Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

#5161

Viesti katar »

Reps ja mä putosin noille parille viestille, että ei ota pattiin juu. Lmao ja silleen. ;)
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#5162

Viesti Kari Aittomäki »

tapsaattori kirjoitti: touko 13, 2022, 09.37 Mua ei ärsytä mopopojat paukkuvine pakoputkineen koska nuoren pitääkin haista bensalta ja hieltä, veri kuohuu ja testo virtaa 😁 parempi se kuin että katselee ironisia meemejä somessa

Enemmän ottaa pattiin 50+ ukkelit jotka elää uutta nuoruuttaan, pörisyttää alfauroksen elkein liian äänekästä ja suuritehoista mopoaan jolla kompensoidaan orastavaa kihtiä ja pidätysongelmia. Mutta toisaalta tässä voi käydäniinkin että 50v täytettyäni ja kun asuntovelat maksettu pyörin tuolla jossain motskari kaupoissa
No ne kohtaamani ei kyllä olleet mitään testoämpäreitä vaan yksinkertaisesti fyysisesti vastenmielisiä, jaskaltahaisevia talihampaita.
Ottaa pattiin tää reaktion voimakkuus, jonkun lapsia hekin ovat.

Silti, jos Salliainen antais mun huomena herätä viisitoistiaana niin mieluusti hakeutuisin samaan kouluun possujen kanssa ja ensiotöikseni vääntäisin ankarat maissijaskat kypäröihinsä. Kypäriinsä. Kypäräisiinsä.
No, haluaisin paskoa hattuunsa. Hattuihinsa.

Ja siitä lähtis käyntiin ankara koulukiusaaminen.

Nih.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#5163

Viesti Kari Aittomäki »

Helevettiläinen kun tuo ruoanlaitto on käyny vaikeaksi, aina menee joku osio häneksi.
Nytki oli lehtipihvi liian viileä/pannu ei tarpeeks kuuma, kudosneste kiehu ja paistopintaa ei syntynyt kunnolla. Kastikkeesta en edes ala..

Tai ehkä mä vaan nillitän enemmän ku on tylsää kerta.

Hemmetti ku ois kaasuhella, mulla oli varastossa sellanen järkyn kaunis 1920-luvun pykäelmä joka ois ollu helppo muuntaa kaasupullolle.
Elävä tuli ois ylivoimainen kyllä.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

#5164

Viesti katar »

@Kari Aittomäki hanki vaan kuule se kaasuhella kotios, se on niin paras keitin, että oksat pois. Meillä on kaupunkikaasuhella ja kyllä itku tulee siinä kohtaa, kun tuosta muuttaa pois ja se pitää jättää taakseen... :(
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 3354
Lauteille: Elokuu 2011
Paikkakunta: Mansesta päin

Ottaa pattiin!

#5165

Viesti Daddy »

katar kirjoitti: touko 4, 2022, 09.22 Meidän firman työterveys siirrettiin toiselle firmalle; oli varmaan halvempi kuin edellinen. Edellinen oli siis Terveystalo, joka oli mielestäni tosi hyvä, pisteitä ympäriinsä ja sai nopeasti ajan lääkärille jos tarvitsi. Nykyinen on sitten Pihlajalinna, pisteitä ei niin paljoa ja säästöä tulee jo siitä, että pitkäaikaissairauksia heidän kautta ei hoideta. Ei edes uusita reseptejä, joista itsellä yksi on kirjoitettu alunperin työterveyslääkärin toimesta minulle. Nyt pitää sitten terveyskeskuksen kautta hankkia uusinnat, harvinaisen hanurista suoraan sanottuna. Eihän sinne terveyskeskukseen saa aikoja kuin keskelle päivää ja kuka voi kesken päivän minnekään lähteä, no en ainakaan minä. Tietty jossain vaiheessa siellä oli laatikko, johon voi pudotta reseptin ja he uusii sen, mutta miten nopeasti ja eihän mulla ole reseptejä, kun ne on kaikki sähköisinä nykyään. :eviL Sairaan raivostuttavaa oikeasti.
@katar Sähköiset reseptit voi nykyään uusia netissä Kanta-palvelussa: eikun vaan www.kanta.fi ja sieltä kirjautumaan Omakantaan. Sitä en tiedä miten uusivat alunperin yksityisten tekemiä reseptejä, mutta ainakin terveysaseman itse kirjoittamat reseptit uusiutuu näppärästi tuolla :jepa:
"Täydellinen on hyvän pahin vihollinen"
-Tuntematon
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

#5166

Viesti katar »

Kiitos @Daddy sieltähän ne löytyi.
Luin Hesaria ja kiukustuin; https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008821973.html vanha asuinpaikkani meinataan taas myllätä. Onhan siinä Ogelin juna-aseman luona vanhoja taloja ja Ogelin liikekeskus on jo aika iäkäs, mutta tarviiko koko seutu repiä uusiksi? Ja ihan liian tiiviisti on taas tuon suunnitelman mukaan tungettu taloja joka kohtaan. Oulunkylä mainostaa itseään (tai ainakin mainosti yhdessä kirjassa) vihreä idylli, niin se on tuon suunnitelman myötä kyllä kaukana siitä. Mikä piru siinä on, että kaupungin suunnittelulautakunnan tärkein aikaansaannos tuntuu olevan, että mitä enemmän saadaan taloja, niin sitä parempi? Väljyys on hei oikeasti ihan kiva juttu, ei tarvi tunkea taloja niin tiiviisti! Murr... :eviL Ja se Tapsa Rautavaaran patsas kaipaa ison tilan itselleen, muuten se näyttää vähän hassulle, kun se on aika massiivisen kokoinen kuitenkin. Tämä siis https://www.google.fi/url?sa=i&url=http ... AdAAAAABAP
Frankly my dear, I don`t give a damn.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

#5167

Viesti katar »

Ja jottei elämä ois ihan ruusuilla tanssahtelua, niin mä olin taas mokaillut yksien kulkunappien kanssa; tilaus mennyt tai ei siis mennyt, vaan jäänyt vähän kuin roikkumaan... :eviL Tästä tulee shaibaa niskaan vielä ja reilusti just ennen lomaa. Pöh. Oma moka joo I know, mut silti ärsyttää.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

#5168

Viesti katar »

Nyt kyllä muuten vähän kiukuttaa ja harmittaa suorastaan; meillä oli viikon ajan vuokra-auto ja firma ilmoitti, että siinä on kolme (!!!) naarmua takana ja se tulee maksamaan sen omavastuun, joka oli ilmoitettu eli tonnin. Maksaako oikeasti kolmen helvetin naarmun päälle maalaaminen noin saakelin paljon? Perkele sanon minä. Ja taatusti ei olla kolhittu autoa, eli joku on vissiin jossain parkissa töpsässyt autoa eikä ole jättänyt yhteystietoja mokomakin pelkuri perkele. :eviL :eviL :eviL Saakeli sanon minä... Grrrr...
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Ottaa pattiin!

#5169

Viesti MikaM »

Se maalaaminen voi maksaa jopa enemmän. Vaikea sanoa näppäimistön äärestä. Tulevaisuuden vinkiksi; noita omavastuita voi monasti säätää, ihan niinkuin omissakin vakuutuksissa, samoin seurauksin. Ainahan sä kuiteski häviät.....
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#5170

Viesti Kari Aittomäki »

Voisin kertoa erään tapahtuman liittyen automaalinaarmuihin mutten viitti.

Sensijaan, olen niinkuniin odottanut kirsikoita ja lopultakin niitä oli saatavilla.
Ostin suurin odotuksin - ja kettu mitä kakkaa!
Vetisiä, mauttomia, aivan varmasti jotain viimesesongin pakasteita. Maksoivat omaisuuden.
Myymässä jotain teinityttöjä joille on aivan turha kiukutella, saavat luultavasti hilkkuja palkaksi.

Tollaset bisnesmiehet pitäis..
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6411
Lauteille: Lokakuu 2009

Ottaa pattiin!

#5171

Viesti Ile »

katar kirjoitti: kesä 15, 2022, 10.31 Nyt kyllä muuten vähän kiukuttaa ja harmittaa suorastaan; meillä oli viikon ajan vuokra-auto ja firma ilmoitti, että siinä on kolme (!!!) naarmua takana ja se tulee maksamaan sen omavastuun, joka oli ilmoitettu eli tonnin. Maksaako oikeasti kolmen helvetin naarmun päälle maalaaminen noin saakelin paljon? Perkele sanon minä. Ja taatusti ei olla kolhittu autoa, eli joku on vissiin jossain parkissa töpsässyt autoa eikä ole jättänyt yhteystietoja mokomakin pelkuri perkele. :eviL :eviL :eviL Saakeli sanon minä... Grrrr...
Sori, tää ei nyt auta varmaan mitään tähän tapaukseen mutta ihan yleisellä tasolla... mahtoiko olla joku halpavuokraamo? Kuulostaa "perinteiseltä" lypsämiseltä.

Noissahan siis periaatteessa pitää autoa vastaanottaessa kiertää se auto ympäri ja tarkistaa melko tarkkaan, onko mahdolliset naarmut merkitty vuokrapaperissa olevaan auton kuvaan. Itsekin olen muistaakseni tuossa kohtaa joskus merkkauttanut paperiin jonkun autossa valmiiksi olleen naarmun, kun sitä ei ollut selvästi merkitty.

Ilmeisesti osa noista kuspäävuokraamoista yrittää aina välillä päästä korjauttamaan autoon kertyneet naarmut jonkun vuokralaisen kustannuksella, joka ei ole ollut tarkkana autoa noutaessaan.

Toki tuossa voi vielä yrittää olla tiukkana ja väittää että ne naarmut olivat siinä jo valmiiksi. Oletettavasti he kuitenkin väittävät teidän hyväksyneen auton "ilman naarmuja".

Itse päädyin jossain vaiheessa siihen, että vuokraan pikkuisen kalliimmalla nimekkäästä vuokraamosta, niin että hommaan voi luottaa eikä esim. tarvitse lähteä etsimään "lentokentällä sijaitsevaa" vuokraamoa jostain kilsan päästä teollisuusalueelta.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

#5172

Viesti katar »

Tää oli meidän lähellä sijaitseva BestRent, en tiedä miten hyvä ja iso se on, on sillä pari muutakin pistettä kai.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#5173

Viesti Kari Aittomäki »

Nyt v***ttaa.

Ostin ison lootan luumuja ja olivat he totaalisen mehuttomia, jauhoisia ja mauttomia.
'Ostin suurta herkkuani savusiikaa (makso helevetisti) ja siihen oli paasattu suolaa niin paljon että tulema oli syömäkelvotonta. Ripottelen nuudelien sekaan koska ruuan menemään heittäminen on vastoin uskojani.

Hedelmien taso on tippunut suorassa suhteessa hintojen nousun kanssa, samoin voi sanoa kaikesta mässystä.

Ja ostin jonku teini-yrityksen leikkaan nurmikon.
Eihän se palikka saanu pärrää käyntiin. Puhelinveikkonen yritti vielä kertoa että pikku lisämaksulla hän lähettää apua.
Kerroin että en aio lähteä paikalle konetta käynnistämään ja jos hän haaveilee maksuista niin saapi tulla kyselemään.
Tunteeko nuoriherra termin isällinen?
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

#5174

Viesti katar »

Että mitä wittua nyt tapahtuu? Menin viestistä toiseen, niin lensin pihalle, kuin olisin kirjautunut ulos enkä sitä kyllä tehnyt. Sama nyt kun meinasin vastata tähän ketjuun, niin piti taas kirjautua uudestaan, ei anna mitään herjaa tai virheilmoitusta, heittää vaan pihalle. Saa nähdä, olenko kirjautuneena, kun olen tämän kirjoittanut loppuun. Kun ensin yritin kirjautua sisälle, heitti herjan epäkelpo lomake siihen sivuun, missä kirjaudutaan. Wft????
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1518
Lauteille: Heinäkuu 2013

Ottaa pattiin!

#5175

Viesti Atticora »

Marketeissa niitä luumuja ei kai saa oikein maistellakaan tai tulee järjestyshäiriö.

Ite ratkaisin nurmikonleikkuun sillä tavalla, että luin niityttämisen olevan kovin, kovin järkevää toimintaa. Jätin leikkurin vajaan ja tässä nautitaan pörriäisten, punkkien ja muiden kanssa näkymistä. Heittelin keväällä jotain päivänkakkaraa ynnä muuta siementä vielä varuiksi. Ensin voikukat tuli ja meni ja nyt on kaikenlaista muutakin silmäniloa piha täysi. Vuohenputki on kaunis kukka, sitä riittää ja on hyvä salaattiaines. Päivänkakkaratkin kukkii noin kuukauden.
Saattaa liittyä aiheeseenkin sillä tavalla, että olen aistivinani tilanteen närästävän naapurin setää. Tuon keskiluokkaisen pönöttäjän suuntaan ei ole tarvinnut enää nyökkäillä, ei huomaa minua enää. Ehkäpä se tunne sieltä jalostuu suoraksi toiminnaksi ja saan kohta kaupungin virkamieheltä kirjeen. :)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 130 kurkkijaa