Tätä legendaarista Scrubs-kohtausta sovelsin joskus yläkoulun opena.
Kuten Pyrkeleen ja minun aiemmista viesteistä voi huomata, kirjojen lukija pettyy aina. Joskus nuorempana luin Grishamin The Firm -kirjan. Elokuvissa sitten petyin. Silloin päätin että vältän moista yhdistelmää tulevaisuudessa. Olen onnistunut hyvin ja siten nauttinut leffoista.
Siitä pääsemme aasinsillan kautta AlexMachinen viestiin. Tom Cruise näytteli hyvin The Firmissä ja Reachereissä. Toki olen lukenut arvosteluista tuota samaa, josta AM mainitsee, että Cruise ei sananmukaisesti täytä kirjojen päähahmon mittoja. Taaskin kirjoja lukemattomana voitan tässä. Tom Cruise on eittämättä paljon parempi näyttelijä kuin tämä Alan Ritchson. Muutenkin niiden elokuvien budjetti on jotakin aivan muuta tämän sarjan. Olen katsonut viisi jaksoa, ja pidän sellaisena heppoisena divarisarjana, jota voi katsella vähän ohimennen. Royal Painsista tuttu Emma Fitzgerald on ollut mukava nähdä toisessa pääosassa. Mutta varmasti kirjoja lukeneita sarja miellyttää. Ritchson on iso kaveri, joka söi ja punttasi tätä roolia varten. Kuulemma tappelukohtauksissakin välillä kolisi kunnolla.