JanneKoo
Kuvake
KungFuMiäs
Kuvake
KungFuPissis
MikkeM
Nahkaparoni
P.Laton