Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Sotilaan ominaisuudet ja vaatimukset ennen ja nyt

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Sotilaan ominaisuudet ja vaatimukset ennen ja nyt

#271

Viesti Mjölnir »

Tuo aiempi ei näköjään näy kaikilla selaimilla, niin ehkä tämä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Sotilaan ominaisuudet ja vaatimukset ennen ja nyt

#272

Viesti Mjölnir »

Kävin eilen Stadissa Viivin tarjoamalla lounaalla ja skumpalla, tehtiin samalla lähes puolen tunnin VLOG-haastattelu, latailen sitä parhaillaan SinäPutkeen ja kunhan vaan saan ne gigat menemään ylös, niin laitan sen jakoon. Hyviä juttuja itse proggigsesta ja meidän valmistautumisesta
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Sotilaan ominaisuudet ja vaatimukset ennen ja nyt

#273

Viesti Mjölnir »



Mitä tapahtui ja miten meni? Miten valmistautuminen toimi? Mitä oikeasti tapahtui kulissien takana? Jälkipyykin aika! Pahoittelen huonoa ääntä ja resoluutiota, ei tullut mikrofonia mukaan ja piti vain puhelimen mikrofonin äänellä pärjätä, resoluutio kevyt koska uploadaaminen kestäisi muuten päivän näillä periferian verkoilla.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Sotilaan ominaisuudet ja vaatimukset ennen ja nyt

#274

Viesti MikaM »

Niinkuin tuubiinkiin kommentoinkin, niin tuo massan piiloutuminen tai harmaaksi tekeytyminen tosiaan oli jopa huomiota herättävää tavallaan. Ehkä, koska erityisesti yritin häntä havannoida. Mutta se toimii niin todella hyvin. Anekdoottina päinvastaisesta voin kertoa ilmottautumisen varusmiespalveluun, jossa tietenkin oli järjestetty pieni "haastattelu". Joku siinä esitti huutajaa ja pilkkasi ihan kaikkea mahdollista mukaanlukien kotiosoitetta. Johon sitten kyllästyin ja kysyin, että jatkuuko tämä sirkus vielä pitkään. Jolloin repesi sitten toinen siihen huutamaan korvan juureen (vaikkei ylettynyt ihan) että oletkos sinä joku kova jätkä ja toinenkin siihen sitten mukaan, joka olikin puoli päätä pitempi. Käänsin päätä sitä kysyjää kohti ja mitään sanomatta katsoin silmiin ja nyökkäsin hiljaa muutaman kerran. Mulle ois voinu antaa punaset haalarit päälle just siinä.

Mutta hei! Mahtava lyhyt projekti ja hyväät eväät annoit hänelle, joka otti opista vaarin!! Mä hämmästyin oikeasti mm siinä, kun hän ilmotti ne rutiinien kehittämiset (unohti hiiren roolin...).
RESPECT molemmille
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Sotilaan ominaisuudet ja vaatimukset ennen ja nyt

#275

Viesti Kari Aittomäki »

Minä tykkäsin etenkin tuosta rajojen rikkomiseesta, kun kaunis missityyppi ei epäröi näyttäytyä epäkontrollissa, väsyneenä ja epäröivänä, "rumana."
Sekä päättäväisenä ponnistelijana, se treenien keskittynyt intensiteetti oli upeaa. Tilanteista puhumattakaan.
Se on melko hyvä hyökkäys vanhoja kaunis-nainen-stereotypioita vastaan, ei tämä Viivi toki pioneeri asiassa ole mutta kärkijoukkoa.
Rumaahan hänestä ei saa kiväärilläkään.

Tämä markkinointipuolikin on kovin positiivinen haltuunotto, nykyaikaa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Sotilaan ominaisuudet ja vaatimukset ennen ja nyt

#276

Viesti Mjölnir »

MikaM kirjoitti: heinä 27, 2022, 19.33 Niinkuin tuubiinkiin kommentoinkin, niin tuo massan piiloutuminen tai harmaaksi tekeytyminen tosiaan oli jopa huomiota herättävää tavallaan. Ehkä, koska erityisesti yritin häntä havannoida. Mutta se toimii niin todella hyvin. Anekdoottina päinvastaisesta voin kertoa ilmottautumisen varusmiespalveluun, jossa tietenkin oli järjestetty pieni "haastattelu". Joku siinä esitti huutajaa ja pilkkasi ihan kaikkea mahdollista mukaanlukien kotiosoitetta. Johon sitten kyllästyin ja kysyin, että jatkuuko tämä sirkus vielä pitkään. Jolloin repesi sitten toinen siihen huutamaan korvan juureen (vaikkei ylettynyt ihan) että oletkos sinä joku kova jätkä ja toinenkin siihen sitten mukaan, joka olikin puoli päätä pitempi. Käänsin päätä sitä kysyjää kohti ja mitään sanomatta katsoin silmiin ja nyökkäsin hiljaa muutaman kerran. Mulle ois voinu antaa punaset haalarit päälle just siinä.

Mutta hei! Mahtava lyhyt projekti ja hyväät eväät annoit hänelle, joka otti opista vaarin!! Mä hämmästyin oikeasti mm siinä, kun hän ilmotti ne rutiinien kehittämiset (unohti hiiren roolin...).
RESPECT molemmille
Kiitos, meni kyllä just pelisuunnitelman mukaan
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Sotilaan ominaisuudet ja vaatimukset ennen ja nyt

#277

Viesti Mjölnir »

Kari Aittomäki kirjoitti: heinä 27, 2022, 20.13 Minä tykkäsin etenkin tuosta rajojen rikkomiseesta, kun kaunis missityyppi ei epäröi näyttäytyä epäkontrollissa, väsyneenä ja epäröivänä, "rumana."
Sekä päättäväisenä ponnistelijana, se treenien keskittynyt intensiteetti oli upeaa. Tilanteista puhumattakaan.
Se on melko hyvä hyökkäys vanhoja kaunis-nainen-stereotypioita vastaan, ei tämä Viivi toki pioneeri asiassa ole mutta kärkijoukkoa.
Rumaahan hänestä ei saa kiväärilläkään.

Tämä markkinointipuolikin on kovin positiivinen haltuunotto, nykyaikaa.
Täytyy itsekin tunnustaa, että mulla oli vähän epäluuloja, kun kuulin, että "odota Miss Suomen yhteydenottoa, sillä on sulle valmennushomma"
Mut sen puhelun aikana olin varma, että mennään pitkälle
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Taijin harjoittaja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1724
Lauteille: Elokuu 2011

Sotilaan ominaisuudet ja vaatimukset ennen ja nyt

#278

Viesti Taijin harjoittaja »

Sinä olet herrasmies.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Sotilaan ominaisuudet ja vaatimukset ennen ja nyt

#279

Viesti AlexMachine »

Tästä ei ole ollut juurikaan puhetta julkisuudessa. Itse kuulin asiasta alkukeväästä ja pidän tätä erittäin positiivisena jos menee läpi. Koskettaa osaa varareserviin (ent. Nostoväki) siirtyneitä joilla kovaa osaamista jollain osa-alueella. Lähinnä entisiä PVn palveluksessa olleita ja MPKn kouluttajia. Ilmeisesti vain MPKn ja tai PVn puollon kautta ja omalla sitoumuksella.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/383a ... 1e175a8dcb
The beatings will continue until morale improves.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 40 kurkkijaa